Tyrimas: Ateityje daugės virtualių paslaugų žaidimų viduje
Žaidimai
Pirmadienis, 10 Rugpjūtis 2009 11:00
JAV Prekybos Departamentas praneša, kad JAV Bendrasis Vidaus Produktas nuo balandžio iki birželio krito tik 1 procentu, kai nuo sausio iki kovo kritimas siekė net 6,4 procento. Tai puiki žinia kompiuterinių žaidimų pramonei, kuri itin jautriai reaguoja į globalinę recesiją. Yra požymių, kad sumažėjusi žmonių perkamoji galia vėl kyla.

Pirkimo atgaiva, ko gero, bus susijusi su virtualių paslaugų kompiuteriniuose žaidimuose teikimo pagausėjimu. Bent jau taip mano internetinės prekybos analizuotojai iš eMarketer. Kompanija prognozuoja, kad pelnas iš prekybos kompiuterinių žaidimų viduje, vien JAV iki 2013 metų pakils iki 681 milijono $. Pernai tokios paslaugoms amerikiečiai nepagailėjo 403 milijonų $.

eMarketer taip pat teigia, kad pagausės reklamų internetinių, daugeliui žaidėjų skirtų žaidimų viduje. Tai viena iš pagrindinių pinigų tekėjimo „venų“, kuri iki 2013 metų turėtų „pastorėti“ 75 procentais. eMarketer ekspertai mano, kad pagrindinė tokio augimo priežastis – gerėjanti žaidimų, žaidžiamų interneto naršyklėse, kokybė. Tai sąlygojo plačiajuosčio interneto tinklų plėtimasis ir bendras PC naudotojų turimos įrangos techninių charakteristikų gerėjimas.

Kompanija pažymėjo, kad tokių žaidimų kuo toliau, tuo atsiras daugiau. Tačiau daugumoje jų žaidėjai, norėdami žaisti nemokamai, bus priversti žiūrėti į gausias ir kartais įkyrias reklamas.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed