"Microsoft" kurs? treneris ves seminar? apie internetin? rinkodar? Lietuvoje |
E-verslas |
Antradienis, 31 kovas 2009 13:12 |
?. m. baland?io 23 d. Vilniuje lankysis ir seminar? Lietuvos rinkodaros specialistams ves "Microsoft" skaitmenin?s rinkodaros kurs? treneris Nick Baggott i? D. Britanijos. Seminar? pristato konferencij? ir vidini? mokym? organizatorius "Best Marketing".
Skaitmeninei rinkodarai ?mon?se skiriamas vis didesnis d?mesys. Terminus "Web 2.0", "SEO", tinklara??iai, "Pay Per Click" ?ino daugelis. Ta?iau ?g?d?iais, kaip efektyviausiai i?naudoti ?iuos internetin?s rinkodaros ?rankius, ir kokios yra naujausios tendencijos ?ioje veikloje gali pasigirti toli gra?u ne kiekvienas. B?tent ?iame seminare bus suteikta visapusi?ka informacija apie geriausius internetin?s rinkodaros pavyzd?ius. Skaitmenin?s rinkodaros profesionalas N. Baggott yra keli? rinkodaros institut? profesorius, ir turb?t labiausiai ?inomas d?l rengiam? vidini? kurs? ir mokym? "Microsoft" specialistams. Jis taip pat vadovauja skaitmenin?s rinkodaros agent?rai "Navigate Consulting", ir dirba su tokiais klientais kaip "Microsoft"," Google", "Kodak", "Unilever", "Nestle", "Toshiba", "Manchester United". "Nick labai nusimanantis ir ?domus mokym? treneris, turintis gil? suvokim? apie skaitmenin? rinkodar?. Jis geba pademonstruoti, kaip skaitmeniniai kanalai gali b?ti panaudojami pl?tojant ry?i?/santyki? rinkodaros programas prakti?kai",- teigia "Microsoft" atstovas Tamie Zrecny. Seminaro Vilniuje metu dalyviai i?moks kurti ar tobulinti programas, matuojan?ias ir gerinan?ias skaitmenin?s medijos efektyvum?. Taip pat gilinti ?inias tokiose srityse: "SEO", "Pay Per Click", "Google AdWords", socialiniai tinklai, tinklara??iai, internetin? reklama, vartotoj? elgsena, e-pa?to rinkodara, klient? profiliavimas ir daug kit?. Pats prane??jas N. Baggott b?sim? seminar? apib?dina taip: "Seminaro turinys ? tikrai ?vie?ias ir naujas. Saky?iau, kad sesija yra idealiai pritaikyta ?mon?ms, kurie dirba rinkodaros srityje, bet n?ra skaitmenin?s rinkodaros specialistai. Tai n?ra technin? sesija, bet orientuota ? prakti?kum? ir veiksm? ? dalykus, kuriuos jie gali daryti i?kart gr??? po seminaro." Tai jau antras "Best Marketing" renginys ?iais metais po kovo m?n. rinkodaros pasiekim? konkurso "Password 2009". Seminaro tema: internetin? rinkodara ?altinis: infolaukas.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|