Nesėkmingas Demigod startas |
Žaidimai |
Sekmadienis, 19 Balandis 2009 11:52 |
Teoriškai, sukurti žaidimą, puikiai veikiantį nuo pat pirmos dienos, gali pasirodyti nesunku. Praktiškai, tai užduotis, sužlugdžiusi daugybę žaidimų kūrėjų studijų. Paskutinis žaidimas, kuris tik išleidus susidūrė su rimtomis problemomis, yra Stardock leidėjų ir Gas Powered Games kūrėjų fantastinė realaus laiko strategija Demigod.
Problemos prasideda tada, kai Demigod žaidėjai sumąsto išbandyti internetinį, daugeliui žaidėjų skirtą žaidimo rėžimą – sistema neteisingai paskirsto žaidėjus (vieni serveriai perpildyti, kiti tušti), nesuranda panašaus lygio priešininkų ir tiesiog daro daug susijungimo klaidų. Stardock vadovas Brad Wardell labai atsiprašo visų žaidėjų už patirtus nemalonumus ir teigia, kad kūrėjai dirba visu pajėgumu, kad viską kuo greičiau sutvarkyti. „Mes tikimės jau šią savaitę išleisti atnaujinimą, kuris turėtų ištaisyti visas Demigod klaidas. Daugybė Stardock ir Gas Powered Games darbuotojų kartu su jumis žais internete, testuos sistemą ir ieškos daugiau klaidų.“ Niekas neapsaugotas nuo nesėkmės, tačiau tokia klaida gali daug kainuoti Demigod kūrėjams. Kritikų niurnėjimas – tai dar nedidelis nuostolis, palyginti su galimu gerbėjų bazės sumažėjimu. Tikėkimės jie išsikapanos sausi. Šaltinis: pcgames.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|