Team Bondi stengiasi mokytis iš savo klaidų
Žaidimai
Pirmadienis, 18 Liepa 2011 16:51

Rockstar Games leidėjų nuotykių žaidimas, L. A. Noire, susilaukė daugybės šiltų atsiliepimų bei per pirmąjį mėnesį buvo parduotas 899 000 kopijų tiražu (iki šios dienos visame pasaulyje šiuo žaidimu jau mėgaujasi per 4 milijonus žaidėjų). Deja, puikus startas nedžiugina žaidimo leidėjų.

Tarptautinė Žaidimų Kūrėjų Asociacija (IGDA) šiuo metu tiria L. A. Noire kūrėjų, Team Bondi darbuotojų skundus dėl nepakeliamų darbo sąlygų.

Deja, vienas iš Team Bondi studijos darbuotojų, programuotojas Dave Heironymus dabar jau švelnina anksčiau išsakytą poziciją. Šis vyrukas yra vienas iš penkių originalios studijos narių. Jis dalyvavo L. A. Noire kūrimo procese praktiškai nuo idėjų generavimo iki baigto rezultato aptarimo – daugiau nei penkerius metus.

Heironymus teigia, kad pirmaisiais darbo metais studijos darbuotojai dirbdavo nuo 9 valandos ryto iki 18 valandos vakaro, tačiau kai iš anksto sutarti žaidimo kūrimo terminai nebuvo įvykdyti, Rockstar Games leidėjai ėmė spausti studijos narius dirbti daugiau ir ilgiau. „Tuomet vidutiniška darbo savaitė susidarydavo iš 65 darbo valandų. Kartais net 100 valandų. Tačiau tiek ilgai dirbti mūsų niekas neskatino.“ skuba teisintis Dave Heironymus.

Paskutinius pusę metų L. A. Noire kūrimo procese darbuotojai dirbdavo net savaitgaliais, anot programuotojo, už viršvalandžius jiems buvo dosniai mokama, o labiausiai nusipelniusieji gavo mėnesio atostogas po žaidimo išleidimo.

Pasak Heironymus, Team Bondi studija nemano, kad dirbti tokiais tempais yra gerai. Studija bando mokintis iš savo klaidų, nes praktiškai ji pati yra kalta, kad apsikrovė tokiais krūviais dirbant ties L. A. Noire. „Prašau pagalvoti prieš teigiant, kad Team Bondi šlykštūs arba, kad reikia boikotuoti L. A. Noire. Čia Sidnėjuje susibūrusi atsidavusių kūrėjų komanda, siekianti mokytis iš savo klaidų ir išvengti jų ateityje.“ sakė Dave Heironymus.

Šaltinis: 

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed