
Naujas servisas pavadinimu „Vevo“ pradės darbą jau šiais metais. Vartotojai galės nemokamai peržiūrėti visą „Universal“ katalogą iš 10 tūkstančių vaizdo klipų. Kiekvienas klipas bus su reklama.
Pelną iš reklamos „YouTube“ ir „Universal“ dalinsis tarpusavyje. Pajamos bus gaunamos ir iš reklaminių skelbimų „Vevo“ kanale ir grotuve, skirto video failų atkūrimui, kurį galima įterpti į socialinių tinklų, tinklaraščių ir į kitų resursų puslapius. Grotuvas turės mygtuką, kurį paspaudus „iTunes Store“ ir „Amazon.com“ parduotuvėse bus galima įsigyti patikusį kūrinį. Bet prekiauti video klipais nesiruošiama.
„Vevo“ paleidimui kompanija „Universal“ išleis dešimtis milijonų JAV dolerių, todėl servisas visiškai priklausys jai ir taps jos dukterine įmonę. „YouTube“ suteiks tik savo technologiją. Dalyvauti projekte ketina ir kitos kompanijos: „Warner Music Group“, „Sony Music Entertainment“ ir „EMI Group“. Šiuo metu „Universal“ vykdomasis direktorius Dagas Morisas su jomis derasi.
Pelną iš reklamos „YouTube“ ir „Universal“ dalinsis tarpusavyje. Pajamos bus gaunamos ir iš reklaminių skelbimų „Vevo“ kanale ir grotuve, skirto video failų atkūrimui, kurį galima įterpti į socialinių tinklų, tinklaraščių ir į kitų resursų puslapius. Grotuvas turės mygtuką, kurį paspaudus „iTunes Store“ ir „Amazon.com“ parduotuvėse bus galima įsigyti patikusį kūrinį. Bet prekiauti video klipais nesiruošiama.
„Vevo“ paleidimui kompanija „Universal“ išleis dešimtis milijonų JAV dolerių, todėl servisas visiškai priklausys jai ir taps jos dukterine įmonę. „YouTube“ suteiks tik savo technologiją. Dalyvauti projekte ketina ir kitos kompanijos: „Warner Music Group“, „Sony Music Entertainment“ ir „EMI Group“. Šiuo metu „Universal“ vykdomasis direktorius Dagas Morisas su jomis derasi.
Parengė: redakcija
Šaltinis: tech.yahoo.com