Kryžiažodžiai internete - ar yra perspektyvos?
Įvairenybės
Saturday, 30 January 2010 09:37
Kažkurį laisvesnį savaitgalį nusprendžiau pailsėti, bet tuo pačiu neleisti smegenims užmigti - pasiėmiau kryžiažodžių žurnalą. Kažkada vaikystėje būdavau mėgėjas visokių "Oho", "Aha" ir kitų laisvalaikio leidinių, netgi siųsdavau teisingus atsakymus paštu. Niekada nieko nelaimėjau, bet vis tiek buvo šiek tiek azarto. Dabar paėmus kryžiažodžių žurnalą į rankas, besprendžiant apėmė kitokios mintys: gi 21 amžiuje gyvenam, kas dabar perka kryžiažodžius? Visi juk sėdi kiaurą parą internete, kodėl ten neperkėlus šios mini-atrakcijos? O gal kažkas jau yra padaryta? Tada pradėjau ieškoti, ir štai kas iš to gavosi.

Kryžiažodžiai


Prieš save matote paveiksliuką iš vienintelio mano rasto lietuviško puslapio šia tema - ekryziazodziai.lt. Nustebino keli dalykai:
- Nors puslapis sukurtas gana kokybiškai ir kryžiažodžiai tikrai veikia (be jokių įskiepių - pagirtina), bet toks jausmas kad niekas nebeatnaujina, nebeprižiūri ir nebereklamuoja svetainės: ji atrodo nei gyva, nei mirusi. Apie tokią būseną kalba kad ir užrašas puslapio apačioje: "Dėmesio! Šios svetainės pilnas funkcionalumas užtikrinamas su nežemesnėmis kaip išvardintos naršyklių versijomis: Internet Explorer 6, Netscape 7, Firefox 1."
- Mažas puslapio lankomumas: per dieną svetainė susilaukia 200-250 lankytojų, kažkaip atrodo tikrai mažoka kaip tokiam unikaliam projektui Lietuvos rinkos mastu.

Ką gi tai galėtų reikšti? Kad kūrėjai pabandė kažką sukurti prieš 4 metus, truputį pažaidė, pamatė, kad neapsimoka, ir užmiršo šitą hobį? Gal iš tikrųjų žmonės nesprendžia kryžiažodžių internete?

SUDOKU

Benaršant toliau, aptikau kitą įdomų puslapį, skirtą populiariajam SUDOKU:


Puslapio adresas yra http://www.grand.lt/sudoku, kaip supratau, čia tiesiog sukurtas mažas atskiras puslapis, įeinantis į didesnio portalo sudėtį. Nepavyko rasti jokios lankomumo statistikos, tad sunku teigti, ar čia kas nors ką nors sprendžia, bet padaryta visai tvarkingai.

Išvados - ar kryžiažodžiai internete reikalingi?

Dar labiau nustebino tai, kad Google pagal užklausą "crossword puzzles" neduoda nei vieno normalaus portalo šia tema. Yra atskirų puslapių su kryžiažodžiais ir galvosūkiais, bet jie atrodo labai jau nerimtai. Tai toks jausmas, kad iš tikrųjų niekas arba nenori tuo užsiimti, arba gal aš blogai ieškojau?

Susidaro vaizdas, kad vis tik žmonės labiau mėgsta atsigulti patogiai ir pasiimti į rankas popierinį žurnalą su pieštuku, negu laptopą ant kelių. Kita vertus, manau, kad šis hobis labiau orientuotas į vyresnius žmones ar net pensininkus, kurie su kompiuteriu gal ir nelabai draugauja. Arba gal iš viso kryžiažodžiai nesprendžiami? Būtų įdomu pamatyti kokią nors šių žurnalų pardavimo statistiką, nes asortimentas kioskuose tikrai nemažas, bet ar jiems apsimoka?

Ką manote, jeigu būtų padarytas lietuviškas portalas koks nors AHA.LT, kur būtų pernešti visi galvosūkiai iš dabartinių popierinių žurnalų įvairenybes, ar jis būtų populiarus? Ar čia tik svajuko dramblionės? Na, bent jau aš pasiūlyčiau sekretorėms, kurios iš neturėjimo ką veikti kartais pasileidžia Solitaire, Freecell ar kitokius kortų žaidimus, geriau pasilavinti protą ir paspręsti kryžiažodžius ar galvosūkius. Ką apie tai manote? O kada jūs paskutinį kartą sprendėte kryžiažodį? ;)

Šaltinis: skaitykit.lt

 

Comments 

 
0 #2 Juzis 2012-06-01 16:27
:sad: Manau, kad šis neblogas kryžiažodžių portalas yra tikrai miręs, nes vengia kontaktų, net nesiteikia atsakyt į paklausimus apie vartotojų sudarytų kryžiažodžių būseną "laukia patvirtinimo", kad tie kryžiažodžiai būtų atnaujinami! O gal portalą sumaumojo spausdinamos kryžiažodžių knygelės? Schade! :-x
Quote
 
 
0 #1 pochuui 2010-02-19 17:43
neduoda per neta palost ;-)
Quote
 

Add comment

Security code
Refresh




Susijusios naujienos:

  • LG IFA technologijų parodoje pristatys „LG G Watch R“ (2014-08-28)

    Vilnius, 2014 m. rugpjūčio 28 d. – Kitą savaitę vyksiančioje IFA technologijų parodoje LG pristatys laikrodį „LG G Watch R“. Tai bus pirmasis pasaulyje laikrodis, turėsiantis apskritą plastikinį OLED (P-OLED) ekraną, kuris yra išnaudojamas visu 100 procentų. Laikrodyje veiks „Android Wear“ operacinė sistema.

     

    gy„LG G Watch R“ 1,3 colių apskritas P-OLED ekranas atkuria didelį vaizdo ryškumą net esant ryškiai saulės šviesai ir žiūrint iš bet kurio kampo. Laikrodyje veikia 1.2GHz „Snapdragon 400“ procesorius. Jis turi 4 GB atminties, 512MB darbinės atminties ir 410mAh bateriją. Šiame dėvimajame „Android“ prietaise veikia programėlės iš „Google Play“ parduotuvės. Laikrodis turi IP67 (angl. Ingress Protection Rating) apsaugos klasę, todėl „LG G Watch R“ gali veikti iki 30 minučių po vandeniu, 1 metro gylyje.

  • Brandžios verslo bendrovės investuoja į kokybės ir saugumo tyrimus (2014-07-04)

    Dėl nekokybiškos gaminio dangos ar apsaugos vien tik dėl metalų korozijos kas minutę netenkame po 2 tonas plieno, o Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV) dėl to kasmet patiria nuostolių už 15 mlrd. dolerių. Visi rinkoje esantys produktai, neatitinkantys kokybės reikalavimų, tampa pavojingi vartotojams: dėl korozijos gali pradėti griūti elektros stulpai, dėl laiku neatliktos techninės priežiūros pavojinga keltis liftu, neatitinkančios kokybės reikalavimų eismo priemonės – lėktuvai, laivai, automobiliai – grasina šimtams gyvybių.

  • IT specialistai kviečiami į aštuntąjį Virtualizacijos simpoziumą (2014-06-05)

    Birželio 11 d. Vilniuje ir vėl vyks kasmetinis IT specialistams skirtas renginys – Virtualizacijos simpoziumas. Šio jau aštuntojo simpoziumo pagrindinis akcentas – mobilumas.

     

    „Galima sakyti, kad IT šiuo metu išgyvena mobiliųjų įrenginių ir debesų kompiuterijos erą. Milijardams mobiliųjų vartotojų netrukus prireiks milijonų programų ir paslaugų. Verslo poreikiai ir reikalavimai IT nuolat auga. IT tampa viena svarbiausių verslo varomųjų jėgų, padedančių žaibiškai prisitaikyti prie rinkos pokyčių, darbuotojų ir klientų poreikių. Tas pats netolimoje ateityje laukia ir viešojo sektoriaus“, – sako simpoziumo organizatoriai.

  • 8 svarbiausios darbuotojo savybės, kuriančios įmonės įvaizdį (2014-06-02)

    Kasmet įmonės ir organizacijos įvaizdžio kūrimui išleidžia milijonus litų. Dėmesys sutelkiamas į reklamos ir marketingo kampanijas, dažnai pamirštant pagrindinius elementus, kurie sudaro vertybių bei įvaizdžio formavimo pagrindą.

     

    „Net ir tokioje rinkoje, kur nusistovėjusi milijoninių reklaminių biudžetų tradicija, galima susikurti trokštamą įvaizdį ir neišskiriant atskiros eilutės biudžete – reikia tik prisiminti pačius paprasčiausius dalykus“, – sako Justas Gavėnas, birželio 6 d. Klaipėdoje vyksiančios Lietuvos marketingo asociacijos konferencijos „LiMA Day“ pranešėjas.

     

    „Kiekvienas darbuotojas yra savotiška jungtis tarp kliento ir įmonės, todėl labai svarbu, kad darbuotojai pasižymėtų savybėmis, padedančiomis „parduoti“ entuziazmą, tikėjimą įmone, notavorišką bei efektyvią paslaugą ar prekę“, – teigia J. Gavėnas. Net 70 proc. klientų pasitenkinimo produkto ar paslaugos vartojimu lemia aptarnavimas, todėl geras darbuotojas yra tinkamiausia priemonė kurti įmonės įvaizdį.

  • Kas yra kas: „Kaspersky Lab“ suteikia paslaugą tirti savo „Facebook“ aplinką (2014-05-22)

    „Kaspersky Lab“ socialinio tinklo „Facebook“ vartotojams išleido naują paslaugą „FriendOrFoe“, leidžiančią įvertinti draugų elgesį, jų aktyvumą, taip pat pamatyti, kaip vartotojas atrodo iš šalies.

     

    iGrėsmės visada plinta kartu su naujomis technologijomis ir paslaugomis. Daugybė vartotojų girdėjo apie kompiuterinių grėsmių įvairovę, tačiau toli gražu ne visi žino, kad vadinamieji socialinės inžinerijos metodai apgavikams taip pat suteikia nemažai naudos – būtent todėl „Kaspersky Lab“ specialistai rekomenduoja socialiniuose tinkluose elgtis apdairiai ir skirti dėmesį savo aplinkai internete. Nauja paslauga „FriendOrFoe“ leidžia ištirti, kuo būtent užsiima jūsų draugai „Facebook“: kas aktyviausias dalyvis, kas siuntinėja brukalus, kas turi bendrų interesų, kas dažniausiai komentuoja, kam patinka tiesiog stebėti ir pan.


Banner