
Oficialiame „YouTube“ tinklaraštyje pateiktas pranešimas pasakoja apie planus greitu metu pakeisti serviso dizainą, per kelias valandas surinko kelis tūkstančius daugiausia piktų komentarų. Šiuo metu šis pranešimas buvo peržiūrėtas daugiau kaip 60 tūkstančių kartų.
Daugelis žmonių naujuose „YouTube“ apipavidalinimo variantuose pastebėjo panašumą į socialinį tinklą „MySpace“, dažnai kritikuojamą dėl savo ginčijamo dizaino.
„YouTube“ atstovai pažadėjo atsižvengti į komentaruose padarytas pastabas ir jų pagrindu priimti sprendimą. Tačiau, „Facebook“ socialinio tinklo pavyzdys rodo, kad jo vadovas Markas Cukerbergas neva davęs nurodymą netenkinti naudotojų įgeidžių. Greičiausiai ir „YouTube“ nekeis išankstinių savo planų.
Kūrėjų pasakojimas apie naujas „YouTube“ galimybes:
Parengė: redakcija
Šaltinis: The Guardian ir YouTube Blog