
Bendrovės pajamos siekė 110 mln. pajamų – tiek pat, kiek ir analogišku praėjusių metų laikotarpiu, sakoma bendrovės pranešime.
Pasak Petro Masiulio, „Tele2“ generalinio direktoriaus, didesnį pelną lėmė toliau mažėjusios bendrovės sąnaudos, atsigaunantis vartojimas rinkoje ir po krizės keitęsi vartotojų įpročiai.
Pranešama, kad „Tele2“ klientų skaičius pirmąjį ketvirtį augo 3,4 proc. ir pasiekė 1,67 mln. Bendrovės verslo klientų skaičius siekė 93,2 tūkst.
„Tele2“ pernai aptarnavo didžiausią pokalbių srautą Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per praėjusius metus „Tele2“ tinkle vartotojai kalbėjo daugiau nei 2,8 mlrd. minučių, sakoma pranešime.