Internetin? rinkodara i?augo ?ma?ojo broliuko? mar?kin?lius |
E-verslas |
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:18 |
? ? Vis? pirma, kad lengviau rastum?me atsakym? ? ?? aktual? klausim?, pam?ginkime i?skirti rinkodar? ? dvi dalis ? internetin? rinkodara ir ?prastin?. ?prastinei rinkodarai galime priskirti tokias reklamos formas, kaip spausdintin? reklama ar vaizdo bei garso ?inut?s TV ar radijo eteryje, ta?iau net ir ?ie reklamos formatai tampa grei?iau prieinami interneto pagalba (2012 m. beveik 30% parduot? TV tur?jo interneto prieig?), o partizaninio marketingo sprendim? da?nai nebegalime ?sivaizduoti be sprogstamosios socialini? tinkl? galios ir spartaus informacijos dalinimosi internete, tad galima daryti prielaid?, kad ?prastin? rinkodara jau ?iandien persipina su internetine. Kaip teigia ?mon?s ?Open Planes?, teikian?ios SEO ir kitas internetinio marketingo paslaugas, direktorius Vytis Uogintas, internetin? rinkodara i?augo ? ?ma?ojo broliuko? vaidmen?. ?Galima pasteb?ti tendencij?, kad vis daugiau ?moni? ie?ko inovatyvi? alternatyv? reklamos kampanijoms, ypa? internete, kuris tampa viena i? derlingiausi? terpi? auginti prekinius ?enklus, j? ?inomum? kas padeda grei?iau pasiekti vartotoj??. ? Kita vertus, nema?ai kompanij? vis dar neadekva?iai ir neracionaliai paskirsto l??as bei laiko investicijas prekini? ?enkl? ar produkt? reklamai. V. Uogintas, kaip da?niausiai pasitaikan?i? klaid?, ?vardija vienpusi?kum?: ?Prad?j? teikti SEO optimizacijos paslaugas, greitai pasteb?jome, kad ne visiems klientams pakanka tur?ti optimizuotus tinklalapius, norint pasiekti optimalius rezultatus. Nuo ?iol, kartu su SEO paslaugomis klientams pasi?lome ir papildom? internetin?s rinkodaros paket?, taigi kiekvienas gali pasirinkti tai, kas naudinga?. ? Nors su teiginiu, kad internetin? rinkodara tampa vienu i? pagrindini? instrument? formuoti s?kmingas reklamines kampanijas sutinka dauguma specialist?, ?moni? vadovai neretai nusistebi gana didele ?i? projekt? trukm?. ??inoma, trukm? ir kaina i? pirmo ?vilgsnio gali pasirodyti nema?a, ta?iau pa?velkime, kiek jums reik?s investicij?, jei nor?site lauko stend? ar u?sakomosios reklamos ploto laikra?tyje. Internetin? rinkodara mums si?lo kai k? nauja ? mes galime ?sugaudyti? kiekvieno j? pama?iusio ?vilgsnius, kitaip tariant, ?inome, kas, kiek kart? ir kaip ilgai ? j? ?i?r?jo. Negana to, daugumoje internetin?s rinkodaros ?moni?, mokestis u? atliktus darbus imamas tik pasiekus pirmuosius rezultatus, ko jums nepasi?lys n? viena reklamini? buklet? spaustuv??, - internetin?s rinkodaros privalumus vardijo V. Uogintas. ? Be jokios abejon?s negalima teigti, kad ?prastin? rinkodara tampa atgyvena ? anaiptol. Kad ir kokiame moderniame pasaulyje gyventum?me, mus vis dar traukia paprasti dalykai, id?jos, kurios sukelia emocijas, o j? vedini, kartais jas paver?iame materialiais daiktais ? nusisteb?j? originaliais reklamos sprendimais, prisiri?ame prie tam tikr? prekini? ?enkl? ir j? produkt?. Kita vertus, net ir tokias reklamos formas pasitelkdamos ?inomiausios pasaulio kompanijos, stengiasi sukurti bendr? visum?, darn? mechanizm?, kurio d?ka prekinis ?enklas yra matomas, o gr??tam?j? ry?? nesunku apskai?iuoti, kaip ir komunikuoti su varototoju. ? Vartotojai tampa gudresni ir m?gina geriausi? sprendim? ie?koti patys, o agresyvios reklamos net gi nubaido dal? tikslin?s auditorijos. ?iuo metu yra pastebima dar viena tendencija ? klientams tampa vis svarbiau ne tik b?ti matomiems, ta?iau ir lengvai surandamiems. Visuomen?je v?l tapo patrauklus ?pasidaryk pats? m?stymas, kuris persikel? ne tik ? virtuv?s ar sodo aplink?, ta?iau ir ? internet?. Vartotojai naudoja AdBlock programas, vengia reklam? ir vis da?niau reikiam? preki? ar paslaug? ie?kosi patys ? SEO optimizavimas, leid?ia palengvinti j? keli?, pas geriausi? j? tiek?j?. ? Galiausiai galime daryti i?vad?, kad tiek internetin?, tiek ?prastoji rinkodara yra gyvybi?kai svarbios ?mon?ms, norin?ioms i?likti konkurencingomis bei tur?ti visuomenei patrauklius prekinius ?enklus. Tik pasitelkus technines internetin?s rinkodaros technologijas, kuri? plika akimi nepastebime (SEO, remarketingas), socialini? tinkl? paj?gum?, originalias id?jas ir s?moj?, galima pasiekti norimus tikslus bei ?sitvirtinti bet kurioje rinkoje. ? Pareng?: www.helis.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|