Tyrimas: Žaidėjai agresyvesni prieš nepažįstamus
Žaidimai
Pirmadienis, 05 Spalis 2009 11:15
Taip išeina, kad kompiuteriniuose žaidimuose „žudant“ draugus gali kristi nuotaika. Tai nustatė Misurio universiteto Kolumbijoje mokslininkai. Tyrimui vadovavo psichologas David Geary. Tyrimo metu atskleista, kad vyriškos giminės kompiuterinių žaidimų žaidėjai, nugalėję nepažįstamus oponentus, patirdavo didelį testosterono antplūdį, tačiau tiksliai „įsegus“ kulką į draugo kaktą, šio hormono lygis organizme krisdavo.

Šiam specifiniam tyrimui David Geary pakvietė 42 vaikinus studentus iš Misurio universiteto. Studentai, kurie tarpusavy buvo nepažįstami, buvo padalinti į 14 grupių po tris. Tada kiekvienai grupei buvo duodama žaisti garsią Epic Games kūrėjų pirmojo asmens šaudyklę, Unreal Tournament 2004. Per savaitę žaisdami 6 valandas, studentai susipažino su savo komandos nariais.

Vėliau visos komandos buvo priešpastatytos viena kitai 30 minučių trukmės Onslaught mačuose. Po kovų, mokslininkai pastebėjo, kad visų žaidėjų, o ypač laimėjusios komandos, testosterono lygis buvo pakilęs. Tačiau Death Match kovose, kur kiekvienas žaidėjas privalėjo kovoti tik už save (tai reiškia žudyti ir savus), geriausių rezultatų pasiekę žaidėjai turėjo smarkiai kritusį šio hormono kiekį.

„Rimtuose komandiniuose susirėmimuose gali eliminuoti visus konkurentus ir jausiesi išties gerai.“ sakė David Geary. „Negali pašalinti savo komandos narių, nes jie tau reikalingi.“ Tyrimas taip pat atskleidė, kad daugeliui žaidėjų skirtos šaudyklės pažadina tuos pačius biologinius instinktus, kaip ir tikrame kare, kur didelio testosterono kiekio pažadinta agresija gali lemti kario gyvybės klausimą.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed