?Omnitel? mobiliojo interneto ?garantija? nustebino konkurentus |
Mobilusis pasaulis |
Trečiadienis, 02 kovas 2011 13:48 |
![]() ?Omnitel? vakar prane??, kad klientai, ?sigij? mobiliojo interneto paslaug? arba mobiliojo interneto paslaug? su modemu, gal?s per 14 dien? gr??inti modem? ir nutraukti sutart?, jeigu paslaug? kokyb? neatitiks j? l?kes?i?. ?Bit?s? i?platintame komentare pabr??iama, kad ?i bendrov? savo klientams duoda nemokamai testuoti mobil?j? internet? dar prie? j? u?sisakant, tod?l vartotojai gali i? anksto ?sitikinti ry?io ir duomen? perdavimo kokybe, i?bandyti j? savo nam?, darbo ar kitose vietose. ?Jei vis d?lto klientas i?band?s ir ?sigij?s mobiliojo interneto paslaug? nori jos atsisakyti, ? tokius pra?ymus reaguojame lanks?iau ir anuliuojame isipareigojimus?, ? sak? Raminta Rimkien?, ?Bit?s Lietuva? atstov? ry?iams su visuomene. ?Tele2? vie??j? ry?i? vadovas Andrius Baranauskas, komentuodamas ?Omnitel? iniciatyv?, sak?, kad ?Tele2? mobil?j? internet? pasirink? vartotojai gali pasinaudoti nemokama galimybe gr??inti ?rang? ir nutraukti sutart? be papildom? s?lyg? per septynias dienas. ?Atsisakius paslaugos nereikia mok?ti joki? mokes?i? ar s?skaitos u? naudojimosi internetu laik?. Tokiu b?du i?bandyti ir pasirinkti pigiausi? ?Tele2" internet? galima nepatiriant joki? i?laid?. Mobiliojo interneto paslaug? sutartis ?Tele2? aktyvuoja pra?jus savaitei nuo pasira?ymo, jei klientas per ?? laikotarp? nesikreipia ? bendrov?", ? sak? jis. ?altinis: ![]() |
Susijusios naujienos: |
---|
|