8 svarbiausios darbuotojo savybės, kuriančios įmonės įvaizdį
Įvairenybės
Pirmadienis, 02 Birželis 2014 15:14

Kasmet įmonės ir organizacijos įvaizdžio kūrimui išleidžia milijonus litų. Dėmesys sutelkiamas į reklamos ir marketingo kampanijas, dažnai pamirštant pagrindinius elementus, kurie sudaro vertybių bei įvaizdžio formavimo pagrindą.

 

„Net ir tokioje rinkoje, kur nusistovėjusi milijoninių reklaminių biudžetų tradicija, galima susikurti trokštamą įvaizdį ir neišskiriant atskiros eilutės biudžete – reikia tik prisiminti pačius paprasčiausius dalykus“, – sako Justas Gavėnas, birželio 6 d. Klaipėdoje vyksiančios Lietuvos marketingo asociacijos konferencijos „LiMA Day“ pranešėjas.

 

„Kiekvienas darbuotojas yra savotiška jungtis tarp kliento ir įmonės, todėl labai svarbu, kad darbuotojai pasižymėtų savybėmis, padedančiomis „parduoti“ entuziazmą, tikėjimą įmone, notavorišką bei efektyvią paslaugą ar prekę“, – teigia J. Gavėnas. Net 70 proc. klientų pasitenkinimo produkto ar paslaugos vartojimu lemia aptarnavimas, todėl geras darbuotojas yra tinkamiausia priemonė kurti įmonės įvaizdį.

 

Specialistas siūlo atkreipti dėmesį į 8 pagrindines darbuotojo savybes, darančias didžiausią įtaką įmonės įvaizdžio formavimui:

 

Šypsena arba maloni veido išraiška Perkant prekę ar paslaugą, sprendimo priėmimo procese daugiau nei 70 proc. lemia emocijos. Dažniausiai jos perduodamos kūno kalba, tad malonus kliento pasitikimas leis užmegzti ryšį ir paskatins pradėti pokalbį.

 

Mandagumas ir pagarba Atrodo, savaime suprantamas dalykas, tačiau dažnai ignoruojamas. Viskas prasideda nuo mažų smulkmenų: pasisveikinimo, komplimento ar padėkos žodžių. Reikėtų atkreipti dėmesį ir į tai, kaip „liepiama“ klientui mokėti kortele: „įdėkite kortelę“, „surinkite PIN kodą“, „ištraukite kortelę“. Kur kas geriau būtų įterpti ir žodžius „prašau“, „malonėkite“.

 

Dėmesys bei dalyvavimas Darbuotojo ir kliento pokalbio metu būtinas abiejų pusių įsitraukimas. Ar klientas sulaukia pakankamai dėmesio iš darbuotojo? Ar pokalbio metu jis jaučia darbuotojo rūpestį, kad pastarasis noriai dalyvauja pokalbyje ir ieško geriausio sprendimo?

 

„Pozityvus geranoriškumas“ Tai kliento jausmas, susijęs su įspūdžiu, ar darbuotojas nori jam padėti. Lengviausia iliustruoti geranoriškumo nebuvimą – prisiminkite situaciją, kai pasibeldžiate į gydytojo kabinetą ir net neužėję jau jaučiatės kalti, kad sutrukdėte...

 

Poreikių išsiaiškinimas, patikslinimas ir išryškinimas Nieko nėra svarbiau už kliento poreikius. Kai kuriais atvejais jie akivaizdūs – klientas pats pasako, ko jam reikia, bet neretai sulaukiama ir abstrakčių prašymų: „Man ką nors nuo...“. Domėjimasis kliento poreikiais, išklausymas, supratimas ir sugebėjimas skaityti tarp eilučių – pagrindiniai sėkmingo darbuotojo sugebėjimai.

 

Individualumas Ar darbuotojas turi galimybę vystyti pakankamai individualų pokalbį, kad klientas galėtų atsiverti? Kas padaroma, kad būtų sudarytas įspūdis, jog klientas gavo asmeninį, tik jam skirtą, pasiūlymą?

 

Greitis būtinas visur Dinamiškame pasaulyje, kuriame klientas turi begalę alternatyvų pirkti ar keisti savo sprendimą, darbuotojo orientacija ir gebėjimas greitai pasiūlyti sprendimą tampa kritinis. Visgi skubėti reikėtų atsargiai, kad neliktų neišsiaiškintų kliento poreikių.

 

Profesionalumas Klientas vertina darbuotojo profesionalumą dviem aspektais: ar darbuotojas supranta, ką siūlo ir ar moka perteikti produkto, paslaugos vertę klientui suprantamais žodžiais. Net ir kalbant apie prekių sudėtį ar technines charakteristikas, reikėtų pasirinkti paprastus ir lengvai suvokiamus paaiškinimus.

 

Daugiau Justo Gavėno įžvalgų tema „Kaip pritraukti ir parduoti praeiviui: įvaizdis dar ne viskas, įgyvendinimas yra viskas“ bus galima išgirsti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencijoje „LiMA Day Klaipėda‘2014. Įvaizdis atsiperka“. Konferencijoje savo patirtimi taip pat dalinsis Dainius Rutkauskas, Donatas Jonikas ir Giedrius Drukteinis. Bilietai ir daugiau informacijos apie renginį: www.limaday.lt.

 


Susijusios naujienos:

  • Rinkitės jums įdomias paslaugas internetu (2020-04-30)

    Šiandieninis pasaulis yra kupinas pasirinkimų. Žmonės gali pirkti ne tik fizinėse parduotuvėse, o taip pat ir internetinėse, jiems nereikia niekur važiuoti iš namų, nes norimas paslaugas jie gali rasti ir įsigyti vos keliais mygtuko paspaudimais. Rinktis paslaugas internetu yra labai patogus ir laiko sutaupantis sprendimas, tuo labiau jas galima ne tik išsirinkti, bet ir pasiskaityti daugiau, sužinoti naujos ir dar negirdėtos informacijos, palyginti siūlomas paslaugas su konkurentų siūlomomis paslaugomis ir galiausiai išsirinkti labiausiai tinkantį ir patinkantį variantą.

  • Skolų valdymo centras - padės susigrąžinti skolas (2020-04-30)

    Dauguma įmonių teikia mokamas paslaugas ar prekes tai, kad jos pasiektų klientą greičiau nei atvyksta apmokėjimas arba teikia reguliarias paslaugas, už kurias susimokėti reikia kiekvieną mėnesį tuo pačiu metu. Deja ne visada tokios paslaugos einasi taip kaip norėtųsi jas teikiančioms įmonėms ir tokiu būdu dėl atlaidumo ar piktavališkų veiksmų susidaro skolos. Žinoma visos pelno siekiančios įmonės bando maloniai informuoti klientus, kad būtinas tikslus ir nevėluojantis mokėjimas, tačiau visada atsiranda tokių, kurie nepaiso tokių ir panašių prašymų ir elgiasi taip kaip jie išmano. Ką daryti tokiu atveju?

     

  • Kokie būna regos sutrikimai ir kaip juos išgydyti? (2020-04-28)

    Rega – tai vienas iš svarbiausių žmogaus pojūčių, kurio dėka matome mus supančius žmones, aplinką bei visa pasaulį. Ne vienas žmogus yra susimastęs koks gyvenimas būtų netekus regos ir tai dauguma gali išgąsdinti. Norint to išvengti reikalinga nuolatinė akių priežiūra bei profilaktiniai patikrinimai, kurių dėka galima užbėgti blogiems įvykiams už akių. Egzistuoja įvairiausi akių sutrikimai, galintys turėti neigiamos įtakos regėjimui ar bendrai savijautai. Žemiau pateikti dažniausiai aptinkami sutrikimai.

     

  • Ar saugu užsisakyti paslaugas internetu? (2020-03-18)

    Laikui bėgant tobulėja viskas, tačiau sparčiausiai tai matome technologijų srityje. Matome kaip kiekvienais metais senus prietaisus keičia vis naujesni, modernesni ir visapusiškai geresni. Žmonės taikosi prie šių naujovių, todėl keičia savo įprastą gyvenimo būdą nauju. Vienas iš tokių pokyčių, apsipirkinėjimas ar paslaugų užsakymas internetu.

     

  • Buitinės technikos pirkimas internetu: praktiški patarimai (2019-11-04)

    Jeigu norite gyventi kur kas patogiau – siūlome įsigyti kuo daugiau skirtingos technikos, kuri darbus ne tik atlieka automatizuotai, tačiau ir nereikalauja beveik jokios priežiūros. Sugedus įrangai jos remontas taip pat atliekamas labai operatyviai, tad netenka investuoti daug laiko, kol gedimai bus sutvarkyti.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed