Žaidimai
|
Penktadienis, 02 Rugsėjis 2011 13:38 |
Helovyno proga vakarų kompiuterinių žaidimų kūrėjai visada išleidžia krūvas siaubo žaidimų. Ne išimtis ir šie metai. Rudenį turėtų pasirodyti Dead Rising 2, The House of the Dead: Overkill bei Infamous 2. Šiandien žaidimų leidėjai, THQ, paskelbė apie savo šiurpus keliantį kūrinį.
|
|
Žaidimai
|
Ketvirtadienis, 01 Rugsėjis 2011 08:35 |
Lenkų žaidimų kūrėjų studija, Flying Wild Hog, šiandien paskelbė, kad fantastinė pirmojo asmens šaudyklė, Hard Reset, bus pradėta platinti Steam sistemoje jau rugsėjo 13 dieną. Tai lygiai du mėnesiai po to, kai apie šį žaidimą buvo pirmą kartą paskelbta. Trumpesnis nei įprasta kūrimo laikas atsispindės mesžesnėje nei įprasta žaidimo kainoje.
|
Žaidimai
|
Antradienis, 30 Rugpjūtis 2011 07:41 |
Kompanija „Valve Software“ paskelbė, kad kitąmet bus išleistas žaidimas „Counter-Strike: Global Offensive“ (CS:GO) – legendinės šaudyklės tokiu pat pavadinimu tęsinys.
Tuo pačiu visuomenei buvo pristatyti pirmieji baigiamo kurti žaidimo kadrai bei anonsinis vaizdo siužetas.
|
Žaidimai
|
Pirmadienis, 29 Rugpjūtis 2011 17:48 |
Klasikiniai kompiuteriniai žaidimai nemirė - jie atgimė moderniuose specialiuose elektroniniuose kubeliuose. Nepatinka klasikiniai? Rinkitės specialiai šiems kubeliams pritaikytus loginius žaidimus. Kūrėjai garantuoja, kad žaisdami rimtai mankštinsite ir savo smegenis.
Pirmiausia kas krenta į akis, tai didžiulis interaktyvumas. Kubeliai „jaučia“ vienas kitą, būdami greta.
|
Žaidimai
|
Pirmadienis, 29 Rugpjūtis 2011 00:37 |
Jau praėjo beveik metai po to, kai pasirodė Xbox 360 konsolėms skirta fantastinė šaudyklė, Monday Night Combat. Tačiau žaidimo kūrėjai, Uber Entertainment, jau pasiruošę antram raundui. Kompanija ruošiasi išleisti Super Monday Night Combat, kuris debiutuos PC platformoje šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje.
|
Žaidimai
|
Pirmadienis, 29 Rugpjūtis 2011 00:32 |
Šią savaitę virtualioje erdvėje asklido gandai, kad vienas iš pagrindinių žaidimo Portal kūrėjų komandos narių, Kim Swift, ir Airtight Games įgyvendina naują projektą. Šiandien paaiškėjo detalesnė informacija.
|
Žaidimai
|
Penktadienis, 26 Rugpjūtis 2011 10:02 |
Praėjusia savaite Kelne žaidimų industrijos ateičiai skirtoje konferencijoje, buvo aptariamos konsolių atsiradimo galimybė, kurios galės nustatyti žaidėjų emocijas. „Sony Worldwide Studios“ prezidentas Shuhei Yoshida pažymėjo, kad per 10 metų žaidimai galės pasiūlyti žaidėjams „beveik pavojingas interaktyvumo rūšis“.
|
Žaidimai
|
Penktadienis, 26 Rugpjūtis 2011 09:26 |
Vos prieš keletą dienų portale 15min.lt startavęs, kartu su UAB „Intel Vilnius“ sukurtas internetinis žaidimas „Krepšinio genijus“ labai greitai išpopuliarėjo. Dalį internautų patraukė pats žaidimas, o kitus – galimybė laimėti du kompiuterius bei kitus prizus.
|
Žaidimai
|
Penktadienis, 26 Rugpjūtis 2011 09:10 |
Kai žaidimų leidybos kompanija savo kūriniui suteikia per daug skaitmeninių apsaugos priemonių, žaidėjai gali sukilti. Kalbame apie PC versijos From Dust, kuris reikalauja pastovaus interneto ryšio su žaidimo serveriais. Nors prieš tris savaites Ubisoft leidėjai pažadėjo šį reikalavimą panaikinti, PC žaidėjai vis dar turi prisijungti prie interneto žaidimui startuojant tam, kad vėliau galėtų žaisti From Dust be interneto ryšio.
|
Žaidimai
|
Trečiadienis, 24 Rugpjūtis 2011 07:41 |
Praėjusią savaitę vykusiame Gamescom 2011 renginyje Valve Software leidėjai pateikė tiek gerų, tiek blogų žinių žaidėjams, laukiantiems DOTA 2 išleidimo.
Gera žinia – Valve patvirtino, kad šią savaitę, iškarto po DOTA 2 turnyro pabaigos (kurį šiandien laimėjo ir milijoną JAV dolerių namo parsivežė komanda iš Ukrainos), prasidės uždaras žaidimo beta testavimas.
|
Žaidimai
|
Antradienis, 23 Rugpjūtis 2011 17:43 |
„Sprendimai, kuriuos mes priimame, visa mūsų visuomenės kultūra, mūsų fizinės erdvės – jų susiformavimui vis dažniau įtakos turi kompiuteriniai algoritmai, – įsitikinęs žaidimų kūrėjas Kevinas Slavinas (Kevin Slavin). – Ir mums derėtų tuo susirūpinti.“ Kodėl?
K. Slavinas yra vienas iš bendrovės “Area/Code” (dabar – “Zynga NY”), kurioje kuriami kompiuteriniai žaidimai, įkūrėjų. Niujorko universitete jis skaitė urbanistinės kompiuterijos ir dizaino kursą. Šis programuotojas yra paskaitos “Kaip algoritmai formuoja mūsų pasaulį?” autorius.
|
|
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Kitas > Paskutinis >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |