Lietuvoje startuoja žaidimų ir sužaidybinto pasaulio kūrimo konkursas!
Žaidimai
Antradienis, 20 kovas 2012 15:01

Lietuvoje startuoja naujas žaidimų ir sužaidybintos realybės kūrimo konkursas. Į „Žaidimų inkubatoriaus“ ir Užupis Creative Cluster skelbiamą konkursą dalyviai kviečiami savo darbus registruoti iki balandžio 1d.  
Konkursas organizuojamas siekiant įrodyti, kad ir Lietuvoje yra inovatyviai ir kūrybiškai mąstančių žmonių, tiek norint juos visus suburti ir padėti įgyvendinti jų idėjas. Visi norintys kviečiami siūlyti savo žaidimų idėjas ir būdus, kaip mūsų realybę būtų galima sužaidybinti. Konkurse laukiamos tiek idėjos, koncepcijos, tiek jau sukurti prototipai, beta versijos ar net galutiniai produktai. 

Dalyviams siūloma:

  • Pristatyti savo žaidimų vizijas bei realybės sužaidybinimo idėjas.
  • Kurti žaidimus, mobiliąsias programėlės, kompiuterines programas ar net dar pažangesnes technologijas.


„Sužaidybinimas (angl.gamification) - žaidimo elementų ir taisyklių pritaikymas įvairiose gyvenimo situacijose – tai yra mūsų ateitis.  Sudėtingus mokymosi procesus galima paversti smagiais, tereikia įdiegti keletą žaidimo elementų.“  - pasakoja žaidimo organizatoriai.

Turite genialių idėjų? Norite jas įgyvendinti? Dalyvaukite konkurse!  Tai  pats paprasčiausias būdas patekti į Silicio slėnį (angl.Silicon Valley)! Mat Jūs galite laimėti bilietus į pirmą kartą Lietuvoje vykstančią pažangiausių technologinių idėjų konferenciją Vilnius Startup Monthly 2012. Ten dalyvaus potencialūs investuotojai, kuriems turėsite šansą pristatyti savo idėjas. Patys šauniausi laimės galimybę mokytis iš pačių geriausių. Jie keliaus į 5 savaičių  trukmės verslo akseleravimo programą Silicio slėnyje, Kalifornijoje.

Registruokite savo kūrybines idėjas iki balandžio 1 d.

Pasirinkite Jums  tinkamesnę registracijos formą pagal savo jėgas ir patirtį šioje srityje:

Konkursas organizuojamas kartu su partneriais UAB „OKTA“ ir Vilnius Startup Monthly.

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed