KPMG tyrimas: bankai seka paskui vartotojus ? keliasi ? interneto tinklus |
E-verslas |
Antradienis, 21 Sausis 2014 11:15 |
? Pasaulinis audito, mokes?i? ir konsultacij? ?moni? tinklas KPMG pristat? naujausi? ap?valg? ?Social Banker v2.0? , kurioje ap?velgiamos naujausios bank? pl?tros interneto socialiniuose tinkluose tendencijos. ? Ap?valgos autoriai pastebi, kad spar?iai besikei?ianti verslo aplinka ver?ia bankus ie?koti nauj? pardavim?, bendravimo su klientais kanal?. Tod?l populiar?jant interneto socialiniams tinklams, vis daugiau bank? ie?ko galimybi? ?Facebook?, ?Twitter? ir kituose vartotoj? pam?gtuose socialiniuose tinkluose, o plintant i?maniesiems ?renginiams ? pristato aplikacijas, skaitmenines klient? aptarnavimo platformas. ? Pasak ?KPMG Baltics? ? ?moni? finans? skyriaus vadovo Dariaus Klima?ausko, ?i pasaulin? tendencija akivaizdi ir Lietuvoje. ? ?Optimizuodami veikl? Lietuvos bankai ma?ina klient? aptarnavimo skyri? skai?i? ir vis daugiau paslaug? teikia internete. Jau dabar bankai gali pasigirti ?sp?dingais rodikliais ? Lietuvos bank? asociacijos duomenimis, ?alies bankai turi daugiau nei 3,7 mln. internetin?s bankininkyst?s vartotoj?. Tod?l skaitmenin? erdv? ir ypa? interneto socialiniai tinklai tampa vis svarbesniu kanalu bankams reputacijai kurti ir stiprinti, pritraukti naujus ir i?laikyti esamus klientus, pristatyti naujas finansines paslaugas ar aptarnauti klientus. ? ? Pasak D. Klima?ausko, pagrindiniai Lietuvos bankai jau dabar yra pakankamai aktyv?s socialiniuose tinkluose ? pavyzd?iui, aktyviai bendrauja su klientais ir reklamuoja paslaugas populiariausiame ?alyje ?Facebook? tinkle, pristato naujienas ?YouTube?, kuria mobili?sias program?les i?mani?j? prietais? naudotojams. ? Naujausia KPMG tendencij? ap?valga ?Social Banker v2.0? parod?, kad bankai skaitmenin?je erdv?je randa vis nauj? b?d? pasiekti vartotojus ir tik?tina, kad netolimoje ateityje nema?ai ?i? naujovi? pritaikys ir Lietuvos bankai. ?Social Banker v2.0? autoriai pateikia svarbiausias bank? veiklos interneto socialiniuose tinkluose tendencijas. ? Stiprinti santykius su vartotojais, kurti pasitik?jim? Interneto socialiniai tinklai bankams gali b?ti efektyvus ?rankis reputacijai kurti ir ugdyti vartotoj? pasitik?jim?. Socialiniai tinklai atveria bankams galimybes ne tik pristatyti naujas paslaugas ar rinkodaros akcijas, bet ir i?sakyti savo po?i?r? ? visuomenei r?pimus klausimus apie bank? sektori?, finans? rinkas, perteikti banko vertybes. Interneto socialiniai tinklai suteikia daug galimybi? dialogui su klientais ? bankas gali skatinti diskusijas su vartotojais, atsakyti ? visuomenei r?pimus klausimus ir perteikti savo po?i?r? svarbiais socialiniais klausimais. Atvirumas ir noras bendrauti internete stiprina vartotoj? pasitik?jim? banku, didina jo reputacij? visuomen?je. ? Banko paslaugos ? ?Facebook?e? Socialiniai tinklai, tokie kaip ?Facebook?, gali b?ti ne tik ?rankis informuoti klientus ar stiprinti reputacij?, ta?iau ir vieta, kurioje bankas gali teikti savo tiesiogines paslaugas. Paradoksalu, inovatyviausius sprendimus si?lo ne Vakar?, o Afrikos bankai. KPMG tyrime detalizuojamas ?GTBank? pavyzdys ? ?is bankas dal? paslaug? teikia b?tent socialiniuose tinkluose ? pavyzd?iui, banko ?Facebook? profilyje galima atsidaryti banko s?skait?, atlikti pinig? pervedimo transakcij?, sumok?ti u? paslaugas ir pana?iai. Bankas skiria didel? d?mes? jaunimo segmentui ir mobiliajai bankininkystei. ?GTBank? inovacijos sulauk? didelio klient? d?mesio ? 2013 met? prad?ioje banko ?Facebook? profilio gerb?j? skai?ius perkop? 1 mln. rib?. ? Banko vadovo balsas socialiniame tinkle Asmeninis banko vadovo ?Facebook? ar ?Twitter? profilis ar tinklara?tis taip pat yra veiksmingas ?rankis stiprinti banko reputacij?. Asmenin? bankininko erdv? internete suteikia ?veid?? ir pa?iam bankui, kuris da?nai vartotojo akyse yra suvokiamas, kaip tik ??alta? verslo strukt?ra. ?Social Banker v2.0? pateikiama s?kming? pavyzd?i?, kaip ?mon?s vadovai savo asmeniniame socialinio tinklo profilyje perteikia ne tik bankui ?inias banko klientams, svarbiomis su banko veikla susijusioms interes? grup?ms ar banko darbuotojams. ? Crowdsourcing?as ? vidinei banko kult?rai formuoti Crowdsourcing (minios paslauga) ? populiar?jantis rei?kinys versle, kai paslaugoms ar produktams kurti, tobulinti, id?joms generuoti u?sakovas pasitelkia ne konkre?i? ?mon? ar specialist?, bet pra?o interneto bendruomen?s pagalbos. ?is ?rankis yra patogus, nes leid?ia pritraukti daug ir ?vairi? id?j?, ta?iau komplikuotas, nes valdyti crowdsourcing?? yra sud?tinga, o rezultatas gali b?ti nenusp?jamas. ? Ta?iau KPMG specialistai pabr??ia, kad ?iuolaikiniai bankai ?? ?rank? gali pasitelkti banko vidinei kult?rai formuoti. Siekdami b?ti atviresni, bankai privalo labiau atsiverti ir priimti id?jas, kurias si?lo visuomen?. Jau dabar keletas globali? pasaulio bank? internete yra suk?r? bendravimo platformas, kuriose si?lo vartotojams si?lyti id?jas, kokie tur?t? b?ti banko strateginiai u?daviniai, kaip gerinti klient? aptarnavim?, kokias socialines iniciatyvas bankas tur?t? pl?toti. ? Virtualios valiutos ? galimyb? ar gr?sm?? Pasaulyje vis labiau plinta ?vairios virtualios valiutos, daug?ja galimybi? atsiskaityti jomis internete. Pavyzd?iui, populiariausia virtualia valiuta bitkoinais legaliai galima atsiskaityti daugiau t?kstantyje ?vairi? elektronini? parduotuvi? ir ?is skai?ius vis did?ja. Savo virtualia valiuta leid?ia atsiskaityti ir ?Facebook? (?Facebook? kreditai), o inovatyvius virtualius atsiskaitymo b?dus pristato vis daugiau bendrovi?. Bankams virtualios valiutos yra ir galimyb?, ir nema?a rizika. Virtualios valiutos yra paremtos vartotoj? pasitik?jimu, o ?ios rinkos reguliavimas yra minimalus. Kol kas bankai atsargiai stebi virtuali? valiut? bum?, nes pavoj? yra nema?ai ? pradedant saugumo i???kiais ir baigiant besiformuojan?iais ?i? valiut? kain? burbulais. ? Daugiau ?aidim? ir pramog?! Bankai susiduria su i???kiu, kai finansin?mis paslaugomis reikia sudominti jaunesnius (20-30 met?) vartotojus, kuriems tradiciniai banko pasi?lymai da?nai b?na ne?dom?s. Skaitmenin?je erdv?je populiar?ja vadinamoji gamification strategija, kai informacija, produktai ir paslaugos pristatomos ?aid?iant virtualius ?aidimus ir bendraujant su draugais interneto socialiniuose tinkluose. ? Apie KPMG KPMG ? pasaulinis audito, mokes?i? ir konsultacij? ?moni? tinklas, veikiantis 155 pasaulio ?alyse ir turintis 155 000 dirban?i? specialist?. KPMG Lietuvoje yra viena pirmaujan?i? mokes?i?, audito ir konsultavimo paslaug? teik?j?. |
Susijusios naujienos: |
---|
|