Paaiškėjo Mass Effect 2 išleidimo data
Žaidimai
Trečiadienis, 21 Spalis 2009 13:28
Anksčiau, šnekėdami apie Mass Effect 2 išleidimo datą, Electronic Arts leidėjai apsiribojo pasakymu „2010 metų pradžioje“. Šiandien EA oficialiai paskelbė, kad Mass Effect 2 Šiaurės Amerikoje pasirodys jau sausio 26 dieną, o Europą žaidimas pasieks po trijų dienų. Kitaip nei originalus Mass Effect, vienu metu pasirodys tiek konsolėms, tiek PC skirtos antrosios fantastinio vaidmenų žaidimo dalies versijos.

EA leidėjai ir BioWare kūrėjai taip pat prašneko apie kai kurias nuolaidas iš anksto, per GameStop platinimo kompaniją žaidimą užsisakiusiems žaidėjams. Iš anksto užsisakiusieji žaidime gaus du papildomus dalykus: stiprų Terminus šarvų komplektą, kuris padidina bėgimo greitį, skydo stiprumą ir prideda papildomų šaudmenų bet kuriam nešamam ginklui. Skirtingai nei pirmajame Mass Effect, kur šaudmenys nesibaigdavo, čia turėsite taupyti.

Antroji kūrėjų dovana - M-490 Blackstorm Heavy Weapon šautuvas, „generuojantis stiprią lokalizuotos gravitacijos bangą, priverčiantis smulkesnes daleles ir daiktus prilipti prie stambių masių“. Iš anksto užsisakiusieji žaidimo eigoje galės atsirakinti daugiau įvairių ginklų nei tie, kurie nusipirks Mass Effect2 jau po oficialaus jo starto.

Per kitus platintojus Mass Effect 2 užsisakę žaidėjai vietoj Terminus šarvų, gaus Inferno šarvų komplektą. Jis taip pat padidins žaidėjo bėgimo greitį, priimamos žalos kiekį ir derėjimosi įgūdžius, kurių prireiks daugybėje žaidimo istorijos dialogų.

Mass Effect 2 istorija tęsiasi kartu su žaidimo herojumi Kapitonu Shepard, išvykusiu į pavojingą misiją į Omegos kasybos bazę. Daugiau apie siužetą BioWare nenori šnekėti, tačiau yra žinoma, kad planuojama Mass Effect trilogija.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed