„Tele2“ saugos klientus nuo nepageidaujamų SMS žinučių
Ryšiai
Antradienis, 09 Birželis 2015 07:28

„Tele2“ pradėjo saugoti savo klientus nuo brukalų – mobiliojo ryšio vartotojai gaus vis mažiau nepageidaujamų SMS žinučių. Operatorius pradėjo diegti naują technologiją, kuri leis sustabdyti 8 mln. kas mėnesį klientų gaunamų nepageidaujamų žinučių. Būtent tiek brukalų dabar kas mėnesį gauna „Tele2“ klientai. Daugiausia tai yra nepageidaujamos reklaminės, sukčių ir kenkėjišką programinę įrangą perduodančios žinutės.
Pirmiausia bus ribojami įtartini masiniai žinučių siuntimai, apie kuriuos operatorius neturi informacijos, kad klientai yra užsisakę šią informaciją iš siuntėjo. Nauja paslauga pirmiausia kirs užsienio interneto svetainėms, kurios leidžia masiškai siųsti virusus ir sukčių žinutes.

„Tobulindami technologijas siekiame, kad naudotis ryšiu būtų dar patogiau ir saugiau. Pastaruoju metu klientai vis dažniau skundžiasi dėl augančio brukalų kiekio, jie nuolat susiduria su sukčiais, virusais ar tiesiog nepageidaujama reklama. Reaguodami į klientų nusiskundimus, ėmėmės veiksmų ir nuo dabar turėsime priemonę užkirsti tam kelią“, – teigia Deividas Praspaliauskas, „Tele2“ Verslo plėtros vadovas.

Pradėjus diegti naująją technologiją, ji bus nuolat tobulinama ir leis vis efektyviau ginti klientų privatumą ir interesus. „Tele2“ diegiamas technologinis sprendimas neribos ryšio vartotojų siunčiamų SMS žinučių ir nesukels nepatogumų gyventojams.

 


Susijusios naujienos:

  • Lietuviai dovanų pirko 4G ryšio telefonus (2016-01-08)

    Populiari dovana per praėjusias šventes Lietuvoje buvo 4G (LTE) ryšio telefonai. Gruodžio duomenimis, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ salonuose ir interneto parduotuvėje tele2.lt jie užėmė 8 pirmas pozicijas perkamiausių telefonų dešimtuke ir sudarė net 90 proc. visų parduotų telefonų. Ruošdamiesi šventėms, gruodį „Tele2“ klientai telefonų įsigijimui skyrė dviem trečdaliais daugiau lėšų nei lapkritį.

  • Telecentras startuoja su 4G LTE interneto paslaugomis (2015-11-26)

    AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradeda teikti 4G LTE interneto paslaugas Klaipėdoje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, Alytuje ir Anykščiuose. Nuo šiol nurodytuose miestuose MEZON klientai galės naudotis spartesniu ir kokybiškesniu 4G LTE interneto ryšiu. Paslaugų kokybinį šuolį įmonė pažymi ir bendru MEZON įvaizdžio virsmu: nuo šiol prekės ženklas MEZON dar dinamiškesnis ir ryškesnis.

  • „Teo“ paprastina grupės įmonių valdymą (2015-10-26)

    IT ir komunikacijų bendrovė „Teo“ paprastina savo įmonių grupės valdymą. Prie UAB „Baltic Data Center“ (BDC) prijungiama jai priklausanti UAB „Hostex“ ir pačios „Hostex“ valdyta, tačiau keletą metų veiklos nevykdžiusi UAB „Hosting“. Formali reorganizacija niekaip nepaveiks įmonių klientų sąlygų ir paslaugų, jas toliau vykdys BDC.

  • Telecentras interneto MEZON tinklo modernizacijai technologiniu partneriu pasirinko „Huawei“ (2015-09-23)

    Rugsėjo 23 d., Vilnius. AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradeda 4G tinklo modernizavimą ir diegia LTE Advanced platformą. Atnaujintame tinkle MEZON klientai naudosis spartesniu ir kokybiškesniu interneto ryšiu. MEZON tinklo modernizavimo technologiniu partneriu pasirinkta „Huawei Technologies (Vilnius)“ yra viena didžiausių, pasaulyje lyderiaujančių telekomunikacijų įrangos ir paslaugų bendrovių.

  • A. Guoga investuoja į Kauno informacinių technologijų mokyklą (2015-06-23)

    Šiandien Europos Parlamento narys, filantropas Antanas Guoga pasirašė Ketinimų protokolą su Kauno informacinių technologijų mokykla (KITM). A. Guoga įsipareigoja padėti KITM siekti modernesnio, technologijas išmanančių, darbo rinkos poreikius atitinkančių IT specialistų rengimo proceso.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed