8 svarbiausios darbuotojo savybės, kuriančios įmonės įvaizdį
Įvairenybės
Pirmadienis, 02 Birželis 2014 15:14

Kasmet įmonės ir organizacijos įvaizdžio kūrimui išleidžia milijonus litų. Dėmesys sutelkiamas į reklamos ir marketingo kampanijas, dažnai pamirštant pagrindinius elementus, kurie sudaro vertybių bei įvaizdžio formavimo pagrindą.

 

„Net ir tokioje rinkoje, kur nusistovėjusi milijoninių reklaminių biudžetų tradicija, galima susikurti trokštamą įvaizdį ir neišskiriant atskiros eilutės biudžete – reikia tik prisiminti pačius paprasčiausius dalykus“, – sako Justas Gavėnas, birželio 6 d. Klaipėdoje vyksiančios Lietuvos marketingo asociacijos konferencijos „LiMA Day“ pranešėjas.

 

„Kiekvienas darbuotojas yra savotiška jungtis tarp kliento ir įmonės, todėl labai svarbu, kad darbuotojai pasižymėtų savybėmis, padedančiomis „parduoti“ entuziazmą, tikėjimą įmone, notavorišką bei efektyvią paslaugą ar prekę“, – teigia J. Gavėnas. Net 70 proc. klientų pasitenkinimo produkto ar paslaugos vartojimu lemia aptarnavimas, todėl geras darbuotojas yra tinkamiausia priemonė kurti įmonės įvaizdį.

 

Specialistas siūlo atkreipti dėmesį į 8 pagrindines darbuotojo savybes, darančias didžiausią įtaką įmonės įvaizdžio formavimui:

 

Šypsena arba maloni veido išraiška Perkant prekę ar paslaugą, sprendimo priėmimo procese daugiau nei 70 proc. lemia emocijos. Dažniausiai jos perduodamos kūno kalba, tad malonus kliento pasitikimas leis užmegzti ryšį ir paskatins pradėti pokalbį.

 

Mandagumas ir pagarba Atrodo, savaime suprantamas dalykas, tačiau dažnai ignoruojamas. Viskas prasideda nuo mažų smulkmenų: pasisveikinimo, komplimento ar padėkos žodžių. Reikėtų atkreipti dėmesį ir į tai, kaip „liepiama“ klientui mokėti kortele: „įdėkite kortelę“, „surinkite PIN kodą“, „ištraukite kortelę“. Kur kas geriau būtų įterpti ir žodžius „prašau“, „malonėkite“.

 

Dėmesys bei dalyvavimas Darbuotojo ir kliento pokalbio metu būtinas abiejų pusių įsitraukimas. Ar klientas sulaukia pakankamai dėmesio iš darbuotojo? Ar pokalbio metu jis jaučia darbuotojo rūpestį, kad pastarasis noriai dalyvauja pokalbyje ir ieško geriausio sprendimo?

 

„Pozityvus geranoriškumas“ Tai kliento jausmas, susijęs su įspūdžiu, ar darbuotojas nori jam padėti. Lengviausia iliustruoti geranoriškumo nebuvimą – prisiminkite situaciją, kai pasibeldžiate į gydytojo kabinetą ir net neužėję jau jaučiatės kalti, kad sutrukdėte...

 

Poreikių išsiaiškinimas, patikslinimas ir išryškinimas Nieko nėra svarbiau už kliento poreikius. Kai kuriais atvejais jie akivaizdūs – klientas pats pasako, ko jam reikia, bet neretai sulaukiama ir abstrakčių prašymų: „Man ką nors nuo...“. Domėjimasis kliento poreikiais, išklausymas, supratimas ir sugebėjimas skaityti tarp eilučių – pagrindiniai sėkmingo darbuotojo sugebėjimai.

 

Individualumas Ar darbuotojas turi galimybę vystyti pakankamai individualų pokalbį, kad klientas galėtų atsiverti? Kas padaroma, kad būtų sudarytas įspūdis, jog klientas gavo asmeninį, tik jam skirtą, pasiūlymą?

 

Greitis būtinas visur Dinamiškame pasaulyje, kuriame klientas turi begalę alternatyvų pirkti ar keisti savo sprendimą, darbuotojo orientacija ir gebėjimas greitai pasiūlyti sprendimą tampa kritinis. Visgi skubėti reikėtų atsargiai, kad neliktų neišsiaiškintų kliento poreikių.

 

Profesionalumas Klientas vertina darbuotojo profesionalumą dviem aspektais: ar darbuotojas supranta, ką siūlo ir ar moka perteikti produkto, paslaugos vertę klientui suprantamais žodžiais. Net ir kalbant apie prekių sudėtį ar technines charakteristikas, reikėtų pasirinkti paprastus ir lengvai suvokiamus paaiškinimus.

 

Daugiau Justo Gavėno įžvalgų tema „Kaip pritraukti ir parduoti praeiviui: įvaizdis dar ne viskas, įgyvendinimas yra viskas“ bus galima išgirsti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencijoje „LiMA Day Klaipėda‘2014. Įvaizdis atsiperka“. Konferencijoje savo patirtimi taip pat dalinsis Dainius Rutkauskas, Donatas Jonikas ir Giedrius Drukteinis. Bilietai ir daugiau informacijos apie renginį: www.limaday.lt.

 


Susijusios naujienos:

  • Buitinės technikos pirkimas internetu: praktiški patarimai (2019-11-04)

    Jeigu norite gyventi kur kas patogiau – siūlome įsigyti kuo daugiau skirtingos technikos, kuri darbus ne tik atlieka automatizuotai, tačiau ir nereikalauja beveik jokios priežiūros. Sugedus įrangai jos remontas taip pat atliekamas labai operatyviai, tad netenka investuoti daug laiko, kol gedimai bus sutvarkyti.

  • Siūlo darbą užsienyje: 500 000 skelbimų, iš jų 2 Jums – kaip juos greičiau surasti? (2019-02-15)

    “Siūlo darbą užsienyje!”

    “Siūlo darbą Lietuvoje!”

    “Siūlo darbą kosminėje stotyje!”

    “Siūlo darbą po vandeniu!”

    Dauguma sutiks, kad darbo paieškos ne visuomet yra pats maloniausias procesas. Skelbimų portaluose susiduriame su sunkiai aprėpiamais darbo pasiūlymų kiekiais, iš kurių dažniausiai tik keli yra tinkami. Kaip apdirbti tokį didelį informacijos kiekį sparčiau ir rasti norimą darbo vietą greičiau?

  • Viskas, ką turite žinoti apie IPTV (2018-11-02)

    Internetas daugeliui žmonių reikalingas kaip kasdieninis maistas. Televizija – kaip skanėstai. Be interneto daugelis negali įsivaizduoti savo kasdienybės, tačiau papildomam pagardinimui namuose naudojamasi ir televizijos paslaugomis, kurios įvardijamos kaip vienas patraukliausių laisvalaikio leidimo būdų. Jeigu ir Jums tiek televizija, tiek internetas yra būtina namų sąlyga, tokiu atveju IPTV yra puikus pasirinkimas.

  • Dovanos programuotojams. Ką padovanoti? (2016-12-28)

    Pinigai – lengviausias pasirinkimas, ieškant dovanos vienam ar kitam žmogui, nestokojantis ir pravartumo. Ir visgi, galvojant apie dovanas programuotojams tenka ieškoti kitų galimų opcijų, kadangi solidžios profesionalių programuotojų algos keletą banknotų paverčia ne tik idėjiškai, bet ir praktiškai beverčiais. Būtent dėl to, tenka įdėti kiek daugiau pastangų, atsižvelgiant į programuotojo poreikius tiek laisvalaikiu, tiek ir darbo metu, ieškant jam dovanos, kuri būti tiek džiuginanti, tiek ir naudinga. O tokių tikrai yra.

  • Greitas ir patogus būdas - vyriški kvepalai internetu (2016-12-05)

    Kvepalai vyramsVyrai, priešingai, nei moteriškosios lyties atstovės apsipirkinėjimą prekybos centruose vertina neigiamai. Jiems nesinori leisti laiko parduotuvėse renkantis įvairias prekes, stovėti eilėse prie kasų ar persirengimo kabinų. Turbūt ne reta moteris žino, jog norint pakankinti vyrą - jį reikia nusivesti į prekybos centrą ir priversti laukti, kol ji išsirinks kvepalus ar naujus batelius.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed