Pakito Borderlands grafinis apipavidalinimas
Žaidimai
Antradienis, 08 Rugsėjis 2009 15:00
Gearbox Software kūrėjų žaidimas Borderlands kuriamas jau ketverius metus ir žadamas išleisti jau spalio 20 dieną, paskutinius kelis mėnesius kūrėjai pluša keisdami kai kurias jau sukurtas žaidimo detales. Nors tai, tikriausiai, išeis į gerą, įdomu, ar studija spės užbaigti darbą iki nurodyto termino?

Vienas didžiausių Borderlands pokyčių – tai stiprus meninio apipavidalinimo pakeitimas. Iš pradžių kūrėjai žadėjo, kad žaidimo grafika bus nepaprastai tikroviška, o štai balandį persigalvojo ir pranešė, kad realizmas žaidime bus derinamas su stipriai stilizuotomis iliustracijomis. Kompanijos atstovas, Mikey Neumann , dabar teigia, kad tai išlaisvino žaidimo kūrybos procesą ir leido komandai atitrūkti nuo „įtikinėjimo gniaužtų“.

Kaip pavyzdį jis pateikė gydančias kulkas. Neumann tikino, kad vienas įsimintiniausių momentų žaidžiant žaidimą jam buvo, kai jis iš didelio atstumo, naudodamas snaiperinį šautuvą su gydomuoju užtaisu, pataikė savo komandos draugui į galvą ir jį išgydė prieš pat jam užverčiant kanopas.

Gearbox Software vadovas Randy Pitchford pasakojo, kokia didžiulė tai buvo rizika, nes iki žaidimo grafikos pakitimų, į Borderlands jau buvo investuota 15 milijonų dolerių, o tokiam kritiniam pakitimui buvo likę tik 10 milijonų. Tačiau, kad paaiškintų tokią finansinę drąsą, Pitchford pateikė pavyzdį: „Visi nori koncepcinių automobilių modelių, kuriuos auto kompanijos išdidžiai pristato, bet niekad negamina. Su Borderlands, mūsų grafikos kūrėjų komanda pradės masinė koncepcinių automobilių gamybą.“

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed