Lietuviai sukūrė ateities „tamagočį“
Žaidimai
Trečiadienis, 14 Gruodis 2011 12:47

Vaikiškai paprasto, tačiau mielo išplėstinės realybės žaidimo „Bear Care“ kūrėjai broliai Šarūnas ir Žilvinas Ledai žada jį viešai pristatyti jau kitų metų pradžioje. Jį galės nemokamai atsisiųsti tiek planšetinių kompiuterių, tiek išmaniųjų telefonų savininkai.



Žaidimo idėja primena legendinį „Tamagočį“: išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio kamerą nukreipus į specialų simbolį (šiuo atveju – lokio pėdą) ekrane atsiranda virtualus meškinas, kuris yra jūsų virtualus augintinis. Jį galima glostyti, kutenti, šokdinti ir kitaip „niurkyti“. Augintiniui išalkus jį galima pamaitinti: priešais kamerą padėjus specialų žymeklį ant jo išdygsta medaus statinė, kurią pamatęs meškinas ima kopinėti medų.

Kai tokie buitiniai užsiėmimai atsibos, galėsite įsijungti kitą žaidimo režimą. Jame meškiną reikės apsaugoti nuo jį puolančių žalių meškinų su milžiniškais nagais. Braukiant keliais pirštais per ekraną šiuos užpuolikus suplėšysite, taip apgindami savo augintinį.

Taikosi į pasaulinę rinką

Šis nuotaikingas žaidimas buvo sukurtas mobiliųjų aplikacijų dirbtuvėse „App Camp“, į kurias broliai atsinešė tik idėją.

„Mes turime kompaniją „Tag of Joy“, esame jos branduolys, tačiau, kai reikia, atskiriems projektams susirandame papildomų žmonių. Šiuo atveju žaidimui kurti susiradome vieną profesionalų animuotoją ir modeliuotoją. Iš esmės dirbome keturiese. Ši grupė buvo surinkta specialiai „App Camp“ renginiui, ir idėja vystyta būtent šiam renginiui“, – pasakoja Š.Ledas.

Į aplikacijų dirbtuves komanda atsinešė tik žaidimo idėją. Jis nupieštas ir suprogramuotas šio renginio metu.

„Bear Care“ žaidimo kūrėjai tapo vienais iš „App Camp“ nugalėtojų ir laimėjo galimybę dalyvauti Latvijoje vykusiame konkurse „App Circus“.

Deja, šio konkurso jie nelaimėjo, tačiau optimizmo neprarado ir žada per artimiausius kelis mėnesius užbaigti žaidimą ir pritaikyti jį skirtingoms platformoms. Be to, vaikinai ketina papildyti jį naujomis funkcijomis, galimybėmis. Taip pat jie ieško rėmėjų, kurie padėtų žaidimą išleisti, reklamuoti.

„Žaidimas bus skirtas ne tik Lietuvos rinkai – pas mus yra per mažai išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių naudotojų“, – teigia Š.Ledas.

Video

Šaltinis: 

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed