Daugiau nebebus Burnout Paradise papildymų
Žaidimai
Pirmadienis, 25 Sausis 2010 11:32
2008 metais Criterion Games žaidimų kūrėjai ir Electronic Arts leidėjai pasauliui pristatė naują Burnout lenktynių žaidimų serijos produktą, Burnout Paradise, kur tradicinės Burnout bulių kautynės susijungė su gatvės lenktynėmis. Po žaidimo starto kūrėjai plušo išleisdami visą eilę kokybiškų atnaujinimų – nuo naujų žaidimo modelių ir iššūkių, iki naujų automobilių, taip pat pristatė serijai motociklus ir „dienos – nakties“ ciklą. Geriausia, ko gero, yra tai, kad visi šie papildymai, išleisti per metus, buvo visiškai nemokami.

Beveik po dviejų metų nuo Burnout Paradise starto, Criterion Games paskelbė oficialiai baigianti kurti žaidimo atnaujinimus. „Nustokite mūsų prašyti Burnout Paradise turinio atnaujinimų.“ piktinosi studijos atstovai, „Daugiau jų nebus! Visų atsiprašome! Bet mes padarėme daugiau, nei bet kas kitas...“

Paskutinis Burnout Paradise turinio atnaujinimas, pavadinimu Big Surf Island, buvo išleistas pernai birželį. Kūrėjų komanda apibūdina šį paketą, kaip „visko, ko išmokome kurdami Paradise miestą, kulminaciją“. Papildymas išplėtė virtualų miestą visai naują sala, pilna naujų užduočių. Tačiau kitaip nei 2008-ųjų papildymai, Big Surf Island jau buvo mokamas.

Nepaisant padėto taško projekto istorijoje, Criterion Games žada žaidėjams pristatyti visus, iki šiol išleistus, Burnout Paradise atnaujinimus viename „ryšuliuke“. Deja, kaina kol kas nenurodoma.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed