LOGIN 2014: ?Skaitmenine karta? ? geba kurti revoliucijas, bet neturi ateities plano |
E-verslas |
Trečiadienis, 09 Balandis 2014 10:58 |
? ??ios ?skaitmenin?s kartos? atstovai yra ne tik 15-35 met? am?iaus, j? apstu ir tarp keturiasde?imtme?i?, ir vyresnio am?iaus ?moni?. J? bendras skiriamasis bruo?as ? nuolatinis ?sitraukimas ? skaitmenin? erdv?. ?is faktorius daro ?tak? elgesio ir netgi smegen? poky?iams, tod?l siekiant efektyvesn?s komunikacijos, b?tina ? tuos poky?ius ?sigilinti ir juos suprasti?, ? sako L. ?iautkulis. Pasak specialisto, skaitmenin?s kartos atstov? i? kit? i?skirti nesunku, kadangi tokiems ?mon?ms ?vaizdis internete jau tap?s svarbesniu u? ?vaizd? realiame gyvenime: savo skaitmenini? profili? palaikymui ir valdymui toks asmuo skiria didel? savo laiko dal?, tod?l daugiau komunikuoja tekstu nei gyvai. ? Kitas ?ios kartos bruo?as ? meistri?kas manipuliavimas naujausiomis technologijomis. ?T?kstantme?io? karta ?aibi?kai nardo technologijose ir ?ino, kaip jas pasitelkus sukelti nacionalin? jud?jim? ? vos per vien? sekund? bet kur? politik? paversti pajuokos objektu ir su?lugdyti jo politin? karjer?, ? skaitmenin?s kartos atstovo portret? pie?ia L. ?iautkulis. ? Tur?damas per daug pasirinkim?, skaitmeninis vartotojas renkasi nesirinkti, tad jo atsitiktiniai sprendimai ? kasdienyb?. Perkrautas informacijos chaoso, skaitmeninis ?mogus tampa lengva ?auka? rinkodaros atstovams.? ? Kompanijos ?Microsoft? reklamos specialistas Chris?as James?as pastebi, kad apib?dinimas ?t?kstantme?io karta? daugeliui rinkodaros atstov? sukelia netikrumo jausm?: ??i karta nuolat ?okin?ja nuo vieno i?maniojo telefono prie kito, ?aidimus kasdien ?aid?ia vis naujesniame ?renginyje ? kompiuteryje ar plan?et?je, tad juos surasti ir patraukti d?mes? ? n?ra lengva.? ?Microsoft? duomenimis, ?ios kartos atstov? labai toli ie?koti nereikia ? 24 proc. viso pasaulio ?t?kstantme?io? atstov? galima rasti besinaudojan?ius pokalbi? programa ?Skype?, suteikian?ia jiems prieinamumo ir asmeni?kumo ?prieglobst??. ? Nors nuo interneto priklausantys skaitmenin?s kartos atstovai nuolat siekia gr??tamojo ry?io ir d?mesio socialiniuose tinkluose, kaip vienintelio socialinio patvirtinimo ?rodymo, asmeniniam bendravimui nevengia pasitelkti ir kitas terpes. ?Bandydami atsijoti seniai atnaujintas vartotoj? b?senas socialiniuose tinkluose, nykstan?ias ?Twitter? ?inutes ar ie?koti aktualij? jau pa?alintuose asmeniniuose ?ra?uose, rinkodaros atstovai bando ??velgti nauj? tendencij?, kuri pritrauks daugiausiai skaitmenin?s kartos atstov? d?mesio?, ? rinkodaros atstov? ?iandieninius siekius pristato Ch. James?as. ? Ar jie pasieks ko nori ? n?ra garantij?, kadangi, pasak L. ?iautkulio, skaitmenin?s kartos atstovai ateities plano neturi: viskas kei?iasi pernelyg greitai, tod?l sudarin?ti ateities scenarijus ir ilgiau u?sib?ti vienoje vietoje ? ne j? tikslas. ? Baland?io 10-11 dienomis progreso konferencijoje LOGIN, kuri? pristato telekomunikacij? bendrov? ?Omnitel?, Chris?as James?as (baland?io 10 d. 11 val.) ir Linas ?iautkulis (baland?io 11 d. 10 val.) dalinsis ??valgomis apie ?skaitmenin? kart??, kintant? vartotoj? gyvenimo b?d? bei verslui kylan?ius i???kius. |
Susijusios naujienos: |
---|
|