Bendravimas su klientais vis labiau keliasi ? internet? |
E-verslas |
Antradienis, 19 Lapkritis 2013 09:44 |
? ?M?s? interneto svetain?s lankytojai realaus laiko pokalbi? paslauga ?Klauskite? naudojasi vis aktyviau ? klientams tai yra parankus b?das u?duoti r?pim? klausim? ir i? karto gauti atsakym?. ?mon?s turi b?ti pasiekiamos ten ir tokiu b?du, kaip patogiau klientams ? tai svarbi u?duotis norint i?laikyti auk?t? aptarnavimo kokyb??, ? sako ?Bit? Lietuva? rinkodaros direktorius Pranas Kuisys. ? ?Contact Babel? analitikai prognozuoja, kad iki 2016 m. realaus laiko interneto pokalbi? b?du ?mon?s sulauks 7,3 proc. vis? u?klaus?. Tai bus grei?iausiai populiar?jantis klient? aptarnavimo b?das. Kreipimosi telefonu populiarumas iki 2016 m suma??s 3,6 proc. punkto iki 69,2 proc. gaunam? klausim?, o u?klausim? elektroniniu pa?tu suma??s 2 proc. punktais iki 13,2 procento. ? P. Kuisys pastebi, kad Lietuvoje interaktyvaus aptarnavimo augimas tur?t? b?ti ?ymiai ry?kesnis ? jis jau ?iandien lenkia tyrime nurodom? vidurk?. Internetu per realaus laiko pokalbius, komentarus ar socialin? tinkl? ?Facebook? su ?Bite? susisiekia daugiau nei 2 t?kst. klient? per m?nes?. Tai sudaro daugiau nei 4 proc. vis? i? klient? gaunam? u?klaus?. ? P. Kuisio teigimu, interneto pokalbiai populiar?s, nes klient? neatitraukia nuo to, k? jie dar? iki prad?dami konsultacij?. ?Jie gali ir toliau nar?yti po pasi?lymus, ie?koti daugiau informacijos ir tuo pa?iu ai?kintis jiems r?pimus klausimus?, ? pastebi P. Kuisys. ? Jis pasakoja, kad tiek paskambin? telefonu, tiek interneto pokalb? prad?j? vartotojai u?duoda pana?i? klausim?. ?Klientai da?niausiai domisi naujais pasi?lymais, mok?jim? galimyb?mis ar papra?o pad?ti sukonfig?ruoti telefonus. Besikreipiantys telefonu kiek da?niau teiraujasi apie turimas paslaugas, pra?o pakeisti ar u?sakyti nauj?. Beveik visus klausimus i?sprend?iame vieno skambu?io ar prisijungimo metu?, ? tvirtina P. Kuisys. ? ?Contact Babel? ataskaitoje teigiama, kad realaus laiko pokalbiai internete itin i?populiar?s ma?menin?s prekybos sektoriuje. Jie taps el. lai?k? pakaitalu, nes vartotojus trauks galimyb? greitai gauti tikslius atsakymus tame pa?iame interneto puslapyje. ? Klient? aptarnavimo tendencij? prognoz? ?Contact Babel? paskelb? ?i? met? rugs?j?. |
Susijusios naujienos: |
---|
|