Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo
Žaidimai
Trečiadienis, 13 Gegužė 2015 17:12

Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.
Aštuonių žmonių komanda, kuriai vadovauja žaidimo sumanytojas P. Lee, jau pristatė žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“ Prahoje ir Budapešte, o gegužės 14-16 dienomis kviečia visus susidomėjusius į Vilniaus universiteto bibliotekos Baltąją salę, kur kelioms dienoms bus įrengta vertybių birža „Mephisto & Co“. Amžinų žmogiškų vertybių akcijas pardavinės, tiksliau siūlys jas iškeisti į draugus ar šeimos narius „Mephisto&Co“ atstovas, pagrindinis brokeris Lietuvoje – aktorius Martynas Nedzinskas. Dalyviams tereikės apsispręsti, kas juos tikrai padarytų laimingais šiame pasaulyje – šeima, turtai, garbė, išsilavinimas ar meilė? Tuomet visiškai paprastai galėsite pasitikrinti savo sąžinę ir iškeisti pažįstamus žmones į tai, ko labiausiai trokštate.


Už pasirinktas vertybes užstatę draugus gausite sumą pinigų, už kurią galėsite susirasti ir nusipirkti vertybę atitinkančią J.W. Goethe’s citatą. Lietuviškoms citatų kortelėms panaudotas Antano A. Jonyno vertimas. Kaip teigia vertybes iliustruojančiomis citatomis prekiaujanti kompanija „Mephisto&Co“ – „Daugiau citatų – daugiau laimės“. Žaidimo metu bus galima parduoti draugus ir įsigyti jūsų trokštamą vertybę atitinkančią citatą iš „Fausto“. Ieškodami ir įsigydami žaidimo instaliacijoje išeksponuotas citatas pelnysite laimės taškus, kurie bus verčiami į Mefistofelio banko pinigus. Daugiausiai pelningų laimės sandėrių sudarę žaidėjai pabaigoje bus apdovanoti specialiais NOLGONG kompanijos ir Goethe‘s instituto įsteigtais prizais. Vertybių mainuose galima dalyvauti individualiai, tačiau galima žaisti ir poromis ar nedidelėmis grupėmis, naudojant vieną išmanųjį įrenginį.

Faustas prieš Mefistofelį skaitmeninėje epochoje

Žaidimas vyks lietuvių kalba, tačiau jame gali dalyvauti ir žaidėjai, kalbantys vokiškai arba angliškai. Virtualioje žaidimo programoje kalbą bus galima pasirinkti. Žaisti kviečiami visi susidomėję asmenys nuo 15 metų. Žaidimas patiks ir literatūros kūrinio žinovams, ir tiems, kurie niekada jo neskaitė ar nematė jo inscenizacijos. Žaidimo kūrėjai tikisi sudominti jaunąją kartą perskaityti visą knygą, o „Fausto“ gerbėjus kviečia pažvelgti į romantizmo kūrinį skaitmeninių technologijų kontekste.Unikalus žaidimo scenarijus kviečia iš naujo atrasti Johanno Wolfgango von Goetheʼs kūrinį „Faustas“ ir paklausti savęs, kaip komunikuotų ir kokias priemones naudotų Faustas ir Mefistofelis, jei susitiktų skaitmeninėje epochoje. Amžini klausimai išlieka tie patys: Kas svarbu žmogui gyvenime? Kaip susiformuoja jo asmeninės vertybės? Kokią kainą jis pasiryžęs sumokėti už sėkmę?

Kad galėtumėte prisiregistruoti į žaidimą jums reikia turėti išmanųjį telefoną arbą planšetinį kompiuterį (Android arba iOS) ir galimybę prisijungti prie „Facebook“ profilio. Visa kita galėsite išspręsti su organizatorių pagalba atvykę į žaidimo vietą. Tačiau jei labai norite ir neturite išmaniojo įrenginio, bus galima prieš renginį pasiskolinti planšetę iš organizatorių ir registruotis žaidimui atvykus į vietą. Nereikėtų jaudintis, jog apie jūsų sandėrius sužinos draugai ar pažįstami – jokia asmeninė informacija nebus naudojama ar viešai skelbiama. Prisijungimas prie „Facebook“ paskyros reikalingas tik registruojantis į žaidimą.

Goethe’s institutas siekia atkreipti dėmesį į žaidimų fenomeno reikšmę

Žaidimas – tai be galo senas žmonijos užsiėmimas, kuris ugdo žmogų, lavina jo vaizduotę. Žaidimus galima vadinti pirmosiomis interaktyviosiomis sistemomis, kurias išrado žmonių rūšis. Šiuolaikinėje visuomenėje žaidimo kultūra ir žaidybiniai elementai suklestėjo įvairiomis formomis ir įvairiose amžiaus grupėse. Tyrinėtojai, stebintys šią situaciją, kalba apie žaidybinimo (angl. gamification) tendenciją, t. y. ribų, skiriančių realybę nuo fikcijos ir darbą nuo pramogų, nykimą.

Goethe’s institutas įgyvendina projektą „Žaidimo instinktas“, kurio renginių ir parodų ciklu siekia atkreipti dėmesį į nuolat didėjančią žaidimų fenomeno reikšmę. Svarbu tai, kad apie žaidimą kalbama ir jis sutinkamas ne vien komerciniame kontekste, jis tampa ir pagrindine kultūrinio diskurso tema. Goethe’s institutas skirtingais aspektais nagrinėja žaidimo sąveiką su menu, mokslu ir visuomeniniu gyvenimu. Vienas pirmųjų šio ciklo renginių Lietuvoje – interaktyvus žaidimas „Being Faust – Enter Mephisto“ – kviečia pažadinti savo žaidimo instinktus.

ŽAIDIMO SEANSAI:
Gegužės 14 d. 16 val. ir 19 val.
Gegužės 15 d. 16 val. ir 19 val.
Gegužės 16 d. 12 val. ir 16 val.

ŽAIDIMO TRUKMĖ: 60–90 min.
VIETA: Vilniaus universiteto biblioteka, Baltoji salė, Universiteto g. 3, Vilnius

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).

  • Kitąmet sulauksime Call of Juarez: Gunslinger (2012-09-10)

    Ketvirtasis Call of Juarez serijos žaidimas dienos šviesą išvys kitąmet. Ubisoft šiandien prabilo apie Call of Juarez: Gunslinger, kuris bus parsisiunčiamas internetu.

    Call of Juarez: Gunslinger kuriamas Techland studijoje, kuri iki šiol sukūrė visas serijos dalis, nukeliančias jus į senuosius Laukinius Vakarus. Žaidėjams teks įsijausti į premijų medžiotojo vaidmenį, kurio užduotis – nukauti baisiausius vakarų banditus, tarp kurių tokios istorinės asmenybės, kaip Billy the Kid, Jesse James ir Pat Garrett.


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed