Kaip atrodo ?Facebook? po trej? met? egzistavimo |
Interneto Gidas |
Penktadienis, 28 Gegužė 2010 17:01 |
![]() ?FarmVille? Jei egzistuot? vienas ?odis, kuris gal?t? reziumuoti ?Facebook? socialinio tinklo pastar?j? met? s?km?, tai tas ?odis b?t? ?FarmVille?. ?is ?aidimas pasirod? lygiai prie? metus ir i?populiar?jo akimirksniu. Per pastaruosius 12 m?nesi? mes steb?jome kaip did?iausias internetinis socialinis tinklas tapo did?iausia ?aidim? platforma, apie kuri? kalbama kiekvienoje ?ios industrijos konferencijoje. Kitokio tipo ?aidimai tinkle egzistavo jau kuris laikas, ta?iau ?FarmVille? pasiek? tokius vartotoj? skai?ius, kuri? niekas negal?jo ?sivaizduoti. Per did?iausio populiarumo laikotarp? ?FarmVille? buvo pasiek?s 83 milijonus 755 t?kstan?ius 953 vartotojus (?i? met? kovo 11). Nuo to laiko vartotoj? skai?ius prad?jo. ?Facebook? kovoja su virusais Vis did?jantis spam?o kiekis privert? ?Facebook? k?r?jus imtis grie?t? ir drasti?k? veiksm? prie? ?ias virusines programas. ?Facebook? rekonstravo vis? svetain?s strukt?r? ? tiek vidin? architekt?r?, tiek i?orin? vartotoj? s?saj?. Pra?jusi? met? spalio pabaigoje, pasklido gandai, kad ?Facebook? ruo?iasi i?trinti absoliu?iai visas programas, kurios veikia virusiniu principu, kad suma?int? siun?iamo spam?o kiek?. Po keli? dien? ?Facebook? sureng? susitikim? visiems program? gamintojams ir prane?? apie socialinio tinklo pakeitimus. Gamintojai su?inojo, kad ?Facebook? k?r?jai panaikino prane?im? sistem?, kuri ir buvo pagrindin? vieta per kuri? vartotojus pasiekdavo nepageidaujama informacija. Buvo akivaizdu, kad tokie pakeitimai neigiamai palies program? gamintojus. Kai kurios programos i? karto prarado nuo 10 iki 25 procent? savo m?nesini? vartotoj?. Tiesa, kai kuriems gamintojams, tokiems kaip ?FarmVille? k?r?jui ?Zynga?, pavyko i?sider?ti ?iokias tokias virusin?s reklamos galimybes. Kompanija su ?Facebook? pasira?? penkeri? met? bendradarbiavimo sutart?, kurios s?lygos nebuvo atskleistos. Kontraversi?ki socialinio tinklo poelgiai Kiekvienas sistemos pakeitimas, leisdavo tam tikriems k?r?jams manipuliuoti sistema savo reikm?ms. ?i problema jau buvo pla?iai apra?yta tada, kai ?Facebook? at?vent? savo antr?j? gimtadien?. Socialinis tinklas u?draud? du did?iausius reklam? transliuotojus savo sistemoje. Tai nebuvo kontraversi?k? poelgi? pabaiga. ?Facebook? buvo priverstas nuolat keisti ir tobulinti savo reklamos platinimo s?lygas, siekdamas suvaldyti tre?i?j? ?ali? tinkl? interesus ir ?tak?. Tokie ?aidimai tarp program? gamintoj?, reklamos platintoj? ir ?Facebook? truko beveik keturis m?nesius, kol pagaliau ?Facebook? dar syk? transformavo sistem? ir pakeit? reklamos bei k?r?j? s?lygas. Tai privert? visas ?mones, veikian?ias socialiame tinkle, i?sivalyti nuo ?iuk?li?, spam?o ir virus?. ?Facebook? tinklo kry?kel? ?ven?iant tre?i?j? ?Facebook? socialinio tinklo gimtadien?, program? k?r?jai ir pati kompanija, atsid?r? kry?kel?je. Kompanija tur?jo vienoki? privatumo politik?, ta?iau vartotojai atsisak? j? pripa?inti ir kompanija suvok?, kad gali netekti didel?s dalies savo vartotoj?. Kompanija ?iuo metu m?gina u?tildyti vis? privatumo politikos skandalo ?leif?, tod?l ?Facebook? jubiliejus n?ra garsiai ?ven?iamas. Socialinis tinklas vis auga, kompanija per trejus metus ?veik? daugyb? kli??i?, ta?iau sunkiausi ?io verslo netik?tumai dar vis prie?akyje. ?Facebook? tampa vis sunkiau nurodin?ti program? gamintojams, kokias programas jie gali kurti, o koki? ne. Per ateinan?ius metus, mes ir v?l gal?sime steb?ti ?Facebook?, program? gamintoj?, reklamos tiek?j? ir vartotoj? santyki? peripetijas. ?altinis: ![]() |
Susijusios naujienos: |
---|
|