Red Eagle pasitelkia Obsidian, kuriant The Wheel of Time
Žaidimai
Trečiadienis, 17 Vasaris 2010 15:09
2008-ųjų lapkritį Red Eagle Entertainment žaidimų kūrėjai įsigyjo teisę kurti žaidimus, paremtus Robert Jordan romanu The Wheel of Time. Tuo metu nemažai liudininkų svarstė, ar studija apkarpys romaną, ar atvaizduos jį visą. Nuo tada Red Eagle kiek pasistūmėjo į priekį – pasirašė leidybinę sutartį su Electronic Arts ir Holivudo scenaristu Chris Morgan.

Red Eagle ir toliau deda pastangas į šį projektą. Šiandien kūrėjai paskelbė paprašę Obsidian Entertainment kūrėjų, vaidmenų žaidimų ekspertų, pagalbos, kuriant The Wheel of Time.

„Nors Red Eagle Games yra tiek žaidimų kūrėjai, tiek leidėjai, kaip nauja kompanija, greitai supratome galintys gauti daug naudos į savo darbą įtraukdami kūrybingus techninius darbuotojus iš trečių kompanijų.“ sakė Red Eagle Games šefas Larry Mondragon.

Tuo tarpu, Obsidian Entertainment ne naujokai vaidmenų žaidimų žanre. Susikūrusi 2003-asiais ir priglaudusi Black Isle Studios veteranus (žaidimai Fallout, Planescape: Torment), Obsidian jau bendradarbiavo su BioWare, kuriant Knights of the Old Republic ir Neverwinter Nights žaidimų serijų tęsinius. Šiuo metu studija kuria Alpha Protocol ir Fallout: New Vegas. Abu žaidimai turėtų pasirodyti dar šiemet.

Be The Wheel of Time žaidimo, kompanija Red Eagle tikisi sukurpti ir tuo pačiu romanu paremtą kino filmą. Kol kas jokios The Wheel of Time projektų išleidimo datos nėra žinomos.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed