Lietuviškas žaidimas „Bear Care“ Barselonoje išrinktas geriausia metų programėle
Žaidimai
Antradienis, 28 Vasaris 2012 23:19

Išplėstinės realybės žaidimas „Bear Care“, suprogramuotas ir pirmą kartą pristatytas lapkričio mėnesį Lietuvoje vykusiose tarptautinėse „Omnitel“ programėlių dirbtuvėse „AppCamp“, laimėjo geriausios metų programėlės titulą Barselonoje, „Mobile World Congress“ metu vykstančiuose „Mobile Premier Awards 2012“ apdovanojimuose.  

„Labai džiaugiamės ir didžiuojamės, kad mūsų sukurta lietuviška programėlė išrinkta geriausia pasaulyje, - sakė vienas iš programėlės kūrėjų Žilvinas Ledas. –  Manome, kad „Bear Care“ net nebūtų buvę, jei lapkritį nebūtume pamatę „Omnitel“ kvietimo dalyvauti „AppCamp“ ir nebūtume šiame renginyje sulaukę paskatinimo žengti tolyn. Tai mus įkvepia dirbti ir stengtis, kad „Bear Care“ greitai atsirastų programėlių parduotuvėse“.

„Pasaulinė „Bear Care“ sėkmė yra didžiulė „AppCamp“ sėkmės istorija, kuri, tikime, paskatins ir įkvėps Lietuvos programėlių kūrėjus ieškoti idėjų ir dalyvauti rudenį vyksiančiose jau penktosiose „Omnitel“ programėlių dirbtuvėse“, - pažymėjo programėlių dirbtuvių „AppCamp“ koordinatorius Tomas Dirvonskas.

Žaidimas „Bear Care“ skirtas išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams su „iOS“ ir „Android“ operacinėmis sistemomis. Žaidėjui į prietaiso kamerą nukreipus specialų simbolį, ekrane atsiranda virtualus meškinas, kuris tampa virtualiu augintiniu: su kitu specialiu žymekliu jį reikia maitinti, glostyti, kutenti ar šokdinti.

„Bear Care“ sukūrė komanda „Tag of Joy“.

Pranešimas žiniasklaidai

 


Susijusios naujienos:

  • Viskas, ką privalo žinoti „Pokemon Go“ gerbėjai (2016-08-09)

    Pastaruoju metu nieko nebestebina miesto aikštėse ir parkuose susibūrę žmonės. Retas kuris su nuostaba nužvelgia gatve bėgiojančius paauglius su telefonu rankose — juk tai normalu — visi gaudo pokemonus! „Pokemon Go“ — žaidimas užvaldęs visą pasaulį ir savo populiarumu pralenkęs net tokius socialinius tinklus kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

  • Populiariausi 2016 metų kompiuteriniai žaidimai (2016-07-18)

    Kompiuteriniai žaidimai nuo amžių amžinųjų buvo ir yra vienas populiariausių laisvalaikio praleidimo būdų. Kiekvienais metais kompiuterinių žaidimų mėgėjai renka geriausius ir mėgstamiausius žaidimus, dalinasi mintimis ir įžvalgomis apie jų realizaciją ir tobulintinus dalykus. Šie metai taip pat nėra išskirtiniai.

  • „Minecraft“ keliasi į mokyklų klases (2016-01-21)

    Šią vasarą JAV programinės ir techninės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatys specialų populiariojo žaidimo „Minecraft“ leidimą, skirtą švietimui. „Minecraft: Education Edition“ leis moksleiviams bei studentams tobulinti savo kūrybiškumo, komandinio darbo bei problemų sprendimo įgūdžius 100 mln. žaidėjų pažįstamoje žaidimo aplinkoje.

  • Vilniuje svečiuojasi žaidimų kūrėjai iš Seulo (2015-05-13)

    Šią savaitę į Vilnių atvyko svečiai iš Pietų Korėjos. Žaidimų kūrėjų kompanijos NOLGONG atstovai keliauja po Europą pristatydami naujausią premjerą – interaktyvų žaidimą „Being Faust – Enter Mephisto“, kurio scenarijus paremtas klasikiniu vokiečių literatūros kūriniu „Faustas“.

    Kompanija NOLGONG, kuriai vadovauja Peteris Lee, įkurta 2010 m. Jos tikslas – kurti žaidimus kasdienei mokyklų ir verslo aplinkai. Be komercinių projektų, sukurtų tarptautinių koncernų užsakymu, kompanijos NOLGONG veikla apima ir tokių literatūros kūrinių kaip „1984“, „Romeo ir Džiuljeta“ ar „Ana Karenina“ adaptacijas.

  • Nauja Epic Games studija Sietle dirbs su Unreal Engine 4 (2012-09-10)

    Gears of War kūrėjai, Epic Games, plečia savo veiklos sritį. Nauja, Sietle (JAV) atidaroma studija orientuosis tik į darbą, naudojant žaidimų varikliuką Unreal Engine 4. Taip pat kompanija savo naujai studijai ieško gabių IT specialistų.

    „Sietle įsikūrę daug pasaulinio lygio talentų, dėl to šį vieta yra labai patraukli mums vystyti Epic Games Vakarinio Kranto operacijas.“ sako Epic Games prezidentas Dr. Michael Capps. Pasak jo, senesnis studijos žaidimų varikliukas, Unreal Engine 3, nuo 2006-ųjų iki šiol veikia 9 žaidimų platformose, jo pagrindu sukurta daugiau nei 300 žaidimų. Tuo tarpu žinios apie Unreal Engine 4 pirmą kartą pasirodė šių metų pradžioje, tačiau pirmasis žaidimas, pilnai sukurtas naudojant šį varikliuką bus kitąmet pasirodysiantis Fortnite (viršuje nuotrauka iš žaidimo).


Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed