Tyrimas: kas lemia el. parduotuvi? s?km? Lietuvoje? |
E-verslas |
Antradienis, 05 Lapkritis 2013 12:15 |
? Kli?tys spartesnes pl?trai Apklausos dalyviai i?skyr? ir pagrindines prie?astis, kurios trukdo dar spartesnei el. prekybos pl?trai Lietuvoje. Svarbiausia kli?timi ?vardinta ?alies gyventoj? perkamoji galia ? j? min?jo 40 proc. apklaust?j?. 27 proc. mano, kad dalies gyventoj? nenor? pirkti internetu lemia nerimas d?l saugumo, 23 proc. ?sitikin?, jog daliai interneto vartotoj? tr?ksta ir reikiam? ?g?d?i?. ?El. parduotuvi? skai?ius Lietuvoje yra nema?as. Ta?iau vertinant ne tik kiekybi?kai, bet ir kokybi?kai ? vaizdas kiek kitoks. Didel? dalis lietuvi?k? el. parduotuvi? gan m?g?ji?ko lygio, kai kur net n?ra integruot? tiesioginio atsiskaitymo galimybi? ? u? pasirinkt? prek? reikia mok?ti atskirai jungiantis per bank? ir atliekant pavedim? pagal gaut? s?skait?. Tokios el. parduotuv?s labiau primena katalogus internete. Rinkai dar tr?ksta brandos?, - mano did?iausios lietuvi?kos el. parduotuv?s Pigu.lt vadovas Dainius Liulys. ? Motyvai ?kurti el. parduotuv? Pagrindiniu motyvu ?kurti el. parduotuv? Lietuvoje paprastai tampa iki tol vykdyta tradicin? prekybin? veikla: 3 i? 10-ies apklaust?j? teig?, kad el. parduotuv? suk?r? kaip papildom? pardavimo kanal? ?alia anks?iau veikusios fizin?s parduotuv?s. Ketvirtadalis apklaust?j? nurod?, jog ? el. prekybos srit? ?eng? nor?dami prad?ti nuosav? versl? ir u?sidirbti pinig?. Lietuvos el. prekybos asociacijos duomenimis, per pastaruosius 5 metus Lietuvoje ?steigta daugiau nei 300 nauj? el. parduotuvi?. 2007 m. j? buvo apie 40, ?iemet ? per 400. ? S?km?s receptas ?Apklausos metu taip pat nor?jome su?inoti, koks el. parduotuvi? s?km?s receptas. Kaip svarbiausi? s?km?s komponent? j? savininkai ir vadovai nurod? plat? preki? ir paslaug? pasirinkim? ? j? min?jo kiek daugiau nei penktadalis apklaust?j?. Taip pat didel? ?tak? el. prekybos verslui turi si?lom? kain? patrauklumas (18 proc.), el. parduotuv?s patikimumas ir patogumas (po 15 proc.)?, - i?vadomis dalijosi mok?jimo internetu b?do ?Sving? rinkodaros vadov? Simona Savickien?. Apklausoje dalyvavo 30 skirtingo dyd?io lietuvi?k? el. parduotuvi?, prekiaujan?i? ?vairi? kategorij? prek?mis, vadovai ir savininkai. Apklausa atlikta 2013 m. rugpj??io m?n. mok?jimo internetu b?do ?Sving? iniciatyva. ?Sving? ? ?iemet Lietuvoje pristatytas mok?jimo internetu b?das, suteikiantis galimyb? u? prek? sumok?ti per 14 dien? be joki? papildom? mokes?i?. Perkant pakanka nurodyti tik el. pa?to adres?. |
Susijusios naujienos: |
---|
|