Analiz? padeda nusp?ti veiksmus
E-verslas
Trečiadienis, 23 Spalis 2013 15:56

Visada svajojai b?ti burtininku ar ai?kiaregiu ir nusp?ti kit? ?moni? veiksmus? Tuomet pam?gink tapti j? veiksm? analitiku!

Bet kokia analiz? yra skirta tam, kad gal?tum?me geriau suprasti ?vykius, j? prie?astis, kad v?liau geb?tum?me juos nusp?ti. ?mon?s analiz? naudoja kasdienin?se situacijose: ?inome kokius veiksmus reikia priimti, kad draugams pakeltum?me nuotaik?, kaip pakasyti savo augintinio aus? ar sukelti mylimos merginos ?ypsen?. Ta?iau tam reikia pasiruo?imo ir patirties, kuri ?gyjama analizuojant praeities duomenis.

?

Reklamos srityje ypatingai vertinama vartotoj? elgsenos analiz?, o internetin?s reklamos ?akoje tai bene svarbiausias dalykas. Tiesa, visa rinka buvo sukr?sta po rugs?jo viduryje i?platinto prane?imo. Analiz?s rezultatai nebebus tokie kaip buvo ? Google Analytics nebepateiks rakta?od?i? s?ra?o, pagal kur? ateina vartotojai i? Google paie?kos sistemos, o vietoj to puikuosis velni?koji fraz? ?Not provided?. Bet ar tai blogai?

?

Helis.lt SEO specialistas ?ygimantas Mik?ta teigia, kad did?ioji dalis vartotoj? ? svetaines pasaulyje (i?skyrus rytus ir Yandex vartotojus) ateina i? Google paie?kos sistemos. ?Vartotojai ateina pagal vien? ar kit? rakta?od? ir d?l to juos lengviau segmentuoti, analizuoti bei priimti i?vadas ir pasikeitimus. Sakykime, kad mes turime elektronin? parduotuv? ir pardavin?jame batus bei pir?tines. Mums labai svarbu ?inoti ar vartotojas at?jo pagal pir?tini?, ar bat? rakta?od?ius. I?segmentav? klientus, galime pasakyti, kuriems lankytojams labiau patiko puslapis, atsi?velgdami ? laik?, kur? jie praleido svetain?je, vartom? puslapi? skai?i?, atmetimo rodikl? ir kitus faktorius. Ne?inant rakta?od?io vartotojas mums tampa lyg kat? mai?e, t.y. sunku vertinti, kaip reikt? keisti svetain?s vid? ar net i?or?, kad gal?tum?me padidinti CTR, konversijas ir kitus svarbius rodiklius, kurie mums padeda u?dirbti.?

?

http://www.notprovidedcount.com tinklapyje galime steb?ti statistik?, kaip Not provided gr?smingai art?ja prie 100%. Ar ateis tas laikas, kai SEO specialistai taps Wizard?ais ir pasikliaudami savo nuojauta bei patirtimi bandys pritaikyti naujas rinkos analiz?s strategijas? Helis.lt tam jau yra pasiruo?? ir su jumis nori pasidalinti galimais rakta?od?i? analiz?s b?dais.

?

Puslapi? analiz? su Google Analytics pagalba. Nuo ?iol rakta?od?i? analiz?s koncepcija tur?s pasikeisti i? ?pagal kok? rakta?od? at?jo? ? ?? kok? svetain?s puslap? at?jo?. Vis svarbesnis taps svetain?s puslapi? segmentavimas ir grei?iausiai suma??s svetaini? optimizavimas ? pagrindin? puslap?, kuris bus pakeistas optimizavim? ? pasirinkt? katalog?. ?inoma, tai mums nesuteiks visos reikiamos informacijos, ta?iau ?inosime pagal kokio segmento rakta?od? ateina lankytojas ir kaip jis vertina m?s? svetain?.

?

AdWords Keyword Planner statistika ir rakta?od?i? pozicijos. D?iugu, kad nepraradome galimyb?s matyti rakta?od?i? ?vedim? statistikos. Kita vertus, tenka pripa?inti, kad sunku pasakyti, ar ?odis ?d?iugu? ?ia yra tinkamas - jis skamba pana?iame kontekste, lyg praradus vien? pir?t?, bet i?saugojus rank?. Besikei?iant m?s? rakta?od?i? pozicijoms ir ?inant j? ?vedim? skai?i? mes gal?sime daryti prielaidas, kok? sraut? gauname pagal kiekvien? rakta?od?, o analiz?s kryptis pasikeis ? lankytoj? elges? svetain?s puslapio aplinkoje.

?

Google webmaster tools. Nors ?is ?rankis ir n?ra toks tikslus, kaip Google Analytics, ta?iau juk tai geriau nei nieko? Naudodamiesi ?io ?rankio pagalba, galite matyti vaizd? (bet ne visi?kai tikr? statistik?), kok? matomum? tur?jo kiekvienas j?s? rakta?odis, kaip svyravo jo pozicija ir kokio paspaudimo procento sulauk?te.

?

Galiausiai tenka apgailestauti, kad naujieji pasikeitimai apsunkina analizavimo darbus, ta?iau reikia pamin?ti, kad nesutinkame, jog tai Google Iliuminati konspiracija (o tokie gandai tikrai sklando ;) ) ar ka?kas pana?aus. Nuo ?iol statistikos informacija taps dar svarbesn?, o ?moni? ar ?moni? teisingai mokan?i? dirbti su turima informacija liks dar ma?iau. Belieka tik?tis, kad atsiras daugiau ?ranki?, kurie prapl?s m?s? galimybes ir pad?s ? analiz? pa?i?r?ti i? naujo ir patogaus ta?ko.

?

Pareng?: www.helis.lt

 


Susijusios naujienos:

  • Kriptovaliutos kas tai? (2021-12-02)

    Kriptovaliuta paprastai apibr??iama kaip virtuali valiuta, kurioje yra ?iek tiek elektronini? pinig?. Valiutos dar vadinamos skaitmenine valiuta. Pastaruoju metu vie?ose vietose da?nai girdimas terminas ?kriptovaliuta?. Visai kaip paslaptingas su ja susij?s ?odynas ?kasyba?, ?blockchain? ir pan. Diskusija internete dar nesibaig?: ilgainiui ateis diena, kai kriptovaliut? entuziastai tik?s galintys pakeisti ?prastas valiutas, o skeptikai mano, kad tai tik diena, kai sprogs burbulas.

  • Kaip prad?ti prekyb? internetu? (2021-01-12)

    Prekyba internetu Lietuvoje ?iuo metu i?gyvena pakilimo laikotarp? ? kai d?l pandemijos teko u?sidaryti did?iajai daliai fizini? parduotuvi?, daugelis verslinink? nutar? persikelti ? virtuali? erdv?. Tuo pa?iu tai tapo puikia galimybe ir tiems, kurie dar tik svajojo apie nuosav? versl? ? jei toki? nor? turite ir J?s, dalinam?s patarimais, kurie u?tikrins efektyv? start?.

  • Apatiniai internetu ? galimyb? greitai rasti tai, ko reikia (2019-03-21)

    ?iais laikais pirkimas?internetu yra ne tik patraukli?galimyb?, ta?iau net ir b?tinyb?, kadangi pirkdamas?internetu gausite kur kas daugiau privalum??nei kad u?suk?s?? ?prastus prekybos centrus.

  • Planuojami vie?ieji pirkimai 2019 ? kaip IT sprendimai palengvin? j? paie?k?? (2019-01-16)

    Kiekvienais metais iki kovo 15 d. vie?osios perkan?iosios organizacijos turi pavie?inti savo planuojamus pirkimus. Tai yra i?ankstin? informacija apie tai, k?, kur? ketvirt? ir u? kiek jos planuoja pirkti met? b?gyje. Pasikeitus vie??j? pirkim? ?statymui, beveik neliko i?ankstini? technini? specifikacij?, tod?l planuojami pirkimai tapo vieninteliu b?du su?inoti apie pirkimus anks?iau. 2019 met? planus? organizacijos jau prad?jo skelbti.

    ?

    ?

    ?

  • K? reikt? ?inoti pie? perkant suvirinimo ?ranga internetu (2019-01-10)

    Kiekvienas geras suvirintojas?ne nuomoja, ta?iau turi nuosav? ?rang?, kuri?padeda be jokio vargo ir?labai greitai atlikti net ir pa?ius sud?tingiausius suvirinimo?darbus. ?iais laikais ?ranga labai moderni, padeda sutaupyti daug laiko, juolab, nekenkia??mogui, tad vietoj nuomos arba kit? ?moni? paslaug? ? verta ?sigyti?nuosav? ir pa?iam atlikti suvirinimo darbus. Tiesa, interveriniai suvirinimo aparatai labai skirtingi, tad kartais rasti Jums labiausiai tinkam? gali b?ti gana sud?tinga. ?inoma, pasitarus su profesionalu paie?kos bus kur kas paprastesn?s, tad naudotis kit? ?moni? patirtimi?tikrai verta ir labai naudinga.


Komentarai

Reklaminis skydelis

M?s? draugai

It naujienos

Deviceinformed