Kod?l verta ?valgytis per pet?, arba konkurentas ? geriausias tavo s?jungininkas |
E-verslas |
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:27 |
? Kuris laikas tinkamas: rytas, diena, o gal vakaras? U?siprenumeruodami konkurent? naujienlai?kius bei rss sraut?, taip pat sekdami socialin?s medijos paskyras, galite pasteb?ti, kokiu turiniu ir kokiu metu yra dalijam?si. Kokiu laiku skleid?iamos ?inut?s sulaukia did?iausio skai?iaus komentar?? Ar naujienlai?ki? turinys yra informatyvus, ar special?s pasi?lymai siun?iami reguliariai, o galb?t informacija primena spam'?? Pasimokykite i? konkurent? ir nekartokite j? klaid?, o tai padaryti nesunku, jei atliksite tinkam? veiklos analiz?. Remiantis Experian Marketing Services duomenimis yra pastebima, kad did?ioji dalis (apie 40%) ?moni? naujienlai?kius siun?ia ryte/vidurdien?. Verta atkreipti d?mes?, jog nors tik 2% ?moni? renkasi vakaro laik?, ta?iau b?tent jos sulaukia did?iausio paspaudim? skai?iaus bei pelno. ? Kas k? kalba? Pastaruoju metu i?populiar?j? ?moni? tinklara??iai sulaukia vis didesnio d?mesio, tad prie? prad?dami ra?yti sav?j? per?velkite: k? skaitytojams si?lo j?s? konkurentai, kokios temos yra nagrin?jamos, kurios i? j? sulaukia did?iausio kiekio reakcij?, kurio tipo turiniu yra daugiausiai dalijamasi socialiniuose tinkluose. Reklamos agent?ra helis.lt rekomenduoja vien? i? papras?iausi? b?d? i?siai?kinti kokia med?iaga yra patraukliausia vartotojui ? tereikia pasinaudoti socialcrawlytics ?rankiu, kurio d?ka galima analizuoti, bet kur? internetin? projekt?. ?inoma, nepakanka ?inoti, koks turinys yra patraukliausias vartotojui, tod?l yra verta steb?ti ar J?s? konkurentai atsi?velgia ? skaitytoj? nuomones, ar pateikia kontraargumentus. Jei ne ? patys suduokite atsakom?j? sm?g?, komentar? skiltyje pateikdami svarius argumentus. Net jei konkurentas j?s? ?inut? pa?alins ? tai galima laikyti ma?a pergale. Sekite ne tik konkurentus, bet ir J?s? preki? ar paslaug? sferos atstovus u?sienio rinkose. Steb?kite garsiausi? prekini? ?enkl? elgsen? internete bei socialin?je medijoje, nes tik tokiu b?du gal?site perprasti s?kming? kampanij? prie?astis, kurias gal?site panaudoti patys. ? Ar ?ia pataik?me? Vienas svarbiausi? ?ingsni? pradedant versl? ar bet kok? projekt? - ai?kiai ?inoti, kas bus pirk?jas, tiksliau tariant, ? kokia yra tikslin? auditorija. Sunku patik?ti, bet ?ia Jums v?l pagalbos rank? tiesia konkurentai ? jums tereikia per?velgti j? socialini? tinkl? profilius, pirk?j? atsiliepimus ? gr??tam?j? ry??. Taip lengvai atliksite pavir?utin? analiz?, kokio am?iaus ir socialinio sluoksnio vartotojai komunikuoja su rinkos konkurentais. Nepamir?kite, kad pritaikyti ?inut? vartotojo interesams yra labai svarbus darbas. 684,478 ?inu?i? yra paskelbiama Facebook erdv?je kiekvien? minut?, tad ?mon?s tikrai turi i? ko rinktis. B?kite tais, kuri? prane?im? ir ??valg? laukia J?s? tikslin? grup?. ? Dvi rinkos. Steb?dami konkurentus internetin?je erdv?je da?nai pastebime, kad rinkos lyderiai ir rinkos lyderiai internete ne visuomet sutampa, tai rei?kia, kad net ir stipriausi J?s? konkurentai gali b?ti neveikl?s internete, o tai yra puiki proga i?siver?ti ? priek? ir u?imti ne?tik?tinu grei?iu besiple?iant? internetini? pardavim? pasaul?. Jau daugiau kaip 45 % Lietuvos interneto vartotoj? apsiperka internetu, o bendros metin?s prekybos apimtys siekia daugiau kaip 500 mln. lit?, tod?l galima dr?siai teigti, kad egzistuoja dvi rinkos ? ?prasta bei internetin?. Kurios viet? u?imsite J?s? ?ilta vietel?. Atlik? i?sami? konkurent? internetin?s rinkodaros ir elgsenos analiz?, tr?kumus galite paversti stipryb?mis si?lydami savo potencialiam klientui tai, ko nesi?lo niekas kitas. ?mon?s m?gsta i?skirtinum? ir jiems rodom? d?mes?, o internetinis marketingas yra unikalus ?rankis pasiekt? ?? tiksl?. Nuo ko prad?ti? Helis.lt specialistai si?lo atsi?velgti ? tai, kur j?s? konkurentai yra nepavejami, o kur yra daromos klaidos. Tokiu b?du galite rasti ni?as savo veiklai, o tai leis s?kmingai veikti. Juk mokytis i? kit? klaid? yra ma?iau skausminga, ar ne? ? Tiksl?s ??viai. Net ir didel?s kompanijos bei prekiniai ?enklai taupo pinigus ? per?vegdami, kokioms prek?ms ar paslaugoms yra metamos did?iausios investicijos internetinei rinkodarai, pvz., Google AdWords kampanijai, puikiai matysite, kur konkurencija yra sunkiai ?veikiama, o kur galite pralenkti savo konkurentus. Steb?dami rinkos dalyvius i?moksite tiksliai sm?giuoti ten, kur pasieksite norimus rezultatus. Du tre?daliai ?moni? vadov? svarsto didinti i?laidas internetin?s rinkodaros pl?trai, tad steb?kite j? veikl? ir nebijokite eksperimentuoti, nes internete taip pat laimi originalumas bei sveikas ???lumas. Konkurentai jums gali suteikti ne tik papildomos motyvacijos, ar priversti pasitempti, bet kiekvienasa i? j? gali duoti ne?kainojamos naudos siekiant pagerinti komunikacij? su klientais, didinant reklamos apsukas, o taip pat i?likti unikaliu rinkos dalyviu. Galiausiai, ?inodami konkurentus ir j? taktik?, galite apginti savo bandeli? kepykl?l?, atsakydami ?inute, kuri lems j?s? pergal?: ?ir ?mon?s gal?s paragauti pa?ios skaniausios bandel?s pasaulyje?. ? Pareng?: www.helis.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|