Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai
Žaidimai
Pirmadienis, 18 Liepa 2016 15:40

Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

Žaidimų entuziastai pristato tris žaidimus, kuriuos rekomenduotų išbandyti kiekvienam.

„Dead Island“ — žaidimas nuotykių ir netikėtumo mėgėjams. Pradėdami žaidimą ir peržiūrėję nuotaikingą įvadinį vaizdo intarpą, gausime pasirinkti vieną iš keturių galimų veikėjų, su kuriuo nesiskirsime iki pat paskutinės misijos. Kiekvienas iš jų turi išskirtinių įgūdžių bei gali atlikti įsiučio ataką. Misijų principas labai paprastas: randate prieglobstį  ir vykdote užduotis. Įvykdę jas pasieksime kitą prieglobstį, kur taikomas tas pats principas. Sąžiningai jas vykdant, kaip atlygį galima susirinkti nemažą kiekį modifikacijos planų. Svarbiausias dalykas — vengti zombių, norinčių jus nužudyti.

„Game of Thrones“ — žaidimas, sukurtas remiantis garsiuoju televizijos serialu. „Game of Thrones“ sugrąžins žaidėją į riterių laikus. Pati žaidimo istorija šiek tiek skiriasi nuo kitų serialo dalių, tačiau misija yra aiški — turėsite užvaldyti miestelį bei ten įvesti savąją tvarką. Žaidėjams gali pasirinkti norimą klasę, kurios atsako už savitus gebėjimų medžius bei naudojamų ginklų ir šarvų spektrą. Papildomai leidžiama naudoti specializacijos ir gebėjimų taškus, o įdomiausiais atrodo stiprybių ir silpnybių pasirinkimas.

„The Walking Dead“ dar vienas žaidimas paremtas to paties pavadinimo komiksais. Daugeliui šis žaidimas gali būti pažįstamas ir iš TV serialo tuo pačiu pavadinimu. „The Walking Dead priskiriamas veiksmo, nuotykių ir žaidimų vaidmenimis žanrams. Kitaip nei kituose su zombiais ir negyvėliais susijusiuose žaidimuose, „The Walking Dead“ yra orientuotas į žaidimo personažus ir jų išgyvenimus nei į patį veiksmą.

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).

  • Kitąmet sulauksime Call of Juarez: Gunslinger (2012-09-10)

    Ketvirtasis Call of Juarez serijos žaidimas dienos šviesą išvys kitąmet. Ubisoft šiandien prabilo apie Call of Juarez: Gunslinger, kuris bus parsisiunčiamas internetu.

    Call of Juarez: Gunslinger kuriamas Techland studijoje, kuri iki šiol sukūrė visas serijos dalis, nukeliančias jus į senuosius Laukinius Vakarus. Žaidėjams teks įsijausti į premijų medžiotojo vaidmenį, kurio užduotis – nukauti baisiausius vakarų banditus, tarp kurių tokios istorinės asmenybės, kaip Billy the Kid, Jesse James ir Pat Garrett.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed