"Microsoft" kursų treneris ves seminarą apie internetinę rinkodarą Lietuvoje |
E-verslas |
Antradienis, 31 kovas 2009 13:12 |
Š. m. balandžio 23 d. Vilniuje lankysis ir seminarą Lietuvos rinkodaros specialistams ves "Microsoft" skaitmeninės rinkodaros kursų treneris Nick Baggott iš D. Britanijos. Seminarą pristato konferencijų ir vidinių mokymų organizatorius "Best Marketing".
Skaitmeninei rinkodarai įmonėse skiriamas vis didesnis dėmesys. Terminus "Web 2.0", "SEO", tinklaraščiai, "Pay Per Click" žino daugelis. Tačiau įgūdžiais, kaip efektyviausiai išnaudoti šiuos internetinės rinkodaros įrankius, ir kokios yra naujausios tendencijos šioje veikloje gali pasigirti toli gražu ne kiekvienas. Būtent šiame seminare bus suteikta visapusiška informacija apie geriausius internetinės rinkodaros pavyzdžius. Skaitmeninės rinkodaros profesionalas N. Baggott yra kelių rinkodaros institutų profesorius, ir turbūt labiausiai žinomas dėl rengiamų vidinių kursų ir mokymų "Microsoft" specialistams. Jis taip pat vadovauja skaitmeninės rinkodaros agentūrai "Navigate Consulting", ir dirba su tokiais klientais kaip "Microsoft"," Google", "Kodak", "Unilever", "Nestle", "Toshiba", "Manchester United". "Nick labai nusimanantis ir įdomus mokymų treneris, turintis gilų suvokimą apie skaitmeninę rinkodarą. Jis geba pademonstruoti, kaip skaitmeniniai kanalai gali būti panaudojami plėtojant ryšių/santykių rinkodaros programas praktiškai",- teigia "Microsoft" atstovas Tamie Zrecny. Seminaro Vilniuje metu dalyviai išmoks kurti ar tobulinti programas, matuojančias ir gerinančias skaitmeninės medijos efektyvumą. Taip pat gilinti žinias tokiose srityse: "SEO", "Pay Per Click", "Google AdWords", socialiniai tinklai, tinklaraščiai, internetinė reklama, vartotojų elgsena, e-pašto rinkodara, klientų profiliavimas ir daug kitų. Pats pranešėjas N. Baggott būsimą seminarą apibūdina taip: "Seminaro turinys – tikrai šviežias ir naujas. Sakyčiau, kad sesija yra idealiai pritaikyta žmonėms, kurie dirba rinkodaros srityje, bet nėra skaitmeninės rinkodaros specialistai. Tai nėra techninė sesija, bet orientuota į praktiškumą ir veiksmą – dalykus, kuriuos jie gali daryti iškart grįžę po seminaro." Tai jau antras "Best Marketing" renginys šiais metais po kovo mėn. rinkodaros pasiekimų konkurso "Password 2009". Seminaro tema: internetinė rinkodara Šaltinis: infolaukas.lt |
Susijusios naujienos: |
---|
|