Logotipas yra vizualus kiekvieno verslo veidas. Tai visur – reklamoje, socialiniuose tinkluose, pakuotėse, elektroninėse parduotuvėse ir kitose komunikacijos formose. Dažniausiai logotipas yra įsimintiniausia vizualinė prekės ženklo detalė.
Ir labai svarbu į tai atkreipti dėmesį, nes kruopščiai atrinktas ir sukurtas logotipas potencialiems klientams iš pirmo žvilgsnio gali palikti pasitikintį ir profesionalų įspūdį, o nepavykęs logotipas iš karto sukels blogas asociacijas. Būtent todėl logotipo kūrimas reikalauja ne tik kūrybiškumo, bet ir atsakomybės. Skaitykite daugiau apie tai, kaip sukurti logotipą vėliau šiame straipsnyje.
Detalus planavimas:
Idealiu atveju tas pats logotipas bus naudojamas per visą jūsų verslo gyvavimo ciklą, todėl svarbu, kad logotipas atspindėtų pagrindinę jūsų prekės ženklo filosofiją. Jį galite rodyti su įvairiomis detalėmis – spalvomis, simboliais, prekių pavadinimais, teksto šriftais, logotipų formomis. Geriausi logotipai yra tie, kurie kelia aiškias asociacijas, todėl pagalvokite, su kuo gali būti susiję jūsų klientai, paslaugos ar produktai?
Jei pažvelgsite į garsiausius pasaulio prekės ženklus, pastebėsite, kad jie visi pasižymi šiomis savybėmis:
- Logotipas turi būti įsimenamas, todėl svarbu ne per daug detalizuoti. Juk „Nike“, „McDonalds“, „Apple“ logotipai susideda tik iš kelių elementų, tačiau jie pripažinti geriausiais pavyzdžiais pasaulyje. Įsitikinkite, kad jūsų logotipe yra iki 5 atskirų elementų – klientai tiesiog pamirš išsamesnį logotipą.
- Unikalus. Naudinga analizuoti sėkmės požymius, tačiau niekada nekopijuokite mėgstamų pavyzdžių. Taip pat venkite klišinių logotipų idėjų, nes logotipas dažniausiai įterpiamas į kvadratinį rėmelį.
- Logotipas atspindi Jūsų verslo pobūdį, todėl jį pamačius iš karto privalu pagalvoti ir pagalvoti, kokias paslaugas ar prekes parduodate. Dėl unikalių (bet ne per daug specifinių ir per mažų) detalių pasirūpinkite, kad logotipą atpažintų visi klientai net iš tolo.
- Lankstumas. Kuriant logotipą reikia vadovautis šalta galva – ne viskas, kas labai gražu, tinka verslui. Atminkite, kad jūsų logotipas bus spausdinamas ir naudojamas ant įvairių paviršių ir fonų, todėl jis turėtų gerai atrodyti juodai baltame fone, didžiuliuose reklaminiuose skyduose ir miniatiūriniuose komerciniuose suvenyruose.
Logotipo tipas
Vieno teisingo atsakymo į klausimą, kokį logotipą geriausia pasirinkti, nėra, todėl viskas priklauso nuo verslo srities, tikslinės auditorijos ir pagrindinės idėjos. Ženklai paprastai skirstomi į tris tipus:
- Įrodykite prekės ženklo pavadinimo racionalumą. Tokie logotipai susideda iš vieno ar kelių žodžių, kartais net iš raidžių derinio. Ši parinktis tinka įmonėms, kurios turi tinkamą pavadinimą arba unikalų žodžių / raidžių rinkinį. Kuriant tekstinį logotipą, svarbiausia pasirinkti tinkamą šriftą, nes variantų yra daug.
- Remiantis simboliais. Šiuos logotipus lengviau įsiminti nei žodinius ženklus, tačiau dažnai sunku sukurti iškalbingą simbolį, tiksliai apibūdinantį verslą.
- Kombinuotas logotipas. Šis žodžių ir simbolių jungimas į logotipą yra populiariausias. Kurdami kombinuotą logotipą galite maksimaliai parodyti savo verslą, tačiau atminkite, kad sėkmė slypi paprastume – nepersistenkite su detalėmis.
Pats laikas logotipo idėją perkelti į kompiuterio ekraną
Geros žinios yra tai, kad yra daug įvairių programų, kurios leidžia nemokamai kurti logotipus internete. Pažvelkime į kai kuriuos iš jų.
- Canva .Jis bus naudojamas ne tik kuriant logotipus, bet ir kuriant kitus socialinius tinklus, reklamines brošiūras. Šioje programoje galite sukurti logotipą pagal įvairius pateiktus elementus ir importuoti savo duomenis.
- Logojoy. Jeigu nenorite bendrauti su realiu grafikos dizaineriu, štai jums virtualus asistentas – programa automatiškai sukurs jums logotipą iš pradžių paklaususi įvairių klausimų apie jūsų prekės ženklą. Beliks pasirinkti jums patinkantį variantą!
|