Kryžiažodžiai internete - ar yra perspektyvos?
Įvairenybės
Saturday, 30 January 2010 09:37
Kažkurį laisvesnį savaitgalį nusprendžiau pailsėti, bet tuo pačiu neleisti smegenims užmigti - pasiėmiau kryžiažodžių žurnalą. Kažkada vaikystėje būdavau mėgėjas visokių "Oho", "Aha" ir kitų laisvalaikio leidinių, netgi siųsdavau teisingus atsakymus paštu. Niekada nieko nelaimėjau, bet vis tiek buvo šiek tiek azarto. Dabar paėmus kryžiažodžių žurnalą į rankas, besprendžiant apėmė kitokios mintys: gi 21 amžiuje gyvenam, kas dabar perka kryžiažodžius? Visi juk sėdi kiaurą parą internete, kodėl ten neperkėlus šios mini-atrakcijos? O gal kažkas jau yra padaryta? Tada pradėjau ieškoti, ir štai kas iš to gavosi.

Kryžiažodžiai


Prieš save matote paveiksliuką iš vienintelio mano rasto lietuviško puslapio šia tema - ekryziazodziai.lt. Nustebino keli dalykai:
- Nors puslapis sukurtas gana kokybiškai ir kryžiažodžiai tikrai veikia (be jokių įskiepių - pagirtina), bet toks jausmas kad niekas nebeatnaujina, nebeprižiūri ir nebereklamuoja svetainės: ji atrodo nei gyva, nei mirusi. Apie tokią būseną kalba kad ir užrašas puslapio apačioje: "Dėmesio! Šios svetainės pilnas funkcionalumas užtikrinamas su nežemesnėmis kaip išvardintos naršyklių versijomis: Internet Explorer 6, Netscape 7, Firefox 1."
- Mažas puslapio lankomumas: per dieną svetainė susilaukia 200-250 lankytojų, kažkaip atrodo tikrai mažoka kaip tokiam unikaliam projektui Lietuvos rinkos mastu.

Ką gi tai galėtų reikšti? Kad kūrėjai pabandė kažką sukurti prieš 4 metus, truputį pažaidė, pamatė, kad neapsimoka, ir užmiršo šitą hobį? Gal iš tikrųjų žmonės nesprendžia kryžiažodžių internete?

SUDOKU

Benaršant toliau, aptikau kitą įdomų puslapį, skirtą populiariajam SUDOKU:


Puslapio adresas yra http://www.grand.lt/sudoku, kaip supratau, čia tiesiog sukurtas mažas atskiras puslapis, įeinantis į didesnio portalo sudėtį. Nepavyko rasti jokios lankomumo statistikos, tad sunku teigti, ar čia kas nors ką nors sprendžia, bet padaryta visai tvarkingai.

Išvados - ar kryžiažodžiai internete reikalingi?

Dar labiau nustebino tai, kad Google pagal užklausą "crossword puzzles" neduoda nei vieno normalaus portalo šia tema. Yra atskirų puslapių su kryžiažodžiais ir galvosūkiais, bet jie atrodo labai jau nerimtai. Tai toks jausmas, kad iš tikrųjų niekas arba nenori tuo užsiimti, arba gal aš blogai ieškojau?

Susidaro vaizdas, kad vis tik žmonės labiau mėgsta atsigulti patogiai ir pasiimti į rankas popierinį žurnalą su pieštuku, negu laptopą ant kelių. Kita vertus, manau, kad šis hobis labiau orientuotas į vyresnius žmones ar net pensininkus, kurie su kompiuteriu gal ir nelabai draugauja. Arba gal iš viso kryžiažodžiai nesprendžiami? Būtų įdomu pamatyti kokią nors šių žurnalų pardavimo statistiką, nes asortimentas kioskuose tikrai nemažas, bet ar jiems apsimoka?

Ką manote, jeigu būtų padarytas lietuviškas portalas koks nors AHA.LT, kur būtų pernešti visi galvosūkiai iš dabartinių popierinių žurnalų įvairenybes, ar jis būtų populiarus? Ar čia tik svajuko dramblionės? Na, bent jau aš pasiūlyčiau sekretorėms, kurios iš neturėjimo ką veikti kartais pasileidžia Solitaire, Freecell ar kitokius kortų žaidimus, geriau pasilavinti protą ir paspręsti kryžiažodžius ar galvosūkius. Ką apie tai manote? O kada jūs paskutinį kartą sprendėte kryžiažodį? ;)

Šaltinis: skaitykit.lt

 

Comments 

 
0 #2 Juzis 2012-06-01 16:27
:sad: Manau, kad šis neblogas kryžiažodžių portalas yra tikrai miręs, nes vengia kontaktų, net nesiteikia atsakyt į paklausimus apie vartotojų sudarytų kryžiažodžių būseną "laukia patvirtinimo", kad tie kryžiažodžiai būtų atnaujinami! O gal portalą sumaumojo spausdinamos kryžiažodžių knygelės? Schade! :-x
Quote
 
 
0 #1 pochuui 2010-02-19 17:43
neduoda per neta palost ;-)
Quote
 

Add comment

Security code
Refresh




Susijusios naujienos:

  • Kas atsakingas už vartotojų poreikius – gamintojas ar pats vartotojas? (2014-11-18)

    Prieš gerą dešimtmetį rinkodaros specialistams į rankas pateko aukso puodas – pirmuosius socialinius tinklus užplūdo asmenine informacija trokštantys pasidalyti žmonės. Nemokamas informacijos srautas be didelio vargo leido susirinkti naudingą informaciją apie žmonių veiklą, pomėgius ir įpročius, bet kartu su juo atkeliavo ir socialinių tinklų varytotojų išsakoma patirtis apie įvairius prekių ženklus. Persipynus vartotojo ir gamintojo siunčiamai bei gaunamai informacijai, kyla klausimas – kas šiandien atsakingas už paklausos sukūrimą ir tai, kad ji šiandien yra būtent tokia?

     

    „Informacijos perteklius – mūsų evoliucijos dalis, todėl nereikia gręžiotis atgal. Vienintelė šiuo metu aktuali problema – visą gaunamą informaciją efektyviai filtruoti ir atsirinkti tik tai, kas aktualu ir naudinga. Šiuolaikinių technologijų privalumas – su didžiuliais informacijos srautais pasiūlomi ir įrankiai tai informacijai apdoroti“, – komentuoja žiniasklaidos agentūros „Mindshare“ verslo planavimo vadovas Baltijos šalims Aivars Šmits. Anot jo, informacijos perteklius barjeru tapti gali tik tuo atveju, jeigu informacija nebus tinkamai išanalizuota.

  • Diskriminuojanti reklama – pigus triukas pritraukti klientus? (2014-11-11)

    Lietuvos visuomenė jau turi drąsos keisti vyraujančius socialinius stereotipus, kalbėti apie tai viešai, bet jei tie patys stereotipai griaunami pasitelkus tiesioginę reklamą, jos kūrėjai sulaukia padidinto kontroliuojančių institucijų dėmesio, dažnai pasibaigiančio teismuose. Specialistų teigimu, tokio nesusikalbėjimo būtų galima išvengti ir jei reklamą reglamentuojančiuose teisiniuose dokumentuose būtų aiškiau formuluojamos sąvokos. Pavyzdžiui, Lygių galimybių įstatyme nurodyta, kad reklamoje draudžiama išreikšti pažeminimą, paniekinimą, bet neapibrėžiama, kas konkrečiai yra pažeminimas ir paniekinimas. Dėl tokių neaiškumų, kai sąvokas galima įvairiai interpretuoti, kyla konfliktai, o žiniasklaidoje ar prekių ženklų reklamose matomas stereotipų bei diskriminacijos atvaizdavimas sunkiai įvertinamas teisiškai.

     

    „Kova su diskriminacija – mentaliteto keitimo klausimas. O tai labai ilgas ir komplikuotas procesas. Tačiau prekių ženklų komunikaciją kuriančios įmonės turi atsižvelgti ne tik į pokyčius rinkoje, bet ir žmonių sąmonėje“, – sako kitą savaitę vyksiančios konferencijos „LiMA Day Vilnius‘2014“ pranešėjas, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos patarėjas viešiesiems ryšiams Valdas Dambrava.

  • „Biosalos“ įkūrėjas, apie ekologiškų ir sveikų produktų bumą (2014-10-28)

    Prieš keletą metų sveikų produktų pardavimai augo keliomis dešimtimis procentų kasmet, dabar pardavimų augimas – stabilūs 10-12 proc. per metus. Pasak sveiko maisto ir natūralios kosmetikos parduotuvių „Biosala“ įkūrėjo Andriaus Samaičio, šis skaičius atspindi, kiek šalies gyventojų kasmet atranda sveikos gyvensenos privalumus. Tuo metu kita visuomenės dalis sveikus maisto ir kūno priežiūros produktus linkusi vartoti tik išskirtinėmis progomis. Pokyčiai rinkoje skatina sveikų produktų tiekėjus taip pat keistis bei daugiau investuoti į visuomenės švietimą.

     

    „Prieš keletą metų prasidėjęs ekologiškų ir sveikų produktų bumas, kai visi ėmėme atidžiau žiūrėti, ką valgome, ką naudojame buityje ar tepame ant savo kūno, stabilizavosi, ir žmonės pradėjo atidžiau rinktis produktus, – pastebi A. Samaitis. – Tai daryti būtina, nes, pasinaudojant tokių produktų paklausa, rinką užplūdo įvairiausia produkcija su pirkėją patraukiančiais užrašais: „Eko-“, „Bio-“, „be E“, „be konservantų“ ir pan. Be to, sąmoningai ar ne, nepateikiant aiškios informacijos, viešojoje erdvėje pradėta tapatinti ekologiškus, natūralius ir ūkininkų parduodamus produktus. Taigi, pirkėjas turi turėti atitinkamų žinių, kad nepasiklystų pasiūlos jūroje. Ir kas, jei ne patys sveikų produktų pardavėjai, turi suteikti tų žinių?“

  • „Wizz Air“ svetainėje – skrydžių statusas realiuoju laiku (2014-09-03)

    Nuo rugsėjo 3 d. „Wizz Air“, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje*, siekdama užtikrinti patogesnį savo skrydžių planavimą, keleiviams siūlo naują paslaugą savo interneto svetainėje – vykdomų skrydžių stebėjimą realiuoju laiku.

     

    „Mūsų kompanijos tikslas yra užtikrinti kuo geresnę kelionių patirtį kiekviename skrydžio etape. Nors mūsų orlaiviai yra punktualūs, tačiau kartais gali pasitaikyti skrydžių sutrikimų, tad laiku suteikta informacija yra nepaprastai svarbi mūsų klientams“, – sako „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Daniel‘is de Carvalho.

  • LG IFA technologijų parodoje pristatys „LG G Watch R“ (2014-08-28)

    Vilnius, 2014 m. rugpjūčio 28 d. – Kitą savaitę vyksiančioje IFA technologijų parodoje LG pristatys laikrodį „LG G Watch R“. Tai bus pirmasis pasaulyje laikrodis, turėsiantis apskritą plastikinį OLED (P-OLED) ekraną, kuris yra išnaudojamas visu 100 procentų. Laikrodyje veiks „Android Wear“ operacinė sistema.

     

    gy„LG G Watch R“ 1,3 colių apskritas P-OLED ekranas atkuria didelį vaizdo ryškumą net esant ryškiai saulės šviesai ir žiūrint iš bet kurio kampo. Laikrodyje veikia 1.2GHz „Snapdragon 400“ procesorius. Jis turi 4 GB atminties, 512MB darbinės atminties ir 410mAh bateriją. Šiame dėvimajame „Android“ prietaise veikia programėlės iš „Google Play“ parduotuvės. Laikrodis turi IP67 (angl. Ingress Protection Rating) apsaugos klasę, todėl „LG G Watch R“ gali veikti iki 30 minučių po vandeniu, 1 metro gylyje.


Banner