Rockstar skiriasi su Team Bondi
Žaidimai
Trečiadienis, 06 Liepa 2011 23:47
Jau iki šiol buvo aišku, kad kompiuterinio žaidimo, L.A. Noire, kūrimas buvo komplikuotas. Tačiau Tarptautinė Žaidimų Kūrėjų Asociacija, už šį žaidimą atsakingos australų studijos, Team Bondi, darbą neseniai apibūdino kaip „visiškai nepriimtiną“. Tačiau kompiuterinių žaidimų pramonės tinklalapyje, GamesIndustry.biz, pasirodė ir studijos nenaudai nutekėję privatūs elektroniniai laiškai.

„Daug girdėjau apie Rockstar pasišlykštėjimą Team Bondi studija ir darosi aišku, kad jie neišleis kito Team Bondi žaidimo.“ rašo nenurodytas šaltinis. „Rockstar labai stengėsi padaryti Team Bondi kažkaip panašų į Rockstar Sydney. Tačiau kuo artimiau jie dirbo su Team Bondi vadovybe, tuo labiau aiškėjo, kokia baisi ši idėja. „

Taip pat nutekėjo ir kitos barikados pusės elektoriniai laiškai. Team Bondi studijos galva, Brendan McNamara,  rašo: „ Niekada nepamiršiu, kaip šie žmonės elgėsi su manim, lyg su paskutiniu...“ Laiškas atskleidžia nežmoniškas komandos darbo sąlygas – septynių darbo dienų savaitė po 12 darbo valandų dar nuo 2009 metų – daugiau nei du metai iki L.A. Noire išleidimo.

Planai kurti L.A. Noire viešumoje pirmą kartą pasirodė 2004 metais, tačiau iš pradžių žaidimas buvo skirtas tik PlayStation konsolėms. Dabar jis pasieks ir PC.

2006 metais, kai Team Bondi pasirašė darbo sutartį su Rockstar, Brendan McNamara sakė: „Ilgametė pagarba ir įvairialypė patirtis mus abu suveda į didžią partnerystę.“ Atrodo, dabar nebeliko nei pagarbos, nei partnerystės...

Šaltinis:
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed