Paaiškėjo Battlestations: Pacific išleidimo data
Žaidimai
Antradienis, 17 kovas 2009 12:10
Balandį Square Enix žaidimų kūrėjai tikisi užbaigti istorinę realaus laiko strategiją Battlestations: Pacific. Eidos Interactive žaidimų leidėjai paskelbė prognozuojamas išleidimo datas. JAV krantus žaidimas pasieks anksčiausiai – jau gegužės 12 dieną. Europa ir Australija žaidimu galės džiaugtis 3 dienom vėliau – gegužės 15 dieną.
Pacific – tai 2007 metais išėjusio ir puikai sutikto Battlestations: Midway tęsinys. Battlestations: Pacific iš pradžių leis trumpai prisiminti, kas atsitiko ankstesnės dalies pabaigoje. Po lemiamo Midway mūšio žaidėjai toliau ves JAV jūrų laivyną į pergalę per Ramųjį vandenyną ir garsiuosius Guadalcanal, Iwo Jima, ir kitus mūšius.
Tačiau Battlestations: Pacific dabar sugebės pavartyti reiškinį iš visų pusių. Kai pirmojoje dalyje galėjote rinktis tik JAV karines pajėgas, dabar į karą galėsite pažvelgti ir iš japonų pusės. Naujoje Japonijos kampanijoje galėsite pergyventi Pearl Harbor užpuolimą ir toliau tęsti savo ekspansiją net į Australiją ir likusią Azijos dalį.
Žaidime rasite 28 japonų kampanijos misijas, o daugeliui žaidėjų skirtas, internetinis rėžimas pasiūlys dar daugiau įvairių modų žaidžiant net su 7 draugais. Galėsite vienu metu valdyti daugiau nei 100 karinių dalinių, įskaitant naikintuvus, bombonešius, kamikadzių lėktuvus, lėktuvnešius, povandeninius laivus ir t.t. Battlestations: Pacific leis išmėginti ir krūvą eksperimentinių karo technikos prototipų, kurie tikruose II Pasaulinio karo mūšiuose niekada nebuvo pasirodę.

Šaltinis: pcgames.lt
 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed