Driver: San Francisco reikalaus nuolatinio interneto ryšio
Žaidimai
Ketvirtadienis, 04 Rugpjūtis 2011 22:57
Šią savaitę Ubisoft leidėjai patvirtino gandus, kad būsimojo lenktynių žaidimo, Driver: San Francisco, PC versijos netgi vienam žaidėjui skirtas režimas reikalaus nuolatinio interneto ryšio su vienu iš Ubisoft serverių. Tai skaitmeninė autorystės teisių apsaugos schema dėl kurios leidėjai sulaukė daug kritikos, tačiau ji vienintelė, kuri iš tikrųjų veikia.

Pasak naujienų portalo PC Gamer, šią savaitę vienas iš kompanijos atstovų viešai gynė šią saugumo praktiką, sakydamas, kad kompanija pastebėjo „smarkų mūsų produkcijos, kuri reikalauja pastovaus internetinio ryšio, piratavimo lygio kritimą ir, žvelgiant iš šios pozicijos, toks reikalavimas yra sėkmingas“.

Ši saugumo schema vadinasi „always-on DRM“. Ją Ubisoft pirmą kartą pritaikė prieš keletą metų ir sėkmingai panaudojo tokiuose kompiuterinių žaidimų hituose, kaip Silent Hunter V, Settlers 7 ir Assassin‘s Creed II. Tačiau po to, kai agresyvios kibernetinių nusikaltėlių atakos nulaužė Ubisoft serverius ir šių žaidimų kurį laiką nebuvo įmanoma žaisti, Ubisoft komanda šiek tiek permąstė savo taktiką.

Vėliau leidėjai sušvelnino „always-on DRM“ reikalavimą žaidimams Assassin‘s Creed II ir Splinter Cell: Conviction bei visiškai panaikino jį tokiems projektams, kaip R.U.S.E. ir Assassin‘s Creed: Brotherhood.

Driver: San Francisco tikimasi išleisti šių metų rugsėjo 6 dieną.

Šaltinis: 

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed