Moterys dukart dažniau nei vyrai Kalėdoms pageidauja planšetinio kompiuterio ar telefono
Kompiuterių pasaulis
Penktadienis, 20 Gruodis 2013 11:11

Lietuviai po Kalėdų eglute labiausiai norėtų rasti naują nešiojamąjį kompiuterį arba išmanųjį telefoną, tačiau šių dovanų paieška jiems kartu kelia tokį pat stresą, kaip ir tinkamų papuošalų ar laikrodžių suradimas, rodo „Microsoft“ sekėjų „Facebook“ tinkle apklausos rezultatai.

 

Spalio baigoje atliktoje apklausoje sudalyvavo per 600 lietuvių. Beveik trys ketvirtadaliai jų Kalėdomis norėtų gauti kokią nors technikos naujovę, o likusieji mieliau lauktų kitokios dovanos. Pirmieji labiausiai pageidautų naujo nešiojamojo kompiuterio (26 proc.), išmaniojo telefono (24 proc.) ar žaidimų konsolės (19 proc.). Vienas iš dvylikos pasirinktų itin lengvą ir ploną „ultrabook“ (8 proc.) arba stalinį (7 proc.) kompiuterį.

 

Įdomu ir tai, kad moterys du kartus dažniau už vyrus nurodė, jog labiausiai norėtų planšetinio kompiuterio ar išmaniojo telefono.

 

„Lietuvių norai puikiai atspindi pasaulines rinkos tendencijas – žmonės trokšta mobilumo ir galimybių dirbti bei pramogauti nepriklausomai nuo jų buvimo vietos. Ir nebūtina išmaniųjų įrenginių sieti tik su linksmybėmis: ankstesni „Microsoft“ tyrimai parodė, kad darbuotojai yra ne tik linkę į darbą atsinešti savo įrenginį, bet net trečdalis jų sutiktų už savas lėšas įsigyti prietaisą, kuris pagelbėtų efektyviau susidoroti su darbais“, – sako Kristijonas Kaikaris, „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius.

 

„Nokia“ pardavimų atstovas Lietuvoje Vytenis Koryzna teigia, kad lietuviai savo noru turėti išmanųjį įrenginį, nuolat sekti naujienas ir jomis dalintis, panašūs į daugelio šalių gyventojus. „Kiekvieną mėnesį išmanieji telefonai tampa vis populiaresni už tradicinius mobiliuosius telefonus. Rinkdamiesi konkretų įrenginį vartotojai paprastai pageidauja, kad jis turėtų lietimui jautrų ekraną, patogią ir funkcionalią operacinę sistemą, taip pat kelia vis aukštesnius reikalavimus telefono kameros kokybei.“

 

Pasak V. Koryznos, vartotojai vis daugiau fotografuoja, filmuoja ir dalinasi vaizdais su draugais. „Nokia“ atstovas rėmėsi statistika, jog nuo 1826 metų visame pasaulyje padaryta 3,8 trilijono nuotraukų, iš kurių 10 procentų – per pastaruosius 12 mėnesių. Kasdien vartotojai į socialinius tinklus įkelia apie 600 mln. nuotraukų, o per vieną minutę į „YouTube“ įkelia net 35 valandas vaizdo įrašų.

 

„Microsoft“ atlikta apklausa taip pat parodė, kad išmaniųjų įrenginių paieška sukelia ir didelį stresą. Net du trečdaliai apklaustųjų teigė, kad labiausiai juos vargina ilgai trunkantis kompiuterių ar telefonų palyginimas ir tinkamiausio varianto atranka. Taip pat nemažai žmonių tiesiog pasimeta įrenginių funkcijų gausoje, o kai kurie net patiria spaudimą prekybos vietoje. Su paminėtu dovanų paieškos rūpesčiu konkuruoja tik bandymas surasti tinkamiausius aksesuarus, tokius kaip papuošalas ar laikrodis. Kur kas mažiau apklausos dalyvių paminėjo, kad juos glumina drabužių, kvepalų ar knygų parinkimas.

 

Galiausiai, apklausa atskleidė, kad renkantis išmaniuosius įrenginius, lietuviai pagalbos ieško pas parduotuvės konsultantus, internete ar kreipiasi į giminaičius.

 

Panašius Kalėdinius lūkesčius užfiksavo ir „Deloitte“ atlikta Europos gyventojų apklausa. 27 proc. jų po Kalėdų eglute tikisi rasti išmaniuosius telefonus, o 24 proc. – planšetinius kompiuterius. Labiausiai išmaniųjų įrenginių laukia Pietų Europos, Ukrainos ir Rusijos gyventojai. Jie vidutiniškai 10 proc. dažniau nurodė, kad norėtų planšetės ar išmaniojo telefono.

 


Susijusios naujienos:

  • Kompiuteris: nauda ar žala vaiko vystymuisi? (2016-09-02)

    Šiais laikais tikriausiai vargu ar rasime šeimą, kurioje nėra kompiuterio. Be jo, kaip ir be telefono neįsivaizduojame ne dienos. Net ir vaikai, vietoj to, kad vasaros metu bėgiotu lauke, žaistų žaidimus su kiemo draugais ar statytų smėlio pilis, renkasi savo laisvalaikį praleisti prie kompiuterio, ne tik žaidžiant kompiuterinius žaidimus, bet ir naršant įvairiuose internetiniuose portaluose.

  • „Dell“ stebina nešiojamų kompiuterių tendencijomis (2016-08-09)

    Garsioji amerikiečių informacinių technologijų korporacija „Dell“ neseniai pristatė naują nešiojamų kompiuterių liniją. Naujieji „Inspiron“ kompiuteriai „2-in-1“ pasižymi unikalumu ir produktyvumu. Šie įrenginiai puikiai tiks verslo atstovams, studentams, ar šeimos nariams. Kompiuteriai, skirti tiek darbui, tiek ir kasdieniam naudojimui patenkins visų poreikius.

  • Tryliktą kartą skelbiamas geriausias Lietuvos IT sistemų administratorius (2015-08-03)

    Lietuvos IT sistemų administratorių konkursą, kuriame dalyvavo 120 „adminų“ iš visos šalies, nugalėjo Aleksandr Stankevič. Visas „SysadminDay LT“ konkurso užduotis įveikė 22 dalyviai.

    Liepos 31 d. minint pasaulinę IT sistemų administratorių dieną tryliktą kartą apdovanojami ir geriausi Lietuvos „adminai“. Jie paaiškėjo po vakar visą dieną vykusio konkurso, kurio užduotis parengė IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ „adminų“ komanda. Įvairių specializacijų IT sistemų administratoriai varžėsi, kas greičiau atrakins vartus, iššifruos standartus ir  kodus, skambino „ufonautui“, siuntė laiškus, o atsakymų laukė brukalų paskyroje.

  • Gabiausieji programuotojai pasirinko studijas KTU (2015-07-22)

    Gabiausieji programuotojai mokosi Kauno technologijos universitete (KTU). Tai paaiškėjo ketvirtadienį paskelbtus bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas pirmojo etapo kvietimo rezultatus. KTU studijų programa Programų sistemos pritraukė daugiausiai valstybės finansuojamų studijų vietų. Iš viso nuo rugsėjo programavimą KTU kviečiami studijuoti 237 pirmakursiai. Iš jų – net 200 nemokamai.

  • Lietuviai dažniau spaudžia ant video reklamos (2015-06-05)

    Lietuviai ant reklamos prieš video (preroll) spaudžia pusantro karto dažniau nei ant sklandančios reklamos (brandmark), kuri yra antras daugiausiai internautų veiksmų sulaukiantis formatas. Tai atskleidžia naujausia „gemiusAdMonitor“ ataskaita „Most popular display ads Q3 - Q4 2014“. Ataskaitoje analizuojami dvylikoje Europos šalių (Bulgarija, Čekija, Estija, Kroatija, Lietuva, Latvija, Lenkija, Rumunija, Serbija, Slovakija, Slovėnija ir Vengrija) 2014 m. antroje pusėje vykusių reklamos kampanijų rezultatai. Analizė remiasi parodymų ir paspaudimų santykio rodikliu (CTR).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed