Du trečdaliai šalies interneto vartotojų nepritaria ACTA ratifikavimui
Interneto Gidas
Antradienis, 21 Vasaris 2012 16:56

62,9 proc. reguliariai internetu besinaudojančių šalies gyventojų (16 metų ir vyresnių) nepritaria tarptautiniam prekybos susitarimui dėl kovos su klastojimu ir mano, kad šis, jau spėjęs pagarsėti ACTA susitarimas, neturėtų būti ratifikuotas šalies parlamente. Tokie rezultatai paaiškėjo rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų bendrovei „Spinter tyrimai“ internetu apklausus šalies gyventojus nuo 16 iki 65 m. amžiaus, reguliariai besinaudojančius internetu. Kas penktas apklaustasis (19,6 proc.) pritartų šios teisinės normos įsigaliojimui mūsų šalyje. 17,5 proc. šiuo klausimu neturėjo nuomonės.

Grėsmes žmogaus privatumui bei žodžio laisvei dažniau įžvelgia jaunesnio amžiaus (iki 35m.), aukštąjį išsimokslinimą turintys šalies gyventojai. Dokumentui pritarti dažniau linkę vyresni nei 45 m. apklaustieji bei moterys.

Pasak bendrovės projektų vadovo Naglio Jonuškos, aiškinantis gyventojų nuomonę buvo pasirinktas internetinės apklausos metodas pirmiausia dėl to, kad nuo pat šio dokumento paviešinimo prasidėjo diskusija, kad kai kurios kontraversiškos jo nuostatos gali būti nukreiptos prieš tuos, kuriems kompiuteris ir internetas
jau seniai tapo neatsiejama gyvenimo dalimi. O šiandieninėje Lietuvoje tai labai didelė visuomenės grupė.

Tyrime dalyvavo 629 respondentai. Į klausimą apie ACTA ratifikavimą atsakinėjo tik apie šį susitarimą žinantys respondentai. Apklausa vyko 2012 m. vasario 14-17 d.

Šaltinis: 

 


Susijusios naujienos:

  • Kas yra daiktų internetas? (2023-10-16)

    Nesunku pastebėti, kad internetas šiandien mums suteikia itin daug įvairių galimybių: būtent dėl jo, galime bendrauti su žmonėmis iš viso pasaulio, taip pat galime ir žiūrėti filmus, klausytis muzikos, apsipirkti, surasti mums reikiamą informaciją ir t.t. Tačiau net ir tai – dar ne viskas: o, ar esate girdėję apie daiktų internetą?

  • Kaip kurti logotipus? (2021-12-03)

    Logotipas yra vizualus kiekvieno verslo veidas. Tai visur – reklamoje, socialiniuose tinkluose, pakuotėse, elektroninėse parduotuvėse ir kitose komunikacijos formose. Dažniausiai logotipas yra įsimintiniausia vizualinė prekės ženklo detalė.

  • Perkame lauko šviestuvą internetu - kas svarbu? (2020-03-24)

    Šiuolaikinė rinka mirgėte mirga nuo pačių įvairiausių prekių pasiūlymų. Ne išimtis ir šviestuvai. Visgi tai nėra toks paprastas prietaisas kaip gali pasirodyti - tinkamai pritaikytas šviestuvas yra ne tik komfortą užtikrinantis praktiškas įrenginys, bet ir puikus aplinkos jaukumo elementas. Šiandien pačių įvairiausių įrenginių galima įsigyti ir internetinėje erdvėje. Ieškote joje lauko šviestuvo? Į ką turėtume atkreipti didžiausią dėmesį?

  • Draudimo skaičiuoklė internete - kad rastumėte geriausią pasiūlymą (2019-10-17)

    Renkatės naują automobilį, bet nežinote į ką atkreipti dėmesį, kad už jį nepermokėtumėte? Štai keletas patarimų kaip išvengti didesnių draudimo išlaidų įsigyjant transporto priemonę.

  • Pigiausias internetas Kaune: kaip tokį atrasti? (2017-06-14)

    Ar galite įsivaizduoti savo gyvenimą be interneto, kuris lydi mus kiekviename žingsnyje. Turbūt sunkiai, kadangi internetas yra ne tik pramogos, tačiau ir darbo priemonė. Juolab, įprastus darbus jis mums padeda atlikti kur kas geriau, o šiuolaikiniame pasaulyje labai svarbus laiko taupymo aspektas. Visgi, šiuo metu interneto paslaugas teikia tiek daug tiekėjų, kad gali būti sunku pasirinkti, kuris variantas Jums tinka labiausiai. Pigiausias internetas Kaune nebūtinai yra blogiausias kaip kartais priimta manyti. Pigumas taip pat gali reikšti kokybę, tik reikia mokėti ieškoti ir atradus priimti pasiūlymą.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Naudingos nuorodos

ManoIT.lt









Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed