Kaliniams duris į laisvę atvers žaidimas
Žaidimai
Penktadienis, 08 Sausis 2010 13:51
Kalėjimų departamentas skelbia konkursą sukurti žaidimą kaliniams, kurį nuteistieji žais prieš išeidami į laisvę. Žaidime „Mano kelias 2“ bus imituojamos gyvenimiškos situacijos, o nuo nuteistojo sprendimų priklausys, ar jis žaidime liks laisvėje, ar grįš į kalėjimą.

„Žaidime sukuriama situacija, kai kalinys lygtinai paleidžiamas iš įkalinimo įstaigos ir metus turi gyventi laisvėje, elgtis teisingai, kad vėl negrįžtų į įkalinimo įstaigą, taip pat jis turi užsidirbti pragyvenimui, susirasti gyvenamąją vietą“, – naujienų portalui 15min.lt sakė Kalėjimų departamento Socialinės reabilitacijos skyriaus vyriausiasis specialistas Gintautas Klimavičius.

Žaidimo situacijos pritaikomos kiekvienam pagal charakteristikas: amžių, išsilavinimą, specialybę ir pan. Programa imituoja situacijas, į kurias jis galėtų pakliūti išėjęs į laisvę ir leidžia jam atlikti sprendimus: kur jis gyvens išėjęs į laisvę, kaip bendraus su draugais, bendradarbiais, socialiniais darbuotojais, policininkais ir t.t.

Tiesa, ne visada būtina elgtis „teisingai“. „Pavyzdžiui, draugas jį kviečia nelegaliai užsidirbti pinigų. Jis gali sutikti ir, tarkime, pirmą kartą jam pasiseka. Gali pasisekti ir antrą kartą, o gali būti sulaikytas ir grįžti į įkalinimo įstaigą. Be to, reikia užsidirbti pragyvenimui, bet neišsekti fiziškai ir psichologiškai. Jei visada elgsis kaip „angeliukas“, daug dirbs ir visada su viskuo sutiks, jis gali išsekti ir papulti į ligoninę“, – aiškino G.Klimavičius.

Pirmoji žaidimo „Mano kelias“ versija buvo sukurta dar 2005 metais, ir nors projektas baigėsi 2008 metais, kai kuriose Lietuvos įkalinimo įstaigose laikomi nuteistieji vis dar žaidžia šį žaidimą. Kadangi projektas buvo gerai įvertintas tiek tarptautiniu mastu, tiek pačių kalinių, nuspręsta jį pratęsti ir sukurti antrąją žaidimo versiją.

Pasak G.Klimavičiaus, pirmoji žaidimo versija buvo „primityvoka“, buvo daugiau rašytinio teksto, be to, jis buvo pritaikytas tik vienai kalinių grupei – vidutinio amžiaus vyrams. Antrojoje versijoje numatoma patobulinti grafinę aplinką, taip pat pritaikyti ją įvairaus amžiaus vyrams ir moterims. Iki šiol žaidimas buvo įdiegtas 5 įkalinimo įstaigose, antrąją versiją numatoma įdiegti 12-oje.

Kalėjimų departamentas jau paskelbė konkursą, kuriame numatyti reikalavimai žaidimui. Konkurso laimėtojas turėtų paaiškėti vasario pradžioje, o žaidimą numatoma sukurti iki metų vidurio. Konkurso vertė – apie 1,5 mln. Lt, jį pilnai finansuoja Europos Sąjunga.

Šaltinis:
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed