Lietuviai pirmieji pasaulyje telefonines informacijos konsultanta gali rinktis pagal nuotrauka
Mobilusis pasaulis
Trečiadienis, 05 kovas 2014 14:01

Kur sostinės centre po 22 valandos galima nusipirkti gėlių? Kur yra T. Vrublevskio gatvė? Kas gali greitai suremontuoti sutrūkusius kanalizacijos vamzdžius Kaune? Nuo šios savaitės informacijos konsultantą, kuris vikriai atsakys į šiuos ir panašius klausimus, galima rinktis pagal pristatymą ir pomėgius. Speciali 1588 mobilioji aplikacija, skirta išmaniesiems telefonams su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis, rodo konsultantų nuotraukas ir trumpus dosjė. Pagal tai skambinantieji gali pasirinkti, į kurį konsultantą kreiptis.

 

Pasak Dianos Vinikienės, 1588 skambučių centrą valdančios ir naujovę rinkai pristačiusios UAB „Infomedia“ Kontaktų centro direktorės, visi pasaulio ir Lietuvos skambučių centrų darbuotojai yra paslėpti po savotišku paslapties šydu, tad nuspręsta pirmiesiems jį atidengti.

 

„Rinkos tendencijos ir mūsų atlikta jos analizė parodė, kad vis svarbiau tampa asmeninis kontaktas. Klientai pageidauja matyti, su kuo kalbasi, jiems įdomu, koks žmogus atsako į klausimus, tad nusprendėme atidengti uždangą ir specialioje programėlėje pristatyti konsultantus bei tokiu būdu personalizuoti informacijos teikimą”, – sako D. Vinikienė.

 

Jos teigimu, per metus informacijos numeriu 1588 vidutiniškai sulaukiama daugiau nei pusės milijono skambučių, o šiemet, pristačius mobiliąją programėlę, tikimasi dvigubai daugiau užklausų – apie vieno milijono.

 

Mobiliojoje programoje klientas gali pasirinkti konkretų konsultantą, jam paskambinti, o po pokalbio įvertinti jo aptarnavimą. Jeigu konsultanto darbas įvertinamas teigiamai, kitas skambutis iš to paties numerio, net neįjungus programėlės, nukreipiamas tam pačiam konsultantui. Žinoma, jeigu jis tuo metu dirba, nėra užimtas ir gali priimti skambutį.

 

Antrą kartą paskambinus tam pačiam konsultantui, jis sistemoje mato, kokia buvo pirmoji užklausa. Gali pasiteirauti, ar užklausa buvo sėkminga, ar pavyko surasti ieškotą vietą ar paslaugą. Klientų atsiliepimų vertinimas suteiks galimybę tobulinti pateikiamos informacijos kokybę.

 

„Neabejojame, kad naujoji mobilioji aplikacija leis užtikrinti dar geresnį klientų aptarnavimą. Motyvuosime tuos konsultantus, kurių darbą vartotojai vertina teigiamai. Daug pastangų skirsime analizuodami ir mokydami vartotojams neįtikusius bei rečiau pasirenkamus konsultantus“, – pasakoja D. Vinikienė.

 

Šiuo metu 1588 mobiliojoje programoje siūlomos 21 konsultanto paslaugos. Pasirinkti konkretų asmenį galima pagal pomėgius – vieni labiausiai mėgsta skaityti knygas, kiti aktyviai sportuoja ir domisi krepšinio ar rankinio naujienomis, treti mėgsta pramoginius šokius ar psichologiją. Kiekvieno konsultanto pomėgiai pateikti šalia jo nuotraukos.

 

Kontaktų centro 1588 atstovai džiaugiasi, kad konsultantai sutiko atskleisti savo tapatybes. „Jie puikiai supranta, kad, vizualiai prisistatę klientams, jie prisideda prie atviros ir patrauklios įmonės įvaizdžio“, – teigia UAB „Infomedia“ Kontaktų centro direktorė.

 

1588 programėlėje kiekvienas vartotojas gali matyti, koks konsultantas gali tuo metu atsiliepti. Jeigu prie konsultanto dega žalia šviesa, jis gali atsiliepti, jeigu geltona – jis kalbasi su kitu klientu, jeigu raudona (o išmaniajame telefone su „Android“ operacine sistema – pilka) – jis pietauja ar tą dieną nedirba, t. y. negali atsiliepti.

 

Apie 1588 ir UAB „Infomedia“

Jau aštuonioliktus veiklos metus pradėjusi skaičiuoti bendrovė „Infomedia” yra viena iš verslo ir universalią informaciją teikiančių informacijos tarnybos lyderių. Biuruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirba daugiau nei 70 darbuotojų. Informacijos tarnyba dirba visą parą, 365 dienas per metus.

 

Vieni didžiausių prižiūrimų „Infomedia” projektų yra: informacija numeriu 1588, informacija numeriu 1666, išankstinė pacientų registracija į gydymo įstaigas trumpuoju numeriu 1815. Be to, „Infomedia” su trumpuoju numeriu 1588 yra išskirtinis prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“, bilietų platintojų „Bilietai.lt“ ir „Tiketa“, kino centro „Cinamon“ informacijos partneris.

 


Susijusios naujienos:

  • Neveikiančių telefonų supirkimas: kur kreiptis? (2024-03-27)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Telefonai šiandien  mums yra itin reikalingi - daugeliui žmonių būtent telefonas yra tas įrenginys, kurį pirmiausia paimame į rankas, vos tik nubundame. Tačiau verta akcentuoti ir tai, kad neretai nutinka taip, jog dėl vienos ar kitos priežasties, telefonas nebeveikia ir jo nebėra įmanoma suremontuoti arba tiesiog nebenorime to daryti, nes nusprendžiame įsigyti kitą prietaisą. Tačiau tokiu atveju mums svarbu atsakyti į kitą klausimą - o, ką daryti su nebeveikiančiu telefonu? Ne paslaptis, kad nemaža dalis žmonių tiesiog jį laiko savo stalčiuje, tačiau verta akcentuoti, kad tai - ne pati geriausia išeitis, kadangi nėra jokios prasmės namuose turėti įrenginių, kurie jums nebegali tarnauti. Taigi, nebeveikiančių telefonų supirkimas yra kur kas geresnis pasirinkimas, nes atsisakę to, kas jums jau nebėra reikalinga, tikrai jausitės kur kas geriau.

    Taigi, belieka tik atsakyti į labai svarbų klausimą - o, kur reikia kreiptis, jei norite atsikratyti nebereikalingu ir nebeveikiančiu telefonu? Gera žinia ta, kad jums ilgai sprendimo ieškoti nereikės - verta paskayti, kad ypač didelę dalis telefono remonto paslaugas teikiančių taisyklų superka ir nebereikalingus, nebenaudojamus ar nebeveikiančius telefonus.

    Taigi, jei turite neveikiantį telefoną ir nenorite jo remontuoti, nebelaukite nei dienos - dar šiandien suraskite erdvę, kuri galėtumėte į parduoti, o vėliau neturksite patys sau padėkoti už tokį sprendimą. Jūs ne tik gausite tam tikrą pinigų sumą, bet ir taip pat neapsikrausite daiktais, kurie jums nebėra reikalingi. Na, o pabaigai belieka tik pridurti, kad labai dažnai telefonai nustoja veikti ir dėl pačių vartotojų kaltės. Taigi, būkite atsakingi ir saugokite savo telefonus, tinkamai juos prižiūrėkite, tokiu būdu padisnite tikimybę, kad telefonas ilgai tarnaus. Daugiau informacijos galite rasti https://www.4in.lt/kompiuteriai-internetas/prietaisai/.

  • Socialinių tinklų įtaka jaunimui (2021-12-03)

    Pastaruoju metu daug diskutuojama apie interneto grėsmes, kurios kenkia mūsų visų gerovei. Internetas suteikia mums daugiau galimybių bendrauti, ieškoti informacijos, praturtėti. Tuo pačiu daugėja žmonių, kaip jiems internetas tampa narkotikais.

  • Telefonų vystymosi istorija (2019-10-29)

    Šiuo metu mobilieji telefonai mums yra tokie įprasti, kad dažnam atrodo, kad jie gyvuoja jau tūkstančius metų. Tačiau taip nėra. Visai neseniai domėjomės knopkiniais telefonais, ne taip ir seniai buvo naudojami laidiniai. Laikai keičiasi, natūralu, kad keičiasi ir telefonai. Juolab, šiais laikais iphone 6 baterijos keitimas reikalingas labai dažnai, tad tai parodo, kad mobilieji naudojami ypač aktyviai.

  • Kokias programėles naudinga turėti savo telefone keliaujant? (2019-09-30)

    Planuojantys keliones dažniausiai nori visą maršrutą perkelti į telefoną. Paprasčiausiai taip kur kas paprasčiau stebėti kelionės vingius, galiausiai, planuoti dienas. Šiuo metu įvariausių programėlių pasirinkimas labai platus, tad kuo jų daugiau telefone – tuo tikresnis būsite, kad apie viską pagalvojote. Šis tinklapis padės kur kas paprasčiau rasti pigius bilietus, o straipsnis – susipažinti su svarbiausiais appsais, kurie palengvins keliones.

  • TOP 6 madingiausios išmaniųjų telefonų aksesuarų tendencijos (2019-04-08)

    Išmanieji telefonai jau seniai tapo nuolatiniais mūsų palydovais, todėl mes kruopščiai ir atidžiai renkamės išmaniojo telefono prekės ženklus atsižvelgdami į mūsų poreikius, reikalavimus, telefono funkcijas bei mados tendencijas.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed