Battlefield Heroes jau žaidžia 3 milijonai
Žaidimai
Penktadienis, 01 Sausis 2010 17:05
Prireikė tik vieno mėnesio, kad atsirastų pirmas milijonas registruotų Battlefield Heroes šaudyklės žaidėjų. Po dviejų mėnesių Electronic Arts leidėjai paskelbė, kad šia nemokama internetine šaudykle mėgaujasi jau du milijonai žaidėjų. Šiandien, po trijų mėnesių nuo oficialaus žaidimo starto, EA patvirtino, kad Battlefield Heroes žaidėjų bazė perkopė trijų milijonų ribą.

Savo pranešime Battlefield Heroes projekto vadovas Ben Cousins pateikė šiek tiek statistikos. Bendrai paėmus, nuo žaidimo starto žaidėjai jau praleido 1300 metų žaisdami Battlefield Heroes. Per šį laikotarpį įskaityta 300 milijonų priešo užmušimų, kurie pasiskirstė per 150 milijonų žaidimo raundų.

Kaip ir peržengę 2 milijonų ribą, EA leidėjai švenčia šiuos pavydėtinus rezultatus, papildydami žaidimo turinį. EA pristatė naują žaidimo žemėlapį, pavadinimu Sunset Showdown. Naujojo žemėlapio akcentas – vidury miestelio, ant kalvos stovinti bažnyčia, kurią trūks plyš, būtina užimti arba apginti. Priklausomai, kurioje pusėje kovojate.

Battlefield Heroes verslo modelis leidžia žaidėjams užsidirbti Narsos Taškų (ang. Valor Points), kurie gali būti išleisti laikinai prieigai prie naujų, galingesnių ginklų. Kaip alternatyva pateikiama galimybė panašius taškus (Battlefunds) įsigyti už realius pinigus. Tokiu atveju įsigyti ginklai ir veikėjo įgūdžiai pasilieka jūsų inventoriuje amžinai.

Nors nemokama galimybė žaisti Battlefield Heroes akivaizdžiai traukia liaudį, neseniai pakeltos Valor Points gėrybių kainos iššaukė žaidimo bendruomenės pasipiktinimą. Tai buvo išreikšta oficialiame internetiniame žaidimo forume, kur tema pasiekė 200 puslapių ir 4300 pasisakymų. Kai kurie nepatenkinti žaidėjai net „perkrikštijo“ žaidimą, suteikdami jam „Battlefund Heroes“ vardą.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed