Microsoft jau pardavė 28 mln. Xbox 360
Žaidimai

Microsoft praeitą savaitę paskelbė, kad visame pasaulyje jau pardavė daugiau kaip 28 milijonus, žaidimų konsolės Xbox 360 vienetų. Xbox 360 produktų valdybos direktorius Aronas Grynbergas (Aaron Greenberg) išdidžiai paskelbė, kad 2008-ieji metai „buvo sėkmingiausi mūsų metai Xbox istorijoje“.

 



Sumažindami žemutinės klasės konsolės versijos kainą iki 199 JAV dolerių, bendrovė ne tik suteikė platesnes galimybes įsigyti jų produktą mažesnes pajamas turintiems vartotojams, bet ir sudaryti nepalankias konkurencines sąlygas Sony ir Nintendo kompanijoms. Kainų mažinimo politika pasirodė itin išmintingas žingsnis, ypač po lapkričio mėnesį pasirodžiusių paradavimų rezultatų, kurie parodė, kad Xbox 360 parduotų vienetų skaičius dvigubai viršijo Playstation 3 pardavimus.

Taip pat Microsoft pridūrė, kad jie išlaiko itin gerą padėtį Xbox Live sistemoje, kuria naudojasi daugiau kaip 17 milijonų žaidėjų visame pasaulyje, o metinės pajamos iš serviso procentaliai padidėjo net 84-iais nuošimčiais. Nors Xbox 360 prekyboje pasirodė beveik metais ankščiau nei Playstation 3 žaidimų kompiuteris, Microsoft primena, kad nepaisant to Xbox 360 konsolės yra parduota 8-iais milijonais vienetų daugiau.

Minėtuosius pardavimų rodiklius mažai paveikė net pasaulį ištikusi visuotinė ekonominė krizė, kuri užveržė diržus ne tik didelėms, globalinio mąsto bendrovėms, bet ir eiliniams vartotojams, kurie ėmė taupyti ir negali įsigyti brangesnės ar prabangios elektroninės įrangos. Nepaisant nuosmukio, video žaidimų industrija atrodo laikosi visai neblogai. Jei vertinsime ją nuo praeitų metų Kalėdinio sezono, kaip tai padarė rinkos tyrimų bendrovė NPD, žaidimų verslas išaugo 10-čia procentų ir pasiekė 2,91 milijardo JAV dolerių ribą lapkričio pabaigoje.
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed