LEU savo studentus skatins racionaliau naudoti energijos išteklius
Įvairenybės
Antradienis, 12 Lapkritis 2013 11:30

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU), įgyvendindamas „Žaliojo universiteto“ misiją bei siekdamas plėtoti socialinės atsakomybės veiklas, kartu su Lietuvos elektros skirstymo bendrove LESTO universiteto akademinei bendruomenei surengė atvirą paskaitą „Socialinė atsakomybė arba kaip organizacijos gali kurti naudą visuomenei“. Paskaitoje buvo aptariama geroji verslo organizacijų socialinės atsakomybės praktika bei pristatyti būdai, kuriais universitetas siekia ugdyti vartojimo kultūrą, skatinant studentus racionaliai naudoti elektrą, vandenį dujas bei kitus energijos išteklius.

 

Kaip teigia LEU Projektų vadybos skyriaus vedėjas Kęstutis Šalavėjus, tokiomis paskaitomis siekiama, kad kiekvienas studentas – būsimasis mokytojas – būtų susipažinęs su aplinkos apsaugos problemomis ir darnaus vystymosi idėjomis, būtų iniciatyvus ir pilietiškas.

 

„Mintis rengti paskaitą apie socialinės atsakomybės praktiką kilo ne tik norint atkreipti akademinės bendruomenės dėmesį į socialinės atsakomybės svarbą. Siekdami plėsti darnaus vystymosi idėjas universitete, visų pirma norime įsisavinti geriausias verslo organizacijų praktikas. Tad elektros skirstymo bendrovę LESTO pasikvietėme neatsitiktinai – ši bendrovė sėkmingai įgyvendina socialinės atsakomybės projektus, orientuotus į saugų ir racionalų elektros energijos vartojimą. Būtent pastarąją kryptį siekiame įgyvendinti ir mūsų universitete“, – teigė K. Šalavėjus.

 

Universiteto atstovas priduria, kad šiais metais LEU paskelbė taupiausio bendrabučio konkursą, kurio metu savo studentus skatina racionaliai naudoti elektrą, vandenį, dujas bei kitus energijos išteklius. „Konkurso dalyvius raginame ne tik išeinant iš kambario išjungti šviesą, be reikalo nedeginti dujų, taupiai naudoti vandenį, bet ir pranešti bendrabučių seniūnams ir administracijai apie sugedusią įrangą. Geriausio rezultato pasiekusio bendrabučio studentus apdovanosime pavasarį“, – sakė LEU atstovas.

 

„Šiemet bendrovė LESTO buvo pripažinta „Bendruomeniškiausia įmone“. Tai vertindami, džiaugiamės, galėdami dalintis savo patirtimi ir žiniomis su kitomis organizacijomis, suprantančiomis, kad socialinė atsakomybė yra neatskiriama veiklos dalis, ne tik didinanti veiklos galimybes, bet ir kurianti naudą visuomenei. Plėsdamas socialinės atsakomybės veiklas, pokyčius savo bendruomenėje LEU pradeda inicijuoti nuo racionalaus išteklių vartojimo skatinimo. LESTO patirtis rodo, diegiant inovacijas bei didinant patalpų energetinį efektyvumą vien išlaidas už elektros energiją galima sumažinti beveik perpus“, - teigė LESTO socialinės atsakomybės projektų vadovas Paulius Stonis.

 

P. Stonio teigimu, dar 2011 m. bendrovė LESTO buvo pastebėjusi itin didelius elektros energijos suvartojimus šalies mokyklose, tad inicijavo specialų projektą „Tiek, kiek reikia mokyklai“. Projekto metu buvo atliktas elektros ūkio būklės ir elektros vartojimo vertinimas trijose tipinėse Kauno, Klaipėdos ir Vilniaus mokyklose, siekiant parengti universalią viešą elektros energijos suvartojimo optimizavimo studiją, kuria galėtų naudotis daugelis įstaigų, planuojančių tvarkyti savo elektros ūkį. Paaiškėjo, kad modernizavus mokyklų elektros ūkį, jose būtų sutaupoma apie 50 proc. elektros energijos.

 

„Racionalaus energijos naudojimas ir įpročių keitimas visada prasideda nuo geros valios. Tad savo ruožtu LEU pakvietėme prisijungti prie bendrovės LESTO inicijuoto „Žaliojo protokolo“ - savanoriško susitarimo, prie kurio prisijungusios organizacijos pritaria ir pasižada praktikoje įgyvendinti energijos vartojimo efektyvumo priemones, skatinti tai daryti savo darbuotojus, kolegas, artimuosius ir taip prisidėti prie energiją taupančios visuomenės kūrimo. Protokolą pasirašiusios organizacijos gali dalyvauti kasmet vykstančiame „Racionaliausios energijos vartotojos“ konkurse“, - teigė P. Stonis.

 

Paskaitos metu bendrovės LESTO atstovas renginio dalyviams pasakojo apie šiuolaikinę socialinės atsakomybės sampratą, jos diegimo principus bei pristatė tris bendrovės įgyvendinamus plataus masto ilgalaikius socialiai atsakingos veiklos projektus: „Operacija 2020“, „Tiek, kiek reikia“ ir www.Elektromagija.lt, kuriuos vienija aktyvus bendruomenių ir tikslinių visuomenės grupių įtraukimas. Ilgalaikė gyventojų švietimo iniciatyva „Operacija 2020“ skatina pilietiškumą, bendruomeniškumą ir atsakingą elgesį su elektra, elektros tinklo įrenginiais. Projektas „Tiek, kiek reikia“ skirtas racionalaus energetinių resursų naudojimo idėjoms skatinti ir įgyvendinti, siekiant kurti racionaliai energiją vartojančios visuomenės tradicijas. Edukacinė į moksleivius nukreipta iniciatyva www.Elektromagija.lt yra skirta vaikų ir jaunimo švietimui elektros energijos naudos, grėsmės, saugumo klausimais.

 


Susijusios naujienos:

  • Rinkitės jums įdomias paslaugas internetu (2020-04-30)

    Šiandieninis pasaulis yra kupinas pasirinkimų. Žmonės gali pirkti ne tik fizinėse parduotuvėse, o taip pat ir internetinėse, jiems nereikia niekur važiuoti iš namų, nes norimas paslaugas jie gali rasti ir įsigyti vos keliais mygtuko paspaudimais. Rinktis paslaugas internetu yra labai patogus ir laiko sutaupantis sprendimas, tuo labiau jas galima ne tik išsirinkti, bet ir pasiskaityti daugiau, sužinoti naujos ir dar negirdėtos informacijos, palyginti siūlomas paslaugas su konkurentų siūlomomis paslaugomis ir galiausiai išsirinkti labiausiai tinkantį ir patinkantį variantą.

  • Skolų valdymo centras - padės susigrąžinti skolas (2020-04-30)

    Dauguma įmonių teikia mokamas paslaugas ar prekes tai, kad jos pasiektų klientą greičiau nei atvyksta apmokėjimas arba teikia reguliarias paslaugas, už kurias susimokėti reikia kiekvieną mėnesį tuo pačiu metu. Deja ne visada tokios paslaugos einasi taip kaip norėtųsi jas teikiančioms įmonėms ir tokiu būdu dėl atlaidumo ar piktavališkų veiksmų susidaro skolos. Žinoma visos pelno siekiančios įmonės bando maloniai informuoti klientus, kad būtinas tikslus ir nevėluojantis mokėjimas, tačiau visada atsiranda tokių, kurie nepaiso tokių ir panašių prašymų ir elgiasi taip kaip jie išmano. Ką daryti tokiu atveju?

     

  • Kokie būna regos sutrikimai ir kaip juos išgydyti? (2020-04-28)

    Rega – tai vienas iš svarbiausių žmogaus pojūčių, kurio dėka matome mus supančius žmones, aplinką bei visa pasaulį. Ne vienas žmogus yra susimastęs koks gyvenimas būtų netekus regos ir tai dauguma gali išgąsdinti. Norint to išvengti reikalinga nuolatinė akių priežiūra bei profilaktiniai patikrinimai, kurių dėka galima užbėgti blogiems įvykiams už akių. Egzistuoja įvairiausi akių sutrikimai, galintys turėti neigiamos įtakos regėjimui ar bendrai savijautai. Žemiau pateikti dažniausiai aptinkami sutrikimai.

     

  • Ar saugu užsisakyti paslaugas internetu? (2020-03-18)

    Laikui bėgant tobulėja viskas, tačiau sparčiausiai tai matome technologijų srityje. Matome kaip kiekvienais metais senus prietaisus keičia vis naujesni, modernesni ir visapusiškai geresni. Žmonės taikosi prie šių naujovių, todėl keičia savo įprastą gyvenimo būdą nauju. Vienas iš tokių pokyčių, apsipirkinėjimas ar paslaugų užsakymas internetu.

     

  • Buitinės technikos pirkimas internetu: praktiški patarimai (2019-11-04)

    Jeigu norite gyventi kur kas patogiau – siūlome įsigyti kuo daugiau skirtingos technikos, kuri darbus ne tik atlieka automatizuotai, tačiau ir nereikalauja beveik jokios priežiūros. Sugedus įrangai jos remontas taip pat atliekamas labai operatyviai, tad netenka investuoti daug laiko, kol gedimai bus sutvarkyti.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed