Išmanieji telefonai jau lyginami su asmeniniais kompiuteriais
Mobilusis pasaulis
Antradienis, 13 kovas 2012 10:01

Populiaraus žaidimo „iPhone“ išmaniajam telefonui „Infinity Blade“ vyriausiasis programuotojas  Niklas Smedberg teigia, kad mobilieji įrenginiai yra labai panašūs į asmeninius kompiuterius: turi skirtingus centrinius procesorius, trimatės grafikus spartintuvus bei nevienodą kiekį operatyviosios atminties. Būtent dėl šios priežasties Niklas Smedberg nuomone žaidimai išmaniuosiuose telefonuose, visai kaip yra asmeniniuose kompiuteriuose, privalo turėti reguliuojamus grafikos nustatymus.
Niklas Smedberg teigia, kad grafikos nustatymai išmaniesiems telefonams leis programuotojams neoptimizuoti kiekvieną žaidimą skirtingiems įrenginiams bei tokiu būdu daugiau prietaisų gaus galimybę paleisti vieną ar kitą žaidimą, nes pirkėjas paprasčiausiai keis nustatymus tol, kol pastebės tinkamą žaidimo veikimą. Šiuo metu viskas yra priešingai – silpnesni prietaisai naujausių žaidimų paleisti net negali, nes yra per seni, o keisti nustatymų nėra galimybės. „Dėl to, kad operacinės sistemos „iOS“ prietaisai labai skiriasi savo techninė įranga („iPhone“, „iPhone 3GS“, „iPad 2“...) kiekvienas žaidimas privalo būti kuriamas su žemiausia grafikos kokybe. Žaidimų konsolė „Xbox 360“ yra tokia galinga, kad programuotojai bando išspausti iš jos viską, o štai išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose viskas yra atvirkščiai.“, - „Game Developer‘s Conference“ metu kalbėjo  Niklas Smedberg.

Žaidimas „Infinity Blade“ yra sukurtas naudojant „Unreal Engine 3“ trimatės grafikos varikliuką, tačiau jo kūrėja „Epic Games“ ruošiasi išleisti patobulintą jo versiją, kurio vaizdus pristatė šiandien. Išmanieji telefonai, žinoma, tokios grafikos kol kas tikėtis negali, tačiau galima laukti ir geriau atrodančių žaidimų tada, kai jis bus optimizuotas mobiliesiems įrenginiams.

Šaltinis:

 


Susijusios naujienos:


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed