„Google Street View“ virtualiems turistams atskleidžia gražiausias Lietuvos vietas
Technologijos
Ketvirtadienis, 06 kovas 2014 10:31

„„Street View“ paslauga Lietuvoje išpopuliarėjo nuo pat pirmosios jos veikimo dienos. Ji leido vartotojams aplankyti sau brangias bei įsimintinas vietas visoje Lietuvoje, pasivaikščioti savo vaikystės keliais arba nukeliauti ten, kur būtų sunku apsilankyti fiziškai. Tačiau ne mažiau svarbu tai, kad „Street View“ suteikė daugybę iki tol nematytų galimybių verslui bei turizmo paslaugų organizatoriams. Ši paslauga tiesiog neįtikėtinai paranki visiems norintiems geriau prisistatyti savo klientams visame pasaulyje, taip dar labiau prisidedant prie Lietuvos vardo populiarinimo užsienyje“, - sakė Regimantas Urbanas, „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims.- „Atnaujintos gražiausių Lietuvos vietų kolekcijos dėka Lietuva ir jos labiausiai lankomos vietos taps dar geriau matomos lankytojams visame pasaulyje, muziejai, tokie kaip Lietuvos Nacionalinis Muziejus, taps prieinami visiems besidomintiems taip pat kaip ir Nacionalinis Istorijos muziejus Niujorke ar Nacionalinė galerija Londone, Vilniaus panoramos bus matomos šalia tokių įsimintinų panoramų, kaip atsiveriančios iš aukščiausio pasaulio pastato – „Burj Khalifa“ Dubajuje, o Lietuvos gamtos stebuklas – Kuršių Nerija – šalia tokių viso pasaulio turistų pripažintų vietų kaip Didysis Kanjonas ar Didysis Barjerinis rifas.”

 

„Street View“ gražiausių Lietuvos vietų kolekcija leidžia apžiūrėti kai kurias lankytinas vietas ne tik iš išorės bet ir iš vidaus, panašiai kaip ir realiai vaikštant muziejų salėmis. Tai itin paranku ne tik geriau susipažįstant su vietove bet ir tiksliau planuojant apsilankyti fiziškai.

 

„Lietuvos nacionalinis muziejus atviras visiems norintiems giliau pažinti ir suprasti Lietuvos archeologiją, istoriją ir etninę kultūrą arba tiesiog pasigrožėti lietuvių protėvių dirbiniais. Šiandien atsiveria naujos galimybės pristatyti muziejų visuomenei, ypač jaunajai kartai, suvokiant ir išsaugant savo kultūrinį tapatumą“, – sako muziejaus direktorė Birutė Kulnytė.

 

Būti matomiems internete svarbu ne tik siekiant praplėsti savo lankytojų ratą. Naujausi vartotojų elgsenos tyrimai rodo, kad tai tiesiog būtinybė pasiekti šiuolaikinius vartotojus. Remiantis „Google Zeitgeist“ tyrimu tarp dešimties populiariausių paieškų naudojant raktažodį „Lietuva“ 2013 m. buvo paieškos „Lietuvos sostinė“, „Lietuvos žemėlapis“, „Vilnius, Lietuva“, „kur yra Lietuva?“, „Kaunas, Lietuva“, ir „Klaipėda, Lietuva“. Tai tik dar kartą patvirtina, jog populiariausios paieškos tiesiogiai siejasi su žemėlapių paslaugomis, o galimybė matyti kaip konkreti vietovė atrodo iš tikrųjų yra labai svarbus įrankis pritraukti į šalį užsienio turistų.

 

Be to, vietos turizmo verslui bei lankytinoms įstaigoms, tokioms kaip muziejai ar galerijos, buvimas internete suteikia galimybe pasiekti vartotojus, kurie informacijos ieško beveik vien tiktai internete. „Consumer Barometer1“ (www.consumerbarometer.eu) tyrimo duomenimis, net 94% Lietuvos keliautojų aktualios kelionių informacijos, prieš įsigydami kelionių produktų, ieško internete, o 68% keliautojų pirmiausia remiasi paieškos sistemų pateikiamais duomenimis. Tai aktualu įsigyjant lėktuvo bilietus, rezervuojant viešbučius ar įsigyjant kelionių paketus. Sėkmingas prisistatymas interneto vartotojams neretai yra tiesioginis kelionių organizatorių ir turizmo verslo sėkmės garantas. Tiktai 2% keliautojų vis dar remiasi tradicinėmis informacijos sklaidos priemonėmis, tokiomis kaip informaciniai katalogai, tad nesantys internete turizmo verslo atstovai rizikuoja būti beveik nematomi savo potencialių klientų. Tendencija, kad kelionių produktai įsigyjami, ar informacijos apie juos ieškoma internete, dominuoja daugumoje šalių, iš kurių į Lietuvą atvyksta daugiausiai keliautojų.

 

„Naudojantis „Google Maps Street View“ (ir visai neseniai debiutavusiu žemėlapių redagavimo įrankiu „Map Maker“, leidžiančiu eiliniams vartotojams tikslinti žemėlapių duomenis bei papildyti juos unikaliais, tik vietos gyventojams žinomais duomenimis), pristatyti Lietuvos kultūros ir gamtos perlus bei pritraukti daugiau keliautojų į Lietuvą, yra tiesiog neįkainojama bet visiškai nemokama galimybė reklamuotis globalioje kelionių rinkoje. Negana to – suteikdami galimybę virtualiai aplankyti Lietuvos paveldo objektus taip pat suteikiame galimybę plačiai lietuvių emigrantų bendruomenei išsaugoti glaudžius ryšius su savo kultūra bei gimtąja šalimi“,- sakė Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims.

 


Susijusios naujienos:


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed