Left 4 Dead 2 uždraustas Australijoje
Žaidimai
Antradienis, 22 Rugsėjis 2009 09:03
Valve Software kūrėjų ir EA leidėjų planai lapkritį pristatyti Australijai savo pirmoji asmens siaubo šaudyklę Left 4 Dead 2 žlugo. Australijos Klasifikacijos Komisija, atsakinga už kompiuterinių žaidimų ir kino filmų vertinimą, auditorijų nustatymą, uždraudė Left 4 Dead 2 „išsilaipinti“ Australijos krantuose. Tai reiškia, kad Valve kūrinys šalyje yra nelegalus – jo negalima nei pardavinėti, nei nuomoti, nei kitaip platinti.

Žaidimo leidėjų Electronic Arts atstovas, paprašytas pakomentuosi susiklosčiusią situaciją, patvirtino žaidimo uždraudimą, tačiau atsisakė komentuoti to priežastis, sakydamas: „Mes vis dar deramės su Australijos Klasifikacijos Komisija. Prieš kažką komentuodami, norime apsvarstyti visas išeitis.“

Australijos Klasifikacijos Komisija buvo kiek atviresnė. Pasak jų, pagrindinė priežastis, pakišusi koją Left 4 Dead 2 yra „realistiškas, besaikis ir nesiliaujantis žiaurumas, paplitęs tarp infekuotų zombių. Tačiau didžiausią žiaurumo protrūkį sukelia tokie žaidimo veikėjų ginklai, kaip laužtuvas, kirvis, grandininis pjūklas ir samurajaus kardas. Naudojant juos ekrane labiausiai liejas kraujas, taškosi mėsos, krenta galvos ir galūnės, taip pat kai kurie zombių sužeidimai žaidėjų akims atskleidžia tokius vaizdus, kaip atviri kaulų lūžiai ir vidinių organų išsivertimai į lauką.“

Left 4 Dead 2 – tai jau ketvirtas žaidimas uždraustas Australijoje šiemet. Pirmieji trys yra Risen, Sexy Poker ir Necrovision – paskutiniai du galų gale pasiekė Australijos rinką po tam tikrų pakeitimų. Pernai Australijoje pasirodžiusi pirmoji Left 4 Dead dalis nesulaukė tokio griežto Komisijos vertinimo.

Left 4 Dead 2 pasakoja keturių JAV pietinės dalies gyventojų istorijas po iš kažkur paplitusio zombių viruso. Žaidimo kampanija padalinama į keturias dalis po kelis lygius. Originalus Left 4 Dead buvo giriamas už dinamišką dirbtinį intelektą ir smagų kooperatinį žaidimo rėžimą.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed