Rinkodaros specialistai: tegyvuoja naujas karalius – turinys |
Įvairenybės |
Penktadienis, 28 Vasaris 2014 15:01 |
„Artimiausią dešimtmetį mes vis labiau integruosime technologijas į gyvenimą. Tai yra natūrali raida, kurios pagrindinis tikslas – padaryti mūsų gyvenimą patogesniu. Išsiilgusieji realaus bendravimo jį ir rinksis, o pavargusieji nuo realybės – e-draugijas. Tad marketingo specialistų užduotis bus patenkinti tuos lūkesčius, – teigia konferencijos pranešėjas Rytis Buračas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys bei pardavimų ir marketingo konsultavimo įmonės „Permamon LT“ vadovas. – Šiandien jau pereinama nuo tiesmukiško skatinimo įsigyti produktus prie vartotojo ir pardavėjo partnerystės. Tie, kas susikoncentruos į tokius santykius – ryšių kūrimą su vartotoju, vadovausis kokybiško, naudingo ir turinčio pridėtinę vertę pačiam vartotojui turinio kūrimu, taps pažangiausiais bei sėkmingiausiais pardavimo profesionalais.“
Pasak R.Buračo, daugiausia lojalių pirkėjų išliks tose kategorijose, kuriose kaina nėra pirmas pasirinkimo kriterijus, o svarbiau yra išskirtinumas, saviraiška, asmenybės, socialinio išskirtinumo aspektai, unikalumas. „Išanalizuokite, kuo skiriatės nuo kitų, kodėl esate ar turite būti geriausi savo tiksliniam vartotojui, išklausykite ir įsiklausykite, ką jums sako klientai bei tapkite su jais partneriais ir draugais – tik tada tai bus patys lojaliausi jūsų klientai, geriausi prekės ženklo ambasadoriai ir patarėjai“, – pastebi R.Buračas. Atsakymas į klausimą „Kas valdys pasaulį ateinantį dešimtmetį?“ užkoduotas jo pranešime „Tegyvuoja naujas karalius – turinys!“.
„LiMA Day Šiauliai“ konferencijoje Vytautas Kubilius, „Google“ kompanijos verslo plėtros vadovas Baltijos šalims, savo pranešime „Seisminiai pokyčiai vartotojų elgsenoje ir naujos rinkodaros kryptys“ pristatys „Google“ tyrimus ir naujos kartos marketingo modelius, pritaikytus šiandienos dinamiškai kintančioms rinkoms. E-komercijos ir e-marketingo praktikas, skaitmeninio marketingo agentūros „Impartner“ verslo plėtros vadovas Vytautas Vorobjovas savo pranešime atsakys į klausimą, kaip turinys parduoda produktus – ką reikia pasakyti, kad vartotojas paspaustų mygtuką „pirkti“. Turinio kūrimo ir komunikacijos agentūros „Contentum“ vadovas Gintaras Gimžauskas dalinsis įžvalgomis, kaip suteikti pretekstą aplinkiniams kalbėti apie prekes ar paslaugas. Reklamos agentūros „Vystymas Group“ įkūrėjas ir vadovas Andrius Gricius atskleis naudingo, aktualaus bei vertę kuriančio vizualaus ir tekstinio turinio kūrimo svarbiausius principus, o Rimvydas Širvinskas, daugeliui geriau žinomas pseudonimu Makalius, pasidalins savo sėkmės istorija, kaip pomėgį paversti verslu.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija 630 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. „LiMA Day Šiauliai“ konferencija „Turinio marketingas: menas daryti įtaką“ vyks vasario 28 d., Šiaulių arenos konferencijų salėje (J. Jablonskio g. 16, IV a.). Konferencijos pradžia 13.00 val. |
Susijusios naujienos: |
---|
|
Komentarai
- This site was... how do you say it? Relevant!! Fin...Parašė: Ina
- What if you have a large business that needs 24 ho...Parašė: Bobbye
- Heya i am for the first time here. I came across t...Parašė: Roger
- I lik what ʏoս guys end to Ƅe uρ too. Sucɦ clever ...Parašė: Susana
- Labas, Tai yra informuoti plačiąją visuomenę, kad ...Parašė: okowa
- But the thing to realize here is that because of t...Parašė: Staci
- Les taux d'intérêt, les assurances ou encore les f...Parašė: Everett
- sveiki. reikia baterijos tel. sonim xp3.Ar galite ...Parašė: Aurimas
- Do you have a spam issue on this site; I also am a...Parašė: Noah
- I, for example, enjoyed wet shaves at the hair sty...Parašė: Rhonda