Vilniuje atidarytas naujas „Cgates“ klientų aptarnavimo skyrius |
Įvairenybės |
Ketvirtadienis, 18 Spalis 2012 08:44 |
Šią savaitę antroji pagal dydį Lietuvoje televizijos ir interneto bendrovė „Cgates“ Vilniuje atidarė naują klientų aptarnavimo skyrių. Erdvus, jaukus ir modernus centras duris atvėrė neseniai pastatytame verslo centre „Baltic Hearts“, įsikūrusiame Ukmergės g. 120. Naujasis „Cgates“ skyrius čia užima net 100 kv. m. Iki metų pabaigos klientai bus priimami ir senajame salone, esančiame S. Konarskio g. 49.
„Naujajame salone įdiegėme modernią eilių valdymo sistemą, kuri labai pagreitins klientų aptarnavimą, leis kviesti klientus mažiausiai užimtu laiku, taip išvengiant eilių, – pastebi „Cgates“ pardavimų ir klientų aptarnavimo departamento direktorius Andrius Girdvainis. – Be to, klientams bus daug paprasčiau mus pasiekti, nes naujasis skyrius yra strategiškai itin patogioje lokacijoje – pačiame miesto viduryje“.
Pasak A. Girdvainio, klientų aptarnavimo skyrius yra ir patogiau pasiekiamas iš įvairių miesto vietų. Važiuojantiems iš Šeškinės, Fabijoniškių ar Pašilaičių mikrorajonų reikėtų rinktis 2, 6, 8, 24, 40, 43, 46, 49, 52A, 56 arba 73 maršruto autobusus, o keliaujantiems iš miesto centro ar nuo Spaudos rūmų – 30, 47 ar 49 maršruto autobusus. „Atvykusieji į naujajį saloną automobiliu, į specialiai „Cgates“ klientams skirtą erdvią automobilių stovėjimo aikštelę galės įvažiuoti tiek nuo prekybos centro „Panorama“, tiek nuo Ukmergės gatvės pusės. Saugiai palikę automobilį, jie iš aikštelės į „Cgates“ saloną galės pakilti liftu“, – sako jis.
A. Girdvainio teigimu, kuriant naujojo salono apipavidalinimą, pirmiausia buvo atsižvelgta į klientų poreikius ir jiems kuriamas asociacijas, todėl visos idėjos buvo orientuotos į jaunatviškumą, netikėtumo įspūdį, įmonės veržlumo, aptarnavimo greičio akcentavimą. Aptarnavimo skyriuje specialiai atsisakyta lubų, siekiant sukurti asociascijas tarp „Cgates“ teikiamų paslaugų ir interjero. Naujojo salono dizaino koncepciją įgyvendino bendrovė UAB „Ergolain“.
Klientų patogumui darbo dienomis naujasis klientų aptarnavimo skyrius dirbs nuo 9 val. iki 19 val., o šeštadieniais – nuo 10 val. iki 15 val. Bendruoju „Cgates“ telefonu 19900 į klientų skambučius bendrovės specialistai atsakys nuo 8 val. iki 20 val. darbo dienomis bei nuo 10 val. iki 20 val. savaitgaliais.
Įmonių grupė „Cgates“, pradėjusi veiklą 1991 m., yra televizijos ir interneto tiekėja. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Cgates“ grupė yra antroji pagal dydį fiksuoto interneto ir mokamos televizijos paslaugų teikėja Lietuvoje. Įmonių grupė taip pat yra sparčiausiai abonentų skaičiumi auganti skaitmeninės televizijos bendrovė. UAB „Cgates“ kartu su UAB „Mikrovisatos TV" teikia paslaugas 500 tūkst. gyventojų Vilniuje, Kaune, Alytuje, Marijampolėje, Šilutėje, Vilkaviškyje bei Lentvaryje. |
Susijusios naujienos: |
---|
|