Pranešimas spaudai: Europos elektroninio parašo sertifikavimo paslaugų teikėjų samite pristatytas geros praktikos pavyzdys iš Lietuvos
Įvairenybės
Ketvirtadienis, 23 Sausis 2014 10:50

Sausio 16 d. Vokietijos sostinėje Berlyne įvyko kasmetinis Europos Sąjungos elektroninio pasitikėjimo paslaugų (angl. Trust service providers) teikėjų samitas, kuriame taip pat dalyvavo Europos komisijos, Vokietijos Vyriausybės, ENISA, ETSI ir CAB Forum organizacijų atstovai. Renginio programoje, Prancūzijos, Lietuvos ir Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjai supažindino dalyvius su geros praktikos pavyzdžiais.

 

Prancūzijos sertifikavimo paslaugų teikėjo OpenTrust vice prezidentas Thibault de Valroger samito dalyvius supažindino su šios įmonės serverinio elektroninio pasirašymo infrastruktūra. Skaitmeninio sertifikavimo centro direktorius Mudrikas Dadašovas, pristatydamas įmonės patirtį, pasirengiant nepriklausomam tarptautiniam auditui, pabrėžė, kad pasirengimas įmonės paslaugų auditui pagal Europos Standartizacijos Instituto (ETSI) reikalavimus buvo vykdomas pagal kruopščiai parengtą strateginį planą, apimantį trijų metų laikotarpį. Pasirengimo procese įmonė reorganizavo savo organizacinę struktūrą, techninę infrastruktūrą, paslaugų teikimą palaikančias informacines sistemas, kas ir lėmė sėkmingą auditą, patvirtinantį, kad Skaitmeninio sertifikavimo centro sukurta paslaugų infrastruktūra užtikrina aukštą informacijos saugos valdymo, asmens duomenų apsaugos ir teikiamų paslaugų kokybės lygį.

 

Kalbėdamas apie aktualijas, Lietuvos sertifikavimo paslaugų teikėjo atstovas savo pristatyme taip pat pažymėjo, kad pasitikėjimo infrastruktūra turi būti suvokiama kaip teisinių, organizacinių, techninių ir technologinių priemonių visuma, užtikrinanti vienodą Europos Sąjungos teisės normų, standartų ir geros praktikos taikymą visose šalyse narėse.

 

Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjo Izenpe atstovas Iñigo Barreira pristatė įmonės patirtį transformuojant įmonę iš sertifikavimo paslaugų teikėjo į pasitikėjimo paslaugų teikėją.

 

Apie Skaitmeninio sertifikavimo centrą

Skaitmeninio sertifikavimo centras – pirmasis ir vienintelis privatus sertifikavimo centras Lietuvoje, veiklą vykdantis jau 9 metus. Kompanijos sertifikatai išduodami 21 pasaulio šalies piliečiams ir įmonėms. 2010-2012 m. įmonėje buvo suformuota inovatyvių sprendimų infrastruktūra, kuri tęsia anksčiau pradėtus elektroninio parašo ir asmens tapatybės valdymo sprendimus gerai žinomu prekiniu ženklu Justa. SSC teikiamos paslaugos sertifikuotos pagal tarptautinius standartus ETSI TS 102 023, ETSI TS 102 042, ETSI TS 101 456 ir CEN CWA 14167-1.

 

Įmonė yra UN CEFACT, ISO-IECJTC1-SC27 tarptautinių ekspertų grupių dalyvė ir CA/Browser Forumo narė, kartu su tokiomis kompanijomis kaip Symantec, Microsoft, Apple, Google, Mozilla, Opera, kurianti asmens tapatybės tikrinimo ir el. paslaugų saugumo reikalavimus.

 


Susijusios naujienos:

  • Rinkitės jums įdomias paslaugas internetu (2020-04-30)

    Šiandieninis pasaulis yra kupinas pasirinkimų. Žmonės gali pirkti ne tik fizinėse parduotuvėse, o taip pat ir internetinėse, jiems nereikia niekur važiuoti iš namų, nes norimas paslaugas jie gali rasti ir įsigyti vos keliais mygtuko paspaudimais. Rinktis paslaugas internetu yra labai patogus ir laiko sutaupantis sprendimas, tuo labiau jas galima ne tik išsirinkti, bet ir pasiskaityti daugiau, sužinoti naujos ir dar negirdėtos informacijos, palyginti siūlomas paslaugas su konkurentų siūlomomis paslaugomis ir galiausiai išsirinkti labiausiai tinkantį ir patinkantį variantą.

  • Skolų valdymo centras - padės susigrąžinti skolas (2020-04-30)

    Dauguma įmonių teikia mokamas paslaugas ar prekes tai, kad jos pasiektų klientą greičiau nei atvyksta apmokėjimas arba teikia reguliarias paslaugas, už kurias susimokėti reikia kiekvieną mėnesį tuo pačiu metu. Deja ne visada tokios paslaugos einasi taip kaip norėtųsi jas teikiančioms įmonėms ir tokiu būdu dėl atlaidumo ar piktavališkų veiksmų susidaro skolos. Žinoma visos pelno siekiančios įmonės bando maloniai informuoti klientus, kad būtinas tikslus ir nevėluojantis mokėjimas, tačiau visada atsiranda tokių, kurie nepaiso tokių ir panašių prašymų ir elgiasi taip kaip jie išmano. Ką daryti tokiu atveju?

     

  • Kokie būna regos sutrikimai ir kaip juos išgydyti? (2020-04-28)

    Rega – tai vienas iš svarbiausių žmogaus pojūčių, kurio dėka matome mus supančius žmones, aplinką bei visa pasaulį. Ne vienas žmogus yra susimastęs koks gyvenimas būtų netekus regos ir tai dauguma gali išgąsdinti. Norint to išvengti reikalinga nuolatinė akių priežiūra bei profilaktiniai patikrinimai, kurių dėka galima užbėgti blogiems įvykiams už akių. Egzistuoja įvairiausi akių sutrikimai, galintys turėti neigiamos įtakos regėjimui ar bendrai savijautai. Žemiau pateikti dažniausiai aptinkami sutrikimai.

     

  • Ar saugu užsisakyti paslaugas internetu? (2020-03-18)

    Laikui bėgant tobulėja viskas, tačiau sparčiausiai tai matome technologijų srityje. Matome kaip kiekvienais metais senus prietaisus keičia vis naujesni, modernesni ir visapusiškai geresni. Žmonės taikosi prie šių naujovių, todėl keičia savo įprastą gyvenimo būdą nauju. Vienas iš tokių pokyčių, apsipirkinėjimas ar paslaugų užsakymas internetu.

     

  • Buitinės technikos pirkimas internetu: praktiški patarimai (2019-11-04)

    Jeigu norite gyventi kur kas patogiau – siūlome įsigyti kuo daugiau skirtingos technikos, kuri darbus ne tik atlieka automatizuotai, tačiau ir nereikalauja beveik jokios priežiūros. Sugedus įrangai jos remontas taip pat atliekamas labai operatyviai, tad netenka investuoti daug laiko, kol gedimai bus sutvarkyti.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed