Internetin? rinkodara i?augo ?ma?ojo broliuko? mar?kin?lius
E-verslas
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:18

?iandien nebepakanka tur?ti originali? id?j? ar sukurti k? nors nauja ? dabar vis sunkiau tas id?jas ir naujus produktus ?vesti ? rink? bei pasiekti tikslin? auditorij?. D?l beproti?ko informacijos kiekio, ne?tik?tin? grei?i? ir pasirinkimo galimybi?, vartotojus tampa vis sunkiau pasiekti, o ir jie tampa vis i?rankesni bei atsargesni. Atsargesni? Taip, ?ia koj? pa?ios sau paki?o, internetin? rinkodar? ir komunikacij? su viduram?i? turgumi supainiojusios ?mon?s ? r?ksmingi baneriai, apgaulingos reklamos ir li?dnai pagars?j?s (vis dar tebeegzistuojantis) socialini? tinkl? gerb?j? pirkimas, pra?ymai spausti ?like? ir ?share?, ar net priva?ios trumposios ?inut?s ? telefonus, si?lant savo prekes ar paslaugas. Visi bandymai agresyviai ir, deja, da?niausiai ne itin skoningai pritraukti vartotojus, n? nem?ginant sl?pti nepasotinamo godumo ir noro pasipelnyti, dar labiau apsunkino, net tokius metodus grie?tai atmetan?i?, ?moni? rengian?i? rinkodaros planus bei strategijas, darb?. Tad koki? reklam? pasirinkti, kad ne tik pasiektum?me savo klient?, bet ir neb?tum?me ?kyr?s ar pana??s ? ?spam'???

?

?

Vis? pirma, kad lengviau rastum?me atsakym? ? ?? aktual? klausim?, pam?ginkime i?skirti rinkodar? ? dvi dalis ? internetin? rinkodara ir ?prastin?. ?prastinei rinkodarai galime priskirti tokias reklamos formas, kaip spausdintin? reklama ar vaizdo bei garso ?inut?s TV ar radijo eteryje, ta?iau net ir ?ie reklamos formatai tampa grei?iau prieinami interneto pagalba (2012 m. beveik 30% parduot? TV tur?jo interneto prieig?), o partizaninio marketingo sprendim? da?nai nebegalime ?sivaizduoti be sprogstamosios socialini? tinkl? galios ir spartaus informacijos dalinimosi internete, tad galima daryti prielaid?, kad ?prastin? rinkodara jau ?iandien persipina su internetine. Kaip teigia ?mon?s ?Open Planes?, teikian?ios SEO ir kitas internetinio marketingo paslaugas, direktorius Vytis Uogintas, internetin? rinkodara i?augo ? ?ma?ojo broliuko? vaidmen?. ?Galima pasteb?ti tendencij?, kad vis daugiau ?moni? ie?ko inovatyvi? alternatyv? reklamos kampanijoms, ypa? internete, kuris tampa viena i? derlingiausi? terpi? auginti prekinius ?enklus, j? ?inomum? kas padeda grei?iau pasiekti vartotoj??.

?

Kita vertus, nema?ai kompanij? vis dar neadekva?iai ir neracionaliai paskirsto l??as bei laiko investicijas prekini? ?enkl? ar produkt? reklamai. V. Uogintas, kaip da?niausiai pasitaikan?i? klaid?, ?vardija vienpusi?kum?: ?Prad?j? teikti SEO optimizacijos paslaugas, greitai pasteb?jome, kad ne visiems klientams pakanka tur?ti optimizuotus tinklalapius, norint pasiekti optimalius rezultatus. Nuo ?iol, kartu su SEO paslaugomis klientams pasi?lome ir papildom? internetin?s rinkodaros paket?, taigi kiekvienas gali pasirinkti tai, kas naudinga?.

?

Nors su teiginiu, kad internetin? rinkodara tampa vienu i? pagrindini? instrument? formuoti s?kmingas reklamines kampanijas sutinka dauguma specialist?, ?moni? vadovai neretai nusistebi gana didele ?i? projekt? trukm?. ??inoma, trukm? ir kaina i? pirmo ?vilgsnio gali pasirodyti nema?a, ta?iau pa?velkime, kiek jums reik?s investicij?, jei nor?site lauko stend? ar u?sakomosios reklamos ploto laikra?tyje. Internetin? rinkodara mums si?lo kai k? nauja ? mes galime ?sugaudyti? kiekvieno j? pama?iusio ?vilgsnius, kitaip tariant, ?inome, kas, kiek kart? ir kaip ilgai ? j? ?i?r?jo. Negana to, daugumoje internetin?s rinkodaros ?moni?, mokestis u? atliktus darbus imamas tik pasiekus pirmuosius rezultatus, ko jums nepasi?lys n? viena reklamini? buklet? spaustuv??, - internetin?s rinkodaros privalumus vardijo V. Uogintas.

?

Be jokios abejon?s negalima teigti, kad ?prastin? rinkodara tampa atgyvena ? anaiptol. Kad ir kokiame moderniame pasaulyje gyventum?me, mus vis dar traukia paprasti dalykai, id?jos, kurios sukelia emocijas, o j? vedini, kartais jas paver?iame materialiais daiktais ? nusisteb?j? originaliais reklamos sprendimais, prisiri?ame prie tam tikr? prekini? ?enkl? ir j? produkt?. Kita vertus, net ir tokias reklamos formas pasitelkdamos ?inomiausios pasaulio kompanijos, stengiasi sukurti bendr? visum?, darn? mechanizm?, kurio d?ka prekinis ?enklas yra matomas, o gr??tam?j? ry?? nesunku apskai?iuoti, kaip ir komunikuoti su varototoju.

?

Vartotojai tampa gudresni ir m?gina geriausi? sprendim? ie?koti patys, o agresyvios reklamos net gi nubaido dal? tikslin?s auditorijos. ?iuo metu yra pastebima dar viena tendencija ? klientams tampa vis svarbiau ne tik b?ti matomiems, ta?iau ir lengvai surandamiems. Visuomen?je v?l tapo patrauklus ?pasidaryk pats? m?stymas, kuris persikel? ne tik ? virtuv?s ar sodo aplink?, ta?iau ir ? internet?. Vartotojai naudoja AdBlock programas, vengia reklam? ir vis da?niau reikiam? preki? ar paslaug? ie?kosi patys ? SEO optimizavimas, leid?ia palengvinti j? keli?, pas geriausi? j? tiek?j?.

?

Galiausiai galime daryti i?vad?, kad tiek internetin?, tiek ?prastoji rinkodara yra gyvybi?kai svarbios ?mon?ms, norin?ioms i?likti konkurencingomis bei tur?ti visuomenei patrauklius prekinius ?enklus. Tik pasitelkus technines internetin?s rinkodaros technologijas, kuri? plika akimi nepastebime (SEO, remarketingas), socialini? tinkl? paj?gum?, originalias id?jas ir s?moj?, galima pasiekti norimus tikslus bei ?sitvirtinti bet kurioje rinkoje.

?

Pareng?: www.helis.lt

 


Susijusios naujienos:

  • Kriptovaliutos kas tai? (2021-12-02)

    Kriptovaliuta paprastai apibr??iama kaip virtuali valiuta, kurioje yra ?iek tiek elektronini? pinig?. Valiutos dar vadinamos skaitmenine valiuta. Pastaruoju metu vie?ose vietose da?nai girdimas terminas ?kriptovaliuta?. Visai kaip paslaptingas su ja susij?s ?odynas ?kasyba?, ?blockchain? ir pan. Diskusija internete dar nesibaig?: ilgainiui ateis diena, kai kriptovaliut? entuziastai tik?s galintys pakeisti ?prastas valiutas, o skeptikai mano, kad tai tik diena, kai sprogs burbulas.

  • Kaip prad?ti prekyb? internetu? (2021-01-12)

    Prekyba internetu Lietuvoje ?iuo metu i?gyvena pakilimo laikotarp? ? kai d?l pandemijos teko u?sidaryti did?iajai daliai fizini? parduotuvi?, daugelis verslinink? nutar? persikelti ? virtuali? erdv?. Tuo pa?iu tai tapo puikia galimybe ir tiems, kurie dar tik svajojo apie nuosav? versl? ? jei toki? nor? turite ir J?s, dalinam?s patarimais, kurie u?tikrins efektyv? start?.

  • Apatiniai internetu ? galimyb? greitai rasti tai, ko reikia (2019-03-21)

    ?iais laikais pirkimas?internetu yra ne tik patraukli?galimyb?, ta?iau net ir b?tinyb?, kadangi pirkdamas?internetu gausite kur kas daugiau privalum??nei kad u?suk?s?? ?prastus prekybos centrus.

  • Planuojami vie?ieji pirkimai 2019 ? kaip IT sprendimai palengvin? j? paie?k?? (2019-01-16)

    Kiekvienais metais iki kovo 15 d. vie?osios perkan?iosios organizacijos turi pavie?inti savo planuojamus pirkimus. Tai yra i?ankstin? informacija apie tai, k?, kur? ketvirt? ir u? kiek jos planuoja pirkti met? b?gyje. Pasikeitus vie??j? pirkim? ?statymui, beveik neliko i?ankstini? technini? specifikacij?, tod?l planuojami pirkimai tapo vieninteliu b?du su?inoti apie pirkimus anks?iau. 2019 met? planus? organizacijos jau prad?jo skelbti.

    ?

    ?

    ?

  • K? reikt? ?inoti pie? perkant suvirinimo ?ranga internetu (2019-01-10)

    Kiekvienas geras suvirintojas?ne nuomoja, ta?iau turi nuosav? ?rang?, kuri?padeda be jokio vargo ir?labai greitai atlikti net ir pa?ius sud?tingiausius suvirinimo?darbus. ?iais laikais ?ranga labai moderni, padeda sutaupyti daug laiko, juolab, nekenkia??mogui, tad vietoj nuomos arba kit? ?moni? paslaug? ? verta ?sigyti?nuosav? ir pa?iam atlikti suvirinimo darbus. Tiesa, interveriniai suvirinimo aparatai labai skirtingi, tad kartais rasti Jums labiausiai tinkam? gali b?ti gana sud?tinga. ?inoma, pasitarus su profesionalu paie?kos bus kur kas paprastesn?s, tad naudotis kit? ?moni? patirtimi?tikrai verta ir labai naudinga.


Komentarai

Reklaminis skydelis

M?s? draugai

It naujienos

Deviceinformed