„Samsung“ pradeda „ATIV Book 9 Lite“ prekybą Lietuvoje
Kompiuterių pasaulis
Trečiadienis, 14 Rugpjūtis 2013 13:04

„Samsung Electronics“ Lietuvoje pradeda nešiojamojo kompiuterio su „Windows 8“ operacine sistema „ATIV Book 9 Lite“ prekybą. Naujojo įrenginio kaina – 2399 Lt (su įprastu ekranu) ir 2768 Lt (su lietimui jautriu ekranu).

 

 

Kainos požiūriu platesniam vartotojų ratui sukurtas „ATIV Book 9 Lite“ sukurtas tęsiant aukščiausios kategorijos nešiojamojo kompiuterio „Book 9“ dizaino tradicijas ir yra plonas, lengvas, jį patogu nešiotis. Aktyviems, daug laiko kelionėse praleidžiantiems vartojamas pritaikyto kompaktiško įrenginio svoris – 1,44 kg, storis – 1,69 cm.

 

Kompiuteryje įrengtas galingas keturių branduolių procesorius, taip pat 128 GB SSD. Visuose trijuose produktuose įdiegta „SideSync“ technologija, kuri leidžia dalintis informacija tarp kompiuterio ir „Samsung“ išmaniojo telefono.

 

„Samsung ATIV Book 9 Lite“ galima rinktis su juodos arba baltos spalvos korpusu.

 

Apie „Samsung Electronics Co., Ltd.“

 

„Samsung Electronics Co., Ltd.“ yra pasaulinė buitinės elektronikos ir jos komponentų technologijų lyderė. Nuolat kurdami inovacijas ir išradimus, mes keičiame pasaulį: televizorius, išmaniuosius telefonus, asmeninius kompiuterius, spausdintuvus, kameras, namų apyvokos priemones, medicinos įrangą, puslaidininkius bei LED sprendimus. Turime 236 000 darbuotojų 79 valstybėse, o metų apyvarta viršija 201 trilijoną Pietų Korėjos vonų (481,92 mlrd. Lt). Mūsų tikslas – erti naujas galimybes žmonėms visame pasaulyje. Daugiau informacijos: www.samsung.com.

 


Susijusios naujienos:

  • Kompiuteris: nauda ar žala vaiko vystymuisi? (2016-09-02)

    Šiais laikais tikriausiai vargu ar rasime šeimą, kurioje nėra kompiuterio. Be jo, kaip ir be telefono neįsivaizduojame ne dienos. Net ir vaikai, vietoj to, kad vasaros metu bėgiotu lauke, žaistų žaidimus su kiemo draugais ar statytų smėlio pilis, renkasi savo laisvalaikį praleisti prie kompiuterio, ne tik žaidžiant kompiuterinius žaidimus, bet ir naršant įvairiuose internetiniuose portaluose.

  • „Dell“ stebina nešiojamų kompiuterių tendencijomis (2016-08-09)

    Garsioji amerikiečių informacinių technologijų korporacija „Dell“ neseniai pristatė naują nešiojamų kompiuterių liniją. Naujieji „Inspiron“ kompiuteriai „2-in-1“ pasižymi unikalumu ir produktyvumu. Šie įrenginiai puikiai tiks verslo atstovams, studentams, ar šeimos nariams. Kompiuteriai, skirti tiek darbui, tiek ir kasdieniam naudojimui patenkins visų poreikius.

  • Tryliktą kartą skelbiamas geriausias Lietuvos IT sistemų administratorius (2015-08-03)

    Lietuvos IT sistemų administratorių konkursą, kuriame dalyvavo 120 „adminų“ iš visos šalies, nugalėjo Aleksandr Stankevič. Visas „SysadminDay LT“ konkurso užduotis įveikė 22 dalyviai.

    Liepos 31 d. minint pasaulinę IT sistemų administratorių dieną tryliktą kartą apdovanojami ir geriausi Lietuvos „adminai“. Jie paaiškėjo po vakar visą dieną vykusio konkurso, kurio užduotis parengė IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ „adminų“ komanda. Įvairių specializacijų IT sistemų administratoriai varžėsi, kas greičiau atrakins vartus, iššifruos standartus ir  kodus, skambino „ufonautui“, siuntė laiškus, o atsakymų laukė brukalų paskyroje.

  • Gabiausieji programuotojai pasirinko studijas KTU (2015-07-22)

    Gabiausieji programuotojai mokosi Kauno technologijos universitete (KTU). Tai paaiškėjo ketvirtadienį paskelbtus bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas pirmojo etapo kvietimo rezultatus. KTU studijų programa Programų sistemos pritraukė daugiausiai valstybės finansuojamų studijų vietų. Iš viso nuo rugsėjo programavimą KTU kviečiami studijuoti 237 pirmakursiai. Iš jų – net 200 nemokamai.

  • Lietuviai dažniau spaudžia ant video reklamos (2015-06-05)

    Lietuviai ant reklamos prieš video (preroll) spaudžia pusantro karto dažniau nei ant sklandančios reklamos (brandmark), kuri yra antras daugiausiai internautų veiksmų sulaukiantis formatas. Tai atskleidžia naujausia „gemiusAdMonitor“ ataskaita „Most popular display ads Q3 - Q4 2014“. Ataskaitoje analizuojami dvylikoje Europos šalių (Bulgarija, Čekija, Estija, Kroatija, Lietuva, Latvija, Lenkija, Rumunija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Vengrija) 2014 m. antroje pusėje vykusių reklamos kampanijų rezultatai. Analizė remiasi parodymų ir paspaudimų santykio rodikliu (CTR).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed