Fokusas: vien? telefono numer? aptarnavo du skirtingi operatoriai |
Mobilusis pasaulis |
Penktadienis, 09 kovas 2012 16:42 |
? ?Ar teko kam nors tur?ti t? pat? telefono numer? dviejuose skirtinguose mobiliojo ry?io tinkluose?? ? tokia Dominyko Leono Mie??no ?inut? socialiniame tinkle ?Facebook? pirmiausia prajuokino, o v?liau ir suintrigavo. Paklaustas, kaip tai nutiko, jis paai?kino, kad klaida ?siv?l? kei?iant mobiliojo ry?io operatori? ? i? ?Omnitel? pereinant ? ?Tele2? ? ir pasiliekant t? pat? telefono numer?. ?Numer? tur?jo perkelti vakar ar ?iandien, bet nauj? kortel? ?d?jau ? kit? telefon? prie? kelias dienas ir ji jau veik?. Taigi ma?daug dvi dienas tur?jau dvi skirting? operatori? veikian?ias korteles. I? abiej? gal?jau skambinti ir si?sti SMS, o gav?jui buvo rodomas tas pats telefono numeris?, ? pasakojo D.Mie??nas. Kol veik? abi kortel?s, skambu?iai pirmiausia buvo nukreipiami ? ?Omnitel? tinkl?. ?i mai?atis suk?l? ir nedideli? nepatogum? ? vietoje dviej? telefon? vaikinui teko ne?iotis tris. Mobiliojo ry?io operatori? atstovai nustebo i?gird? apie tok? atvej?, ta?iau pripa?ino, kad toki? atvej? kartais nutinka. ?Toki? atvej?, kai tas pats numeris perk?limo metu kur? laik? veikia dviej? operatori? tinkluose, kartais pasitaiko visiems operatoriams, d?l technini? prie?as?i??, ? sak? ?Omnitel? ry?i? su visuomene vadov? Daiva Selickait?. |
Susijusios naujienos: |
---|
|